Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Parsa ja kukkakaali pakaste 4kg
Omenat 7kpl
Banaanit 7kpl
Tomaattimurska 7kpl
Täysjyvä spaghetti 4kpl
Peruna 4kg
Raejuusto 7kpl
Maitorahka 20kpl
Naudan jauheliha 4kpl
Kanan jauheliha 3kpl
Puurohiutaleet 1kpl
Pakastemarjat 1kg
Kommentit (45)
Aika paljon rahkaa. Osan proteiineista voit vaihtaa papuihin ja linsseihin, linsseistä helppo alottaa. Kaalia ja porkkanaa ja juureksia tarjouksesta. Muuten terveelliset setit.
10e menee päivässä ruokaan kun tekee kotona. Et pysty säästämään kuin 100e.
Ostat varmaan nämä lähimmästä K-kaupasta. Tuollaisia määriä ei kukaan syö viikossa yksin.
Puolittaisin rahkat ja raejuustot. Tomaattimurskaa vähentäisin.
On se kova. Päälle kymmenen kiloa kasviksia viikossa.
Kolme purkkia rahkaa ja yksi raejuusto päivässä? Huh, itellä tulis korvista ulos viimestään keskiviikkona.
Halvasta proteiinijauheesta saat paljon halvemmalla tarvitsemasi proteiinit kuin jauhelihoista, rahkoista ja raejuustoista.
En käytä maitotuotteita, mutta eikö maito ole halvempaa kuin rahka?
Pakastemarjat keräät ensi kesänä itse. Suurimman osan kuivaat, niin säilytys ei vie sähköä. Osan laitat pakkaseen. Treenaava ihminen jaksaa kävellä, kyykkiä, ja kantaa marjaämpäreitä.
Naudan jauhelihan korvaat pavuilla ja munilla. Samoin osan kanan jauhelihasta.
Osan parsakaalista ja kukkakaalista korvaat porkkanalla yms halvoilla juureksilla. Samoin kaalinpää on varmasti halvempaa kuin (pakaste) parsa-tai kukkakaali.
Söisin vähemmän perunaa ja ottaisin tilalle pekonia.
Miten sä noihin saat satasen menemään?
Minulla on mennyt tällä viikolla 0€ ruokaan.
Viime viikolla taisi mennä 20€.
Köyhä tosin olen. Haluaisin lihaa! On kamala nälkä. Olisin onnellinen jos olisi satanen ruokaan viikossa.
Käy lidlissä niin säästät... Tai voit ostaa enemmän samalla summalla.
Syö pelkkää protskujauhetta.
t. Make
Isot ja jatkuvat kulut ovat olennaisimpia - asuminen ja liikkuminen. Mutta niistähän ei koskaan voi säästää :)
Huh mikä määrä lihaa yhdelle ihmiselle.
Osta parsa ja kukkakaali tuoreena.
parsa on kallista kausiruokaan, vaihda se vaikka halvempaan parsakaaleen.
Missä salilla käyt? Konsertti-, seurakunta-, vai mikä? Saleja on monenlaisia.
Minäkin ihmettelen tätä suurta maitoproteiinin määrää. Vaihtaisin niitä kananmuniin. Halvempaa ja täyttävämpää ja proteiiniltään palautumista tukevaa, enemmän kuin maitoproteiini. Eron huomaa kyllä.
Tosin tämä provo, mutta muille.
Liikunta ja uni ja ravinto. Jos ei ole ihan pakko niin en säästäisi enempää ruoasta, tarkoitan että kun sen on oltava terveellistä. Satanen viikossa on ihan hyvä.