Mitä kissasi tekee juuri nyt?
Kommentit (31)
Makoilee minun vatsan päällä ja tuijottaa. Näköjään meillä on menossa tuijotuskisa.
Tepastelee ympäriinsä vähän hämmentyneenä. Hänellä todettiin juuri astma, nyt meneillään kortisonikuuri ja se väsyttää kovin. Harmittaa pienen puolesta, kun niin vetämätön :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt aamulla se nousi kanssani aamiaiselle ja makaa tällä hetkellä nojatuolissaan ja katselee pikkulintuja. Vanha täti se jo on, 15v niin aika rauhallinen.
Oho. Meillä 16 v eikä kyllä ole yhtään rauhoittunut. Eilenkin kiipesi kotipihalla korkealle mäntyyn ihan vain huvikseen.
Meillä kans 16v tyttökissa ja semmoista ravia vetää päivittäin ettei paremmasta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tepastelee ympäriinsä vähän hämmentyneenä. Hänellä todettiin juuri astma, nyt meneillään kortisonikuuri ja se väsyttää kovin. Harmittaa pienen puolesta, kun niin vetämätön :(
Voi ei:( Minkä ikäinen?
Toinen parkkeerasi juuri syliin, kun minun pitäisi valmistautua töihin. Onneksi on joustoa työajoissa. Toinen on vaatinut kaikenlaista koko aamun. Ensin ruokaa, sitten rapsutuksia, sitten leikkiä. Nyt kellahti kiipeilypuun ylimmälle tasolle ja kuorsaa vienosti.
Vierailija kirjoitti:
Toinen parkkeerasi juuri syliin, kun minun pitäisi valmistautua töihin. Onneksi on joustoa työajoissa. Toinen on vaatinut kaikenlaista koko aamun. Ensin ruokaa, sitten rapsutuksia, sitten leikkiä. Nyt kellahti kiipeilypuun ylimmälle tasolle ja kuorsaa vienosti.
Minun kissa tekee samaa, just kun olen töihin lähdössä niin kaikki hellyys ja rapsutus tänne heti nyt.
Söi juuri aamiaista. Sitten lähti retkilleen, luultavasti hiiriä tai myyriä pyydystämään.
tuijottaa oravaa, joka tonkii terassilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei:( Minkä ikäinen?
7-vuotias ukkeli. Onneksi yskiminen on loppunut heti, ja kortisonin annostusta lasketaan viikottain. Jatkossa vain tarvittaessa inhaloitava lääkitys.
Oho. Meillä 16 v eikä kyllä ole yhtään rauhoittunut. Eilenkin kiipesi kotipihalla korkealle mäntyyn ihan vain huvikseen.