Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Parsa ja kukkakaali pakaste 4kg
Omenat 7kpl
Banaanit 7kpl
Tomaattimurska 7kpl
Täysjyvä spaghetti 4kpl
Peruna 4kg
Raejuusto 7kpl
Maitorahka 20kpl
Naudan jauheliha 4kpl
Kanan jauheliha 3kpl
Puurohiutaleet 1kpl
Pakastemarjat 1kg
Kommentit (45)
Salijäsenyyden peruminen. 50e/kk. Ole hyvä.
1 Kala puuttuu ruokavaliostasi kokonaan, 1-2 kertaa viikossa halpaa seitä pannulle, korvaa kovia rasvoja lihasta.
2 Papuja, soija ja härkäpapurouheiden lisäksi runsaasti. Korvaa taas kovaa rasvaa sisältävät maitoproteiinit.
3 Kaurapuuroa ja kauraleipää, noin 7% proteiinia ja taas saat kovien rasvojen sijaan, hyvää kuitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kauppaa, nuo saa Prismasta 80€ Lidlistä saatat saada vielä edullisemmin.
Käyn lähi S-marketissa, en jaksa kauempaa kantaa painavia kasseja
AP
Salilla uutterasti käyvä tyyppi ei jaksa kantaa painavia kasseja???? Naurettava selitys.
Minkälaisia purkkeja rahkaa, jos niitä pieniä niin osta vähemmän mutta isompia joissa kilohinta halvempi ja jotain Lidlin merkkiä tms halpista. Rahkasta ja lihasta osan vois vaihtaa muniin. Tomaattimurska halvinta mahdollista? Täysjyväspagetin voi vaihtaa normaaliin vaikka joka toinen viikko eikä kuole tai katso onko normimakaroni halvempaa. Omenat voi vaihtaa välillä vaikka porkkanaan.
Nosta enemmän punttia salilla, nii jaksat kantaa.