Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kissasi tekee juuri nyt?

Vierailija
27.03.2024 |

No mitä? <3

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aamulla se nousi kanssani aamiaiselle ja makaa tällä hetkellä nojatuolissaan ja katselee pikkulintuja. Vanha täti se jo on, 15v niin aika rauhallinen.

Oho. Meillä 16 v eikä kyllä ole yhtään rauhoittunut. Eilenkin kiipesi kotipihalla korkealle mäntyyn ihan vain huvikseen. 

Vierailija
22/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilee minun vatsan päällä ja tuijottaa. Näköjään meillä on menossa tuijotuskisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepastelee ympäriinsä vähän hämmentyneenä. Hänellä todettiin juuri astma, nyt meneillään kortisonikuuri ja se väsyttää kovin. Harmittaa pienen puolesta, kun niin vetämätön :(

Vierailija
24/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat nukkuu jossain.

Vierailija
25/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aamulla se nousi kanssani aamiaiselle ja makaa tällä hetkellä nojatuolissaan ja katselee pikkulintuja. Vanha täti se jo on, 15v niin aika rauhallinen.

Oho. Meillä 16 v eikä kyllä ole yhtään rauhoittunut. Eilenkin kiipesi kotipihalla korkealle mäntyyn ihan vain huvikseen. 

Meillä kans 16v tyttökissa ja semmoista ravia vetää päivittäin ettei paremmasta väliä. 

Vierailija
26/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tepastelee ympäriinsä vähän hämmentyneenä. Hänellä todettiin juuri astma, nyt meneillään kortisonikuuri ja se väsyttää kovin. Harmittaa pienen puolesta, kun niin vetämätön :(

Voi ei:( Minkä ikäinen?

Vierailija
27/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen parkkeerasi juuri syliin, kun minun pitäisi valmistautua töihin. Onneksi on joustoa työajoissa. Toinen on vaatinut kaikenlaista koko aamun. Ensin ruokaa, sitten rapsutuksia, sitten leikkiä. Nyt kellahti kiipeilypuun ylimmälle tasolle ja kuorsaa vienosti. 

Vierailija
28/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen parkkeerasi juuri syliin, kun minun pitäisi valmistautua töihin. Onneksi on joustoa työajoissa. Toinen on vaatinut kaikenlaista koko aamun. Ensin ruokaa, sitten rapsutuksia, sitten leikkiä. Nyt kellahti kiipeilypuun ylimmälle tasolle ja kuorsaa vienosti. 

Minun kissa tekee samaa, just kun olen töihin lähdössä niin kaikki hellyys ja rapsutus tänne heti nyt.

Vierailija
29/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi juuri aamiaista. Sitten lähti retkilleen, luultavasti hiiriä tai myyriä pyydystämään.

Vierailija
30/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottaa oravaa, joka tonkii terassilla

Vierailija
31/31 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei:( Minkä ikäinen?

7-vuotias ukkeli. Onneksi yskiminen on loppunut heti, ja kortisonin annostusta lasketaan viikottain. Jatkossa vain tarvittaessa inhaloitava lääkitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme