Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni. Miksi en pääse sokerista eroon. Vaikka en kotiin

Vierailija
27.03.2024 |

Osta niin töissä on aina tyrkyllä kaikkea ja minähän syön. Miten vajaa ihmisen pitää olla että ei vaan hallitse itseään. Nivelet on kipeät ja turvottaa. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että kyse on koukuttavasta huumeesta kuin nokotiini tai heroiini mutta sokeri!

Joo, itse saan oikeasti ihan kunnon "nousut" sokerista. Se on hassua. Olen selkeän addiktioherkkä ihminen monellakin tapaa, fysiologiset reaktiotkin ihan tosi huomattavia. Toleranssit esim. alkoholiin, moniin lääkkeisiin tulee NOPEASTI ja vieroitusoireet ovat vaikeita. Enää en sitten päihteitä käytäkään (vuosia raittiina) mutta sokeriin olin vielä pitkään raitistumisen jälkeen koukussa vaihtelevasti. Itsellä niin että helpoin olla kokonaan ilman sitäkin sitten, on se sen verran paha koukku ollut. Ei tee mieli sokeria kun en sitä syö ja elämä on leppoisaa 🙃

Vierailija
22/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut työpaikassa, jossa olisi jatkuvasti tyrkyllä herkkuja. Minkälaisessa paikassa ja tilanteessa ne on tyrkyllä? Voitko välttää tilannetta? Tai jos et voi välttää, voitko ottaa oman terveellisen naposteltavan mukaan tyrkyllä olevien epäterveellisten sijaan? Onko töissä mahdollista keskustella ettei herkut olisi koko ajan keskeisellä paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä