Savonlinnan kaupunginjohtaja teki rikosilmoituksen Pride- liputuksesta
Samaanaikaan paikkakunnan taidelukioilaisiin kohdistuu väkivallan uhkaa, jonka motivaattorina on ilmeisesti monien lukiolaisten seksuaalinen suuntautuneisuus.
Olen terveydenhoitoalan keikkatyöläinen, mutta tiedän nyt ainakin yhden kaupungin Suomessa, johon en tule ikinä menemään töihin. Taantukoon Savonlinna autiokaupungiksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen erikseen, mutta ei Prideä tarvitse liputtaa eikä tuputtaa, osa ihmisistä ei sitä hyväksy koskaa . Mulle riittää lipuista Suomen ja EU:n lippu.
Kiusaaminen erikseen, mutta ei Suomea ja EU:ta tarvitse liputtaa eikä tuputtaa, osa ihmisistä ei sitä hyväksy koskaa . Mulle riittää lipuista Pride lippu.
Olet pössytellyt pääsi p*skaksi.
No jos naiset on saaneet lesboilla ja 20 vuotta kaikessa rauhassa ja nuolla pillua, niin olisi se nyt aika että annettaisiin niiden miestenkin vähän tyttöillä ja homoilla. Jos kerran olette oikeasti sivistyneitä ja moderneja älypuhelinten räpeltäjiä olevinanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin symppaan Savonlinnaa ja tätä kaupunginjohtajaa. Liputtakoot pride porukka vain omissa lipputangoissaan.
Liputus loppuu heti kun ihmiset hyväksyvät seksuaalisuuden, joka on muutakin kuin nainen larppaamassa kuollutta hyljettä ja mies lykkii majoneesti sisälle 20 sekunnissa.
Idiootti, seksuaalisuus on hyväksytty jo aikaa sitten. Nykyajan pridehän nimenomaan edustaa päinvastaista aatetta. Lesbolle pitää kelvata penis ja homolle vagina. Genitaalipreferenssit on katsos TRANSFOBIAA.
Pride on nykyään vain perverssien heteroiden (pääosin miesten) liike.
Vierailija kirjoitti:
Koko Savo nussii...
Hei, mutta tuohan on aivan ihana idea! Toivottavasti MTV3 ottaa tuosta kopin ja luo kesäisen formaatin, jossa savolaiset homostelevat kansallismaisemassa kaksin jja isommissa ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen erikseen, mutta ei Prideä tarvitse liputtaa eikä tuputtaa, osa ihmisistä ei sitä hyväksy koskaa . Mulle riittää lipuista Suomen ja EU:n lippu.
Pride ei (enää) aja yhdenvertaisuutta ja moninaisuutta, vaan on uskonto, ismi, jonka mukaan "olet meitä vastaan ellet ole puolellamme".
Bride liput ei kuulu mihinkään muualle kuin helvettiin, niitä ei saa olla näkyvillä ainuttakaan normi ihmisille.
Liputtakoon saastaista lippuaan siellä helvetissään kun sinne joutavat ja joutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Koska lippu aiheuttaa mielipahaa monille, ei sitä pitäisi julkisesti liputtaa. Mielipahan saajat ovat kaikkein haavoittuvimpia nyky-yhteiskunnassa oli mielipahan aiheutus mikä tahansa.Eihän hakaristilippuakaan saa heiluttaa, miksi sitten sateenkaarilippua?
Vierailija kirjoitti:
No jos naiset on saaneet lesboilla ja 20 vuotta kaikessa rauhassa ja nuolla pillua, niin olisi se nyt aika että annettaisiin niiden miestenkin vähän tyttöillä ja homoilla. Jos kerran olette oikeasti sivistyneitä ja moderneja älypuhelinten räpeltäjiä olevinanne.
Noitten homojen ja lesbojen ei pitäisi liikkua normaali ihmisten ilmoilla ollenkaan.
Ne levittävät sen verran saastaa ympärilleen ja ovat omasta mielestään parempia, kuin heterot.
Kuka uskaltaa pian enää sanoa olevansa hetero, koska häntä ei arvosteta siinä määrin kuin homoa, tai lesboa.
Yhteiskunnan vika, kun lapsia ei paljon synny, johtuu kun yhteiskunta tuputtaa joka puolelta homoutta nuorillekin
ja pian lapsikin oppii, että oikea tapa on elää parisuhteessa saman sukupuolta olevan kanssa.
Lapsella on oltava isä ja äiti. Päättäjät ovat eri mieltä NYKYISIN.
Mäkin symppaan Savonlinnaa ja tätä kaupunginjohtajaa. Liputtakoot pride porukka vain omissa lipputangoissaan.