Nainen, mitä ajattelisit jos mies sanoisi seksin jälkeen, että
olipa taas sessio. Siis hyvällä mies tarkoitti tämän. Ei ihme, että mies haluaa tavata aina uudestaan. 😄👅
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaisin miehen korvaan että ensi kerralla panet perseeseen, niin kovaa kuin pystyt ja läiskit pakarat punaiseksi.
N30 ;)
Kuiskaisin takaisin, että toki, mutta imet puhtaaksi ja nielet, suoraan kakkosesta, kätenne ovat pois auttamasta koko ajan, kun hoidan sinut.
Kakkaleikit seuraavaksi,kultasuihkun juhlaa.
Tämä on vaikea tilanne.
Vaikea päättää: onko kyseessä se positiivinen(+), vai se negatiivinen (-) suhtautuminen, ko.tilanteessa?
Paha sanoa. Paha kun ei tunne tarkemmin asiaa mutta ole sinnikäs ja etene maltilla, ainakin jatkossa niin tulokset tervehtivät sinua luonnollisesti tämän hiemankumpareisen tien päällä aina, niin kauan kuin tulee loppu sun kanssasi, prosessilla ei ole väliä, niin kauan kuin olet sinnikäs, niin ei ole huolta..
Mulle mies sanoi, että; "Tulipa velvollisuus taas suoritettua". Hän on ex.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea tilanne.
Vaikea päättää: onko kyseessä se positiivinen(+), vai se negatiivinen (-) suhtautuminen, ko.tilanteessa?
Paha sanoa. Paha kun ei tunne tarkemmin asiaa mutta ole sinnikäs ja etene maltilla, ainakin jatkossa niin tulokset tervehtivät sinua luonnollisesti tämän hiemankumpareisen tien päällä aina, niin kauan kuin tulee loppu sun kanssasi, prosessilla ei ole väliä, niin kauan kuin olet sinnikäs, niin ei ole huolta..
Mikä latvalaho sä oikein olet? Sä tunget näitä sun sekavia viestejä moneen ketjuun. Mitään et tajua ketjujen aiheesta ja kirjoitat itse täysin puutaheinää. Mene muualle häiriköimästä.
Olet todella vajaaälyinen ja ärsyttävä tapaus. Mä kirjoitin selkeästi, että mies sanoi kommenttinsa hyvällä. Tuolla sun sönkötyksellä ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Tuollaiset sekopäät saisi olla lukkojen takana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea tilanne.
mitä v...a sä selität?
olipa hyvä sessio, mitä ihmettä tossa on ja miksi siitä pitäisi mitään ihmeellistä miettiä!?
Kuulostaisi siltä kuin hän pitäisi minua maksullisena naisena tai pelkkänä panona, jos käyttää sanaa sessio. Ei kiitos
Kuiskaisin miehen korvaan että ensi kerralla panet perseeseen, niin kovaa kuin pystyt ja läiskit pakarat punaiseksi.
N30 ;)