Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö joka päivä jonkun pullan tms?

Vierailija
27.03.2024 |

Mietin kun itse melkein syön. En tiedä miten terveellistä se on, mutta olen normaalipainoinen. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaakin kyllä. Ja liikaa suklaata. Illalla söin suklaalevyn. Äsken toisen. Nyt menossa hakemaan kolmatta.

Vierailija
42/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on koko ikänsä ollut hoikka ja syönyt päivittäin pullaa tms. kahvin kanssa. Veljeni on samanlainen. Valitettavasti ei ole geenit periytyneet minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joka päivä, mutta kyllä muutaman kerran viikossa. BMI on 26, mutta varmaan johtuu muustakin...

Vierailija
44/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En yksinkertaisesti pidä sokerista/makeasta Hedelmät ainoa makea mitä syön, pidän etenkin sitrushedelmistä. Tai tuorepuristettu appelsiinimehu/ greippimehu. Senkin pitää olla kirpeää, ei yhtään makeaa. 

Vierailija
45/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö pullaa juuri koskaan. Jossain juhlissakin mieluiten jätän pullan ottamatta ja jotain kevyempää sen sijasta.

Kevyempää? Se pieni keksi vaihtoehto voi olla suurempi energiapommi kuin pullan pala. 

Ei pidä paikkaansa, jus leivoin pullaa, tulikohan noita 50 kipaletta ja voita meni samanverran kuin yhteen kuivakakkuun. Kermakakuista puhumattakaan.

Kuivakakkua tuskin jaetaan viiteenkymmeneen osaan. Ajattelepa sitä, kuinka paljon enemmän voita on siinä kakkupalassa.

Vierailija
46/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullasta ikävästi raikuu takaraivossa Martin Saarikankaan tylytys sukupolvestamme pullamössösukupolvena... ehkä silläkin on vaikutusta että pulla ei maistu.

Vierailija
47/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria, hiivaa ja vehnäjauhoa.

En syö.

Vierailija
48/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähes päivittäin Max'in kahvilassa. Siellä on tosi hyvät pullat. Tänäänkin söin, istuin Kaija Koon vieressä.

Vierailija
49/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn lähes päivittäin Max'in kahvilassa. Siellä on tosi hyvät pullat. Tänäänkin söin, istuin Kaija Koon vieressä.

Kahvila Päijänne on toinen hyvä pullapaikka.

Vierailija
50/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullaa tai muita leivoksia vaikka niitä töistä ilmaiseksi joka päivä saisi. Ehkä kerran kuussa tulee kahvin kanssa syötyä.

Vierailija
51/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin syön. Viime viikonloppuna söin kaksi vohvelia ja kilo tuli lisää painoa. Nyt pääsiäisenä aion kyllä ostaa lidlistä pari passionmunkkia jos niitä sieltä saa. Olen laihtunut 600g tuosta kilosta nyt enkä ole ylipainoinen joten voin nyt pääsiäisenä vähän herkutella. 

Aikamoiset vohvelit jos tosiaan lihosit kilon, eli n. 7000 kcal.

Metrin kerros kermavaahtoa, suklaakastiketta ja hilloa päällä. 

Vierailija
52/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön! Kahvileipänä on päivittäin jokin makea leivonnainen. Söin 30kg lihavampana, syön nykyäänkin. Usempi vuosi normaalipainoisena, eikä leivos päivässä heilauta painoa suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
53/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kahvipöydässä aina palan diabetestä, lusikallisen hiviä ja kupillisen kauppaa.

Vierailija
54/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen kahvipöydässä aina palan diabetestä, lusikallisen hiviä ja kupillisen kauppaa.

Unohdit mainita hepatiittivoileivät.

Vierailija
55/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pullaa vain viikonloppuisin, en arkena. Myös karkit säästän viikonloppuun. Mutta jouluna ja nyt pääsiäisenä tulee jotain herkkuja syötyä useampana päivänä putkeen. Sen kyllä myös huomaa, mutta sitten taas paluu normaalille ruokavaliolle.

Onneksi en oikein välitä sipseistä, limppareista, energiajuomista tai alkoholista. Muuten elämä menisi todella  hankalaksi painonhallinnan suhteen tällä iällä (54).

Vierailija
56/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pullaa mutta karjalalanpiirakoita himoitsen aurajuustoo päälle tai lihapiirakka. Vehnähöttö sämpyläkin tai patonkia ennemmin kuin sokeripulla. Yleensä arkena ruisleipää tai näkkileipää.

Vierailija
57/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pullaihmisiä. Pari korvapuustia syön ehkä vuodessa maksimissaan. Tosin tänään poikkeus ja söin just 2 pientä namimunkkia vai mitä ne nyt on.

Vierailija
58/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvilla aina nisua. Olen sporttinen ja normaalipainoinen 💪

M37

Vierailija
59/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun aloitin ketjun, jossa kerroin

Syöväni pullan päivässä...

Sain lokaa niskaan ja asiaa ihmeteltiin?

Halusin laihtua 2 kg ja

Kysyin mitä pullan tilalle?

Vierailija
60/63 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein joka.päivä yksi itse leivottu  pulla tai jokin muu pieni leivonnainen kahvin kanssa.Toisaalta en käytä alkoholia ollenkaan enkä syö koskaan perunalastuja tai suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän