Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työssäkäynti oikeasti mukavaa?

Vierailija
31.12.2023 |

Te joilla on sellainen työ ja toimeentulo, jota olette tavoitelleetkin, nautitteko elämästä? Viihdyttekö työn touhussa vai lasketteko tunteja vapaa-aikaan? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön mutta mulla on myös huonostipalkattu osa-aikatyö ja se on mukavaa, rakastan, jee!

Vierailija
2/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitäkin on, jotka oikeasti tykkäävät työstään. Tavallaan tykkään minäkin, mutta muotoilisin asian niin, että työni on kaikista töistä se vähiten huono vaihtoehto, suurimmaksi osaksi. Ehkä keksisin pari muutakin parempaa työtä, mutta niillä ei tule toimeen. Pakkoahan se työnteko loppujen lopuksi aina on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 tuntia viikossa on liikaa kellokortin vankina.

Vierailija
4/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin töissäkäyntiin ja jäin eläkkeelle 

Vierailija
5/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan duuniani.

Töihin meno = nälän sanelemia pakkoliikkeitä.

Ja palkka on huono... 🙄

Vierailija
6/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni ja palkka on hyvä. Mutta, jos voittaisin lotossa, en tekisi päivääkään enää minkäänlaista työtä. 

Vierailija
7/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen työvuoroa mietin että en halua mennä töihin. Töissä ollessa kuitenkin on kivaa. Yleisesti mietittynä voin paremmin kun on työn takia jotain tekemistä enkä vain loju vauvapalstalla koko hereilläoloaikaani. 

Vierailija
8/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti tykkää työstäni, mutta työttömänä oloa inhosin vielä enemmän. Työ tuo itselle tiettyä rutiinia, ryhtiä ja sosiaalisia kontakteja elämään, toki myös enemmän rahaa. Mutta voi olla että haluaisin tehdä töitä, ainakin jonkin verran, vaikka saisin saman rahan kuin kotona makaamisesta.

Vierailija
9/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni työkykyisen ja mieleisensä ammatin omaavan ihmisen on parempi käydä työssä kuin olla käymättä. Yhteiskunnan toiminnan pyörittäminen oman työpanoksen myötä on arvokasta, vaikka olisi niin  varakas, että katsoisi muilla kuin tuloveroilla kykenevänsä  maksamaan osuutensa tästä systeemistä. Työnteko on välttämätöntä, jotta maailmassa voidaan elää - miksi asettua sen ulkopuolelle vain koska voi? Työtä tekevä vanhempi on myös lapsille esimerkki normaalista elämästä.

Vierailija
10/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan jokaista työpäivää.  Vain rahan takia käyn töissä. Kaiken lisäksi paska palkka. Joka lauantai toivon lottovoittoa. 

Vierailija
11/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen tk-eläkkeellä, mutta nuorena oli kivaa olla työssä. Hyvä porukka, yhteisiä juhlia ja muita menoja. Kyllä tykkäsin.

Vierailija
12/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta asti tehnyt työtä. Yrittäjäperheen lapsena koulujen loma-ajat, viikonloput ja illat koulupäivien jälkeen aika nuoresta kului töitä tehdessä. Minulle on varmaan tullut työtä tekevän ihmisen identiteetti, olen aina halunnut tehdä töitä ja paskemmatkin duunit kuten lehtimyynti on kelvannut. Toki olen kouluttautunut pitkälle, osin työn ohessa, jotta olen päässyt tekemään sellaista työtä mitä haluan tehdä. 

Vierailija
13/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan aidosti työtäni ja koen olevani hyödyllinen ja tärkeä työssäni. Ikävä kyllä hoitoalan työn huono puoli on palkkaus.

Vierailija
14/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuoresta asti tehnyt työtä. Yrittäjäperheen lapsena koulujen loma-ajat, viikonloput ja illat koulupäivien jälkeen aika nuoresta kului töitä tehdessä. Minulle on varmaan tullut työtä tekevän ihmisen identiteetti, olen aina halunnut tehdä töitä ja paskemmatkin duunit kuten lehtimyynti on kelvannut. Toki olen kouluttautunut pitkälle, osin työn ohessa, jotta olen päässyt tekemään sellaista työtä mitä haluan tehdä. 

Pojanpoikani täyttää keväällä 15. Juteltiin niitä näitä, kun totesi: ' meillä on suvussa vissiin pakko mennä töihin heti, kun on tarpeeksi vanha.' Eipä siinä auttanut paljon muu kuin myönnellä. 

Vierailija
15/15 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni mutta jos saisin saman palkan kotona olosta niin jäisin kotiin. Keksin kyllä mielekästä tekemistä ilman työtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi