Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Olen salilla käyvä mies ja minulla menee noin 100€/viikko ruokaan, mistä voisin säästää vielä, tässä viikon ostokset?......
Parsa ja kukkakaali pakaste 4kg
Omenat 7kpl
Banaanit 7kpl
Tomaattimurska 7kpl
Täysjyvä spaghetti 4kpl
Peruna 4kg
Raejuusto 7kpl
Maitorahka 20kpl
Naudan jauheliha 4kpl
Kanan jauheliha 3kpl
Puurohiutaleet 1kpl
Pakastemarjat 1kg
Kommentit (45)
Onko tämä se sama provo joka tekee 50€ kalakeittoa?
En minä saa tuohon listaan menemään kuin 70 € tuon lähimarketin hinnoilla.
Korvaa osa punaisesta lihasta kanalla ja kananmunilla ja vaihda osa rahkoista vaikka mysliin luonnon jugurtilla . Osta vihannekset aina satokauden mukaan tuoreena .
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama provo joka tekee 50€ kalakeittoa?
Kyllä. Tällä kertaa ei vaan hintoja laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ostat varmaan nämä lähimmästä K-kaupasta. Tuollaisia määriä ei kukaan syö viikossa yksin.
Käyn 5 päivänä viikossa salilla ja 2 päivänä juoksulenkillä
AP
Vierailija kirjoitti:
Missä salilla käyt? Konsertti-, seurakunta-, vai mikä? Saleja on monenlaisia.
Kuntosalilla
AP
Totta se tosi on että jos haluaa säästää rahaa lopettaa salilla käymisen,vaihda lenkkeilyyn. Vähemmän energian tarvetta.
Vaihda kauppaa, nuo saa Prismasta 80€ Lidlistä saatat saada vielä edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn lähi S-marketissa, en jaksa kauempaa kantaa painavia kasseja
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn lähi S-marketissa, en jaksa kauempaa kantaa painavia kasseja
AP
Sanoo tyyppi joka väittää käyvänsä 5x viikossa kuntosalilla. Terveisiä Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon rahkaa. Osan proteiineista voit vaihtaa papuihin ja linsseihin, linsseistä helppo alottaa. Kaalia ja porkkanaa ja juureksia tarjouksesta. Muuten terveelliset setit.
Linsseissä ja juurekaissa on hirveesti hiilareita. Olen täältä sen oppinut. Virn.
Korvaa jauhelihat soijarouheella. Paaaljon halvempaa janproteiinin määrä vähintään tuplaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Korvaa jauhelihat soijarouheella. Paaaljon halvempaa janproteiinin määrä vähintään tuplaantuu.
Välilä jatkan jauhelihaa soijarouheella ja hyvää tulee, kiitos vinkistä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä määrä lihaa yhdelle ihmiselle.
Hyvä proteiinin lähde, täyttävää ja hyvän makuista.
ap
Hurjalta määrältä kuulostaa ja tämän vuoksi en tule enää ikinä jakamaan yhdenkään miehen kanssa ruokakuluja puoliksi. Olen pienikokoinen nainen ja mulla menee 100 euroa kuukaudessa ruokaan. Mutta joo.
Saat ruokakulut pienemmäksi kun korvaat suurimman osan kanasta ja naudasta linsseillä, pavuilla ja soijalla (soijamakrulaatikkoa tomaattimurskalla, itse tehtyjä linssipulli, papu-sikanautajauhelihakastike). Rahkat pois ja tilalle uunimunakasta, leivot itse sämpylää jne. Ja kai siinä salilla käynnissäkin on kohtuus. Kolme kertaa viikossa jos käy tunnin niin ei sen vuoksi tarvitse syödä kuin hevonen. Lisäksi voi harrastaa muutakin kuten kävelylenkkejä.
Toihan on hyvä lista! En osaa neuvoa muuta kuin että seuraa tarjouksia ja vertaile hintoja ja käy edullisimmassa kaupassa.
Missä leipä ? Jos käyt salilla tiedät että pitää syödä leipää.