Saako mistään enää puhelinliittymää ilman nettiä?
Pelkkä soitto ja tekstari.
Mikä on kaikista halvin puhelinliittymä??
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta globetel vinkistä!
Tyhmä kysymys, kait tällä liittymällä voi vastaanottaa ja lähettää kuva tekstiviestejä?
Kyllä voi :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on DNA rajaton, kun ottaa 3kk paketin saa n20eurolla kuukaudessa ilmaiset normihintaiset puhelut ja tekstarit, sekä netin rajattomana koko tuon ajan.
Joo, tiedän siinä on se netti, mutta siinäpä on myös kahdella kympillä per kuukausi täysin ilmaiset puhelut ja tekstarit.
Tosi kallis sellaiselle, joka ei puhelinta juuri käytä, tai edes nettiä.
Kyselin edullista liittymää , sain n.16e liittymän DNA , vaikka on nettikin mitä en tarvi.
Tutulla vahuksella on DNA:lta. Vain puhelut, mutta ne maksavat jokainen puhelun pituuden mukaan.
Kannattaa ensin katsoa DNA, Telia sekä Elisan puhelinmastot jotta tiedät mikä operaattori toimii parhaiten sinun alueellasi, tämän jälkeen voit etsiä sen edullisimman operaattorin helposti, lyhyt opas cellmapperin käyttöön tästä: https://paras-liittyma.fi/
Moi-liittymän halvin vaihtoehto on 4e kuukausi ja siinä on ihan olemattoman hidas yhteys. Sopiva esim jos tarvii vaan tyyliin appien käyttöön.
Muista, ettei mitkään bonusohjelmat puhelimella toimi ilman nettiä.
Halvin puhelinliittymä ilman nettiä (2024)
Huomio
Puhelinliittymiä ilman nettiä ei valitettavasti ole enää nykyisin saatavilla. Suosittelemme siirtymään artikkeliimme halvimmista puhelinliittymistä.
https://vertaaliittymia.fi/halvin-puhelinliittyma-ilman-nettia/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on DNA rajaton, kun ottaa 3kk paketin saa n20eurolla kuukaudessa ilmaiset normihintaiset puhelut ja tekstarit, sekä netin rajattomana koko tuon ajan.
Joo, tiedän siinä on se netti, mutta siinäpä on myös kahdella kympillä per kuukausi täysin ilmaiset puhelut ja tekstarit.
Ilmaiset puheut 20 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä saako ilman nettiä, mutta jos halpaa hintaa haetaan, niin katso Telia Dot. Mulla itselläni on se mutta en juurikaan soita. Dotissa hinta on per tilaus 8€/kk.
Soittaminen on sit kalliimpaa kuin muissa liittymissä, mutta se ei haittaa itseä.
Teli Dot muutettiin ja nykyään halvin Telia Dot maksaa 23,28 euroa/kk.
No ei saa, äitini joutui vaihtamaan puhelinta kun DNA pakotti vaihtamaan liittymän netilliseen
Elisa Kellopuhelin 11,99 €/kk sisältää puhelut, tekstiviestit ja nettiyhteyden
DNA Kelloliittymä 11,99 €/kk sisältää puhelut, tekstiviestit ja nettiyhteyden
https://kauppa.dna.fi/liittymat/puhelinliittymat/dna-kelloliittyma/s/MC…
Näitä mainostetaan liittymä lapselle, vain kellopuhelimiin yms. vain sen takia että ihmiset ostaisivat kalliimpia puhelinliittymiä. Toimivat nimistään huolimatta normaalisti puhelimessa.
Globetel Jätti 12,90 €/kk, sisältää puhelut ja tekstiviestit
Globetel Pieni 10,90 €/kk, sisältää 500 min puheluita ja 500 kpl viestejä
Globetel Mini 8,90 €/kk, 300 min puheluita ja 300 kpl viestejä
Linkki vielä Elisa Kellopuhelin-liittymään:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä saako ilman nettiä, mutta jos halpaa hintaa haetaan, niin katso Telia Dot. Mulla itselläni on se mutta en juurikaan soita. Dotissa hinta on per tilaus 8€/kk.
Soittaminen on sit kalliimpaa kuin muissa liittymissä, mutta se ei haittaa itseä.
Katsoin ja halvin kk maksu 23€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia puhelimia on edelleen, omanikin on sellainen. Käytän Netiä vain tietokoneella.
Nyt ei puhuttu puhelimista vaan puhelinliittymistä.
Hän tarkoitti varmaankin puhelinliittymää ja peruskännykkää, jota ei ole edes tarkoitettu nettikäyttöön vaan ainoastaan perinteisiä puheluita ja tekstiviestejä varten. Jos hoitaa kaikki nettiin liittyvät asiat tietokoneella ja älytelevisiokin on yhteydessä nettiin, niin ei ole tarvetta räplätä kännykän pientä näyttöä.
Suomalaisella Globetel - firmalla näkyisi olevan vielä netittömiä puhelinliittymiä. Onko kenelläkään kokemuksia kyseistä firmasta?
https://globetel.fi/liittymat/
Halvin liittymä on Prepaid liittymä, ei ole kuukausimaksua ja kun jättää internet yhteyden pois käytöstä, niin voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä, eikä tule yhtään turhia kuluja.