Syötkö joka päivä jonkun pullan tms?
Mietin kun itse melkein syön. En tiedä miten terveellistä se on, mutta olen normaalipainoinen.
Kommentit (63)
En. Jos minulla olisi varaa ostaa useammin pullaa tai jaksamista olla vähän väliä leipomassa niin ehkä sitten. Sokeri ja valkoinen vilja ei vaan tee hyvää minulle.
Vierailija kirjoitti:
En syö pullaa juuri koskaan. Jossain juhlissakin mieluiten jätän pullan ottamatta ja jotain kevyempää sen sijasta.
Kevyempää? Se pieni keksi vaihtoehto voi olla suurempi energiapommi kuin pullan pala.
Vierailija kirjoitti:
En muista aikuisiältäni yhtään sellaista päivää, etten olisi syönyt pullaa ym. Pullaa, keksejä, viinereitä, munkkeja, mustikkapiirakoita, kääretorttua. Kolme tai neljä kertaa juon päivässa kahvia ja joka kerran on oltava kahvileipää. Muuten jää kahvit juomatta.
Miten lihavia te ootte?
Pullahan on käytännössä kasvisruokaa. melkein jopa vegeä.
Vierailija kirjoitti:
Pullahan on käytännössä kasvisruokaa. melkein jopa vegeä.
Se on pelkkiä nopeita hiilareita. Ei hyvä.
Rakastan pullaa, mutta en todellakaan syö sitä tai muita herkkuja (makeita tai suolaisia) joka päivä. Vajaa pari vuotta sitten tein elämäntapamuutoksen, johon kuului herkuttelun vähentäminen. Nyt herkuttelen ehkä kerran viikossa, ja haluan pitää herkkuhetket erityisinä ja poikkeuksina arjesta.
Silloin tällöin syön. Viime viikonloppuna söin kaksi vohvelia ja kilo tuli lisää painoa. Nyt pääsiäisenä aion kyllä ostaa lidlistä pari passionmunkkia jos niitä sieltä saa. Olen laihtunut 600g tuosta kilosta nyt enkä ole ylipainoinen joten voin nyt pääsiäisenä vähän herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista aikuisiältäni yhtään sellaista päivää, etten olisi syönyt pullaa ym. Pullaa, keksejä, viinereitä, munkkeja, mustikkapiirakoita, kääretorttua. Kolme tai neljä kertaa juon päivässa kahvia ja joka kerran on oltava kahvileipää. Muuten jää kahvit juomatta.
Miten lihavia te ootte?
Pituus 166, paino 76, ikä 64v, sukupuoli mies. Kahvileipien lisäksi joka päivä suklaata ja jäätelöä. Sama kuuri viimeiset 46 vuotta. Harrastan hikiliikuntaa noin kolme kertaa viikossa.
Kyllä joka päivä, mutta ei pullaa vaan keksiä, suklaata, leivosta... tänään aamukahvilla kermatuulihattuja.
Ollaan kuuskymppisiä, terveitä, normaalipainoisia. Ollaan varmaan kumpikin saatu hyvät geenit kun ei ole lihomiseen taipumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö pullaa juuri koskaan. Jossain juhlissakin mieluiten jätän pullan ottamatta ja jotain kevyempää sen sijasta.
Kevyempää? Se pieni keksi vaihtoehto voi olla suurempi energiapommi kuin pullan pala.
Ei pidä paikkaansa, jus leivoin pullaa, tulikohan noita 50 kipaletta ja voita meni samanverran kuin yhteen kuivakakkuun. Kermakakuista puhumattakaan.
Kyllä, pitäähän elämästä nauttia.Ei tänne ole tultu nipottamaan ja kilojaan vahtaamaan.Tai en ainakaan minä.Enkä edes ole lihava vaan normaali.
Pienen siivun Lopen suklaakakkua.
Ei ole terveellistä, mutta joka toinen päivä joku pulla, piirakanpala tai leivos on pakko saada kahvin kanssa. Minulla pitää aina myös olla jokin pikkumakea päätös ruokailulle, se jotenkin täydentää aterian, siitä en luovu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavia te ootte?
53kg.
T. Se joka syö vähintään 3 pullaa päivässä.
Joka päivä pullaa sun muita herkkuja, jeepers creepers! En voi paremmin sanoa. Eikö ne ala jo ällöttää?
Mikä on sellaisille spesiaaliherkkua jotka syö joka päivä herkkuja? Ruisleipä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, jus leivoin pullaa, tulikohan noita 50 kipaletta ja voita meni samanverran kuin yhteen kuivakakkuun. Kermakakuista puhumattakaan.
Laskutapa ei vakuuta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin syön. Viime viikonloppuna söin kaksi vohvelia ja kilo tuli lisää painoa. Nyt pääsiäisenä aion kyllä ostaa lidlistä pari passionmunkkia jos niitä sieltä saa. Olen laihtunut 600g tuosta kilosta nyt enkä ole ylipainoinen joten voin nyt pääsiäisenä vähän herkutella.
Aikamoiset vohvelit jos tosiaan lihosit kilon, eli n. 7000 kcal.
Pullat ei oo mun juttu mutta suklaa on.
Ehkäpä kerran vuodessa jonkun leivoksen.
En syö pullaa tai muutakaan makeaa. Viikonloppuisin sipsejä ja siideriä.