Yksinäisten sinkkujen pääsiäinen.
Mitä yksinäiset tekee pääsiäisenä kun ei kukaan pyydä kylään eikä ole muutenkaan kavereita?
Kommentit (40)
Olen introvertti ja olen odottanut pääsiäistä kuin kuuta taivaalta. Saan olla yksin omien ajatukseni kanssa. Kukaan ei soita, eikä katkaise mun yksinoloputkea. Joudun töissä olemaan ylusosiaalinen. Olen ollut niin loppuunkulutettu viime aikoina.
Yksi tunnustus pitää tehdä. Munaa kaipaan erityisesti pääsiäisen aikoihin, kun on energiaa harrastaa. Ei taida toteutua, kun on kuitenkin aika suuri kynnys lähteä munajahtiin :D
Vierailija kirjoitti:
En ole yksinäinen, mutta ei mulle pääsiäinen ole mikään biletysjuhla. Kaverit on perheellisiä ja viettävät pääsiäistä perheensä kanssa. En mä joulunakaan ole kavereiden kanssa. Ulkoilen, luen, laitan ruokaa, olen netissä. Ihanaa, kun on neljä päivää vapaata.
Miten biletys tähän liittyy? Onko ystävien tapaaminen sinulle aina biletystä?
Olen itse ikisinkku ja suht yksinäinen. En pääsiäistä juhli oikein millään tapaa.
Käyn isovanhemmillani ja porukoilla, sitten kotonani saunon ja vietän rennosti aikaa.
M33
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Ja tämäkin koskee 100% miehiä koska naisen sinkkuus on vapaaehtoista ja vaikka oiskin sinkku niin kukaan nainen ei yksin sitä vietä ellei erikseen halua
Olisipa ihanaa olla pääsiäinen yksin kotona.
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
T:ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin koskee 100% miehiä koska naisen sinkkuus on vapaaehtoista ja vaikka oiskin sinkku niin kukaan nainen ei yksin sitä vietä ellei erikseen halua
Päivän naurut 😂
Ei harmita yhtään viettää pääsiäistä sinkkuna. On jo lomasuunnitelmaa tehty. Aion nauttia vapaista. Ulkoilua, hyvää syömistä....
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ei ole viehättävää.
Nautin elämästä hetkestä kiitävästä etkä kyyneltä sä nää.juon kaljaa ja käyn baarissa katsomassa löytyisikö seuraa.
Jännä. Kysyttiin, mitä yksinäiset tekevät pääsiäisenä, ja tänne vastaavat pääosin ne, jotka eivät ole yksinäisiä.
Samaa kuin muulloinkin. Käyn töissä ja kuntoilen.
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti, joten viihdyn muutenkin yksin. En siis kaipaa kenenkään seuraa. 🙂
Mäkin olen introvertti mutta kyllä mä kaipaan välillä seuraa. Nää juhlapyhät pitkäveteisiä yksin.
Mulla on ensi tiistaina tentti tulossa. Pääsiäinen menee lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Haist pska
Vierailija kirjoitti:
Ei voi matkustaa sukulaisiin eikä mihinkään eikä mennä edes pubiin eikä saunoa kun on jalka kipsattuna, vasta heti pääsiäisen jälkeen pääsen siitä
M28
Jalasta?
Tallilla ainakin aion käydä hevosta hoitelemassa ja mietin vielä, jaksaisiko lähteä lauantaina shoppailemaan ja keikalle. Voi olla, etten jaksa, kun kotona on niin kivaa.
Pitäisi opiskella, mutta taitaa jäädä aikomukseksi. Kirkon tarjoamat konsertit kiinnostavat, ei kirkonmenot muuten. Syön lammasta ja mämmiä.