Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten sinkkujen pääsiäinen.

Vierailija
27.03.2024 |

Mitä yksinäiset tekee pääsiäisenä kun ei kukaan pyydä kylään eikä ole muutenkaan kavereita?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi opiskella, mutta taitaa jäädä aikomukseksi. Kirkon tarjoamat konsertit kiinnostavat, ei kirkonmenot muuten. Syön lammasta ja mämmiä. 

Vierailija
22/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja olen odottanut pääsiäistä kuin kuuta taivaalta. Saan olla yksin omien ajatukseni kanssa. Kukaan ei soita, eikä katkaise mun yksinoloputkea. Joudun töissä olemaan ylusosiaalinen. Olen ollut niin loppuunkulutettu viime aikoina.

Yksi tunnustus pitää tehdä. Munaa kaipaan erityisesti pääsiäisen aikoihin, kun on energiaa harrastaa. Ei taida toteutua, kun on kuitenkin aika suuri kynnys lähteä munajahtiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen, mutta ei mulle pääsiäinen ole mikään biletysjuhla. Kaverit on perheellisiä ja viettävät pääsiäistä perheensä kanssa. En mä joulunakaan ole kavereiden kanssa. Ulkoilen, luen, laitan ruokaa, olen netissä. Ihanaa, kun on neljä päivää vapaata. 

Miten biletys tähän liittyy? Onko ystävien tapaaminen sinulle aina biletystä?

Vierailija
24/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkku ja suht yksinäinen. En pääsiäistä juhli oikein millään tapaa.

Käyn isovanhemmillani ja porukoilla, sitten kotonani saunon ja vietän rennosti aikaa. 

M33

Vierailija
25/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
26/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin koskee 100% miehiä koska naisen sinkkuus on vapaaehtoista ja vaikka oiskin sinkku niin kukaan nainen ei yksin sitä vietä ellei erikseen halua

Vierailija
27/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa olla pääsiäinen yksin kotona.

Vierailija
28/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.

T:ikisinkku

Vierailija
29/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkin koskee 100% miehiä koska naisen sinkkuus on vapaaehtoista ja vaikka oiskin sinkku niin kukaan nainen ei yksin sitä vietä ellei erikseen halua

Päivän naurut 😂

Vierailija
30/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään viettää pääsiäistä sinkkuna. On jo lomasuunnitelmaa tehty. Aion nauttia vapaista. Ulkoilua, hyvää syömistä....

Vierailija
31/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus ei ole viehättävää.

Vierailija
32/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä hetkestä kiitävästä etkä kyyneltä sä nää.juon kaljaa ja käyn baarissa katsomassa löytyisikö seuraa.

Vierailija
33/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Kysyttiin, mitä yksinäiset tekevät pääsiäisenä, ja tänne vastaavat pääosin ne, jotka eivät ole yksinäisiä.

Vierailija
34/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muulloinkin. Käyn töissä ja kuntoilen. 

Vierailija
35/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, joten viihdyn muutenkin yksin. En siis kaipaa kenenkään seuraa. 🙂

Mäkin olen introvertti mutta kyllä mä kaipaan välillä seuraa. Nää juhlapyhät pitkäveteisiä yksin.

Vierailija
36/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensi tiistaina tentti tulossa. Pääsiäinen menee lukiessa.

Vierailija
37/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haist pska

Vierailija
38/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi matkustaa sukulaisiin eikä mihinkään eikä mennä edes pubiin eikä saunoa kun on jalka kipsattuna, vasta heti pääsiäisen jälkeen pääsen siitä 

M28

Jalasta?

Vierailija
39/40 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallilla ainakin aion käydä hevosta hoitelemassa ja mietin vielä, jaksaisiko lähteä lauantaina shoppailemaan ja keikalle. Voi olla, etten jaksa, kun kotona on niin kivaa.

Vierailija
40/40 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kynsiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän