Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos veronpalautuksen päiväksi on merkitty 5.8, niin tuleeko se varmasti silloin?

Vierailija
27.03.2024 |

Mun ei tarvitse tehdä mitään muutoksia joten sen vuoksi ei pitäisi päivämäärä muuttua myöhemmäksi. Verotiedoissa luki vielä joulukuun tiedon mukaan exän nimi,  mutta ei kai nyt enää hänen tekemänsä muutokset vaikuta mun veronpalautuspäivään? Aiemmin aina siirsi mun veronpalautuspäivää koska exä teki muutoksia omaan verotukseen. 

Ero siis tullut voimaan tammikuun alussa ja kai verottajalla jo tämä tieto on vai pitäisikö mun varmuuden vuoksi soittaa sinne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään illalla on aina tullut.

Vierailija
2/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama, kunhan tulee, mä saan 1997e ja puoliso 1880e takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle ilmoitettiin viime vuonna päiväksi tuo 5.8., mutta myöhemmin tuli tieto että jotain pitää vielä tarkistaa ja maksupäivä siirtyi muistaakseni kuukaudella eteenpäin. En tiedä mitä tarkistivat kun olen ollut samassa palkkatyössä vuosia eikä muuta verotettavaa tuloa ole, saati alennuksia.

Vierailija
4/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. 8.

Vierailija
5/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulle ilmoitettiin viime vuonna päiväksi tuo 5.8., mutta myöhemmin tuli tieto että jotain pitää vielä tarkistaa ja maksupäivä siirtyi muistaakseni kuukaudella eteenpäin. En tiedä mitä tarkistivat kun olen ollut samassa palkkatyössä vuosia eikä muuta verotettavaa tuloa ole, saati alennuksia.

Verottajalla oli jotain häikkää tekniikkansa kanssa. Melkein kaikille tuttavilleni tuli kaksi veropäätöstä.

Vierailija
6/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli aina kysymys, voiko palautuksen käyttää puolison mätkyyn jos hän saa mätkyt, en tiedä onko vielä.? Minä en antanut käyttää kun molemmat oltiin töissä ja omat verot maksettiin. Jos ei muutoksia niin pitäisi tulla 5.8 .

Vierailija
7/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olette niin varakkaita, että teillä on varaa antaa valtiolle lainaan lähes 4000€!!

Vierailija
8/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki lainata valtiolle rahaa noin paljon? Sijoitettuna nuokin summat olisi tuottaneet jotain.

Vierailija
9/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on viime vuoden verotuksesta, joten jos olit vielä viime vuonna naimisissa edes osan vuotta exäsi kanssa, voivat hänen tekemänsä muutokset vaikuttaa myös sinun palautuspäivääsi.

Vierailija
10/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita varmuuden vuoksi.

Vierailija
11/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on viime vuoden verotuksesta, joten jos olit vielä viime vuonna naimisissa edes osan vuotta exäsi kanssa, voivat hänen tekemänsä muutokset vaikuttaa myös sinun palautuspäivääsi.

No ei kyllä ole reilua koska emme ole olleet yhdessä enää moneen kuukauteen vaikka naimisissa oltiin vielä tammikuun alkuun asti! Erilleen ollaan muutettu kesäkuussa. Harkinta-aika on sen puoli vuotta eikä sille mahda mitään. Ihan erilliset taloudet olleet jo kuukausia joten on todella epäreilua jos vieläkin vaikuttaa mun veronpalautuspäivään!

Ap

Vierailija
12/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olette niin varakkaita, että teillä on varaa antaa valtiolle lainaan lähes 4000€!!

kotitalous vähennystä vesi/ilmalämpöpumpun asennuksesta ja pari pikkujuttua lisänä

Vierailija
13/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän tarkistat ne omat tiedot. Onko siellä vielä expuolison tiedot linkitetty omiisi, jos on, muutat tiedot. Helppoa. 

Vierailija
14/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki lainata valtiolle rahaa noin paljon? Sijoitettuna nuokin summat olisi tuottaneet jotain.

itseasiassa en tarvi sijoittaa, on omiksi tarpeiksi ja perikuntaa ei ole syytä rikastuttaa

Vierailija
15/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita varmuuden vuoksi.

Soitan huomenna. Tänään en enää ehdi kun pitää pian lähteä töihin.

Ap

Vierailija
16/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään asia maailmassa on täysin 100 % varmaa. Uskoisin kuitenkin tässä tapauksessa varmuuden olevan 99,9 % luokkaa.

Vierailija
17/17 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut sinä päivänä kun luvataan klo:11.00 mennessä viime vuosina.

Muistan kun ei ihan heti aamusta päässyt shoppaileen vaan piti odotella vähän aikaa että näkyi tilillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan