Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelisit jos mies sanoisi seksin jälkeen, että

Vierailija
27.03.2024 |

olipa taas sessio. Siis hyvällä mies tarkoitti tämän. Ei ihme, että mies haluaa tavata aina uudestaan. 😄👅

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaisin miehen korvaan että ensi kerralla panet perseeseen, niin kovaa kuin pystyt ja läiskit pakarat punaiseksi.

N30 ;)

Vierailija
2/9 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaisin miehen korvaan että ensi kerralla panet perseeseen, niin kovaa kuin pystyt ja läiskit pakarat punaiseksi.

N30 ;)

Kuiskaisin takaisin, että toki, mutta imet puhtaaksi ja nielet, suoraan kakkosesta, kätenne ovat pois auttamasta koko ajan, kun hoidan sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaleikit seuraavaksi,kultasuihkun juhlaa.

Vierailija
4/9 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea tilanne. 

Vaikea päättää: onko kyseessä se positiivinen(+), vai se negatiivinen (-) suhtautuminen, ko.tilanteessa?

Paha sanoa. Paha kun ei tunne tarkemmin asiaa mutta ole sinnikäs ja etene maltilla, ainakin jatkossa niin tulokset tervehtivät sinua luonnollisesti tämän hiemankumpareisen tien päällä aina, niin kauan kuin tulee loppu sun kanssasi, prosessilla ei ole väliä, niin kauan kuin olet sinnikäs, niin ei ole huolta..

Vierailija
5/9 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi, että; "Tulipa velvollisuus taas suoritettua".  Hän on ex. 

Vierailija
6/9 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea tilanne. 

Vaikea päättää: onko kyseessä se positiivinen(+), vai se negatiivinen (-) suhtautuminen, ko.tilanteessa?

Paha sanoa. Paha kun ei tunne tarkemmin asiaa mutta ole sinnikäs ja etene maltilla, ainakin jatkossa niin tulokset tervehtivät sinua luonnollisesti tämän hiemankumpareisen tien päällä aina, niin kauan kuin tulee loppu sun kanssasi, prosessilla ei ole väliä, niin kauan kuin olet sinnikäs, niin ei ole huolta..

Mikä latvalaho sä oikein olet? Sä tunget näitä sun sekavia viestejä moneen ketjuun. Mitään et tajua ketjujen aiheesta ja kirjoitat itse täysin puutaheinää. Mene muualle häiriköimästä.

Olet todella vajaaälyinen ja ärsyttävä tapaus. Mä kirjoitin selkeästi, että mies sanoi kommenttinsa hyvällä. Tuolla sun sönkötyksellä ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Tuollaiset sekopäät saisi olla lukkojen takana.

Ap

Vierailija
7/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea tilanne. 

mitä v...a sä selität?

Vierailija
8/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hyvä sessio, mitä ihmettä tossa on ja miksi siitä pitäisi mitään ihmeellistä miettiä!?

Vierailija
9/9 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi siltä kuin hän pitäisi minua maksullisena naisena tai pelkkänä panona, jos käyttää sanaa sessio. Ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä