Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain illalla seksiä ja taas tekisi mieli

Vierailija
27.03.2024 |

Kävin vakkaripanon luona ja taas tuli hyvää seksiä. Nyt sitten mietin meidän seksikertoja ja taas tekisi mieli. Pitäisi saada kullia pilluun heti, mutta ei ole mahdollista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokulli???

Vierailija
2/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokulli???

Ei mitkään lelut voita aitoa tavaraa ja varsinkaan seksiä tuon miehen kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useimmin on seksiä, sitä useimmin tekee mieli, jos on intohimoinen tyyppi ja jos on harvoin seksiä, tekee koko ajan mieli. Tarpeeksi on tosi paljon seksiä, jos silloinkaan. 

M60

Vierailija
4/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä useimmin on seksiä, sitä useimmin tekee mieli, jos on intohimoinen tyyppi ja jos on harvoin seksiä, tekee koko ajan mieli. Tarpeeksi on tosi paljon seksiä, jos silloinkaan. 

M60

Me tapaamme tuon miehen kanssa kerran viikossa tai kahdessa. Joinakin viikkoina tavattu kaksi kertaa. Liian vähän mulle, mutta minkäs teet.

ap

Vierailija
5/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut että sulla ap voisi olla tarpeen hommata toinenkin panomies hoitamaan halujasi.

Vierailija
6/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut että sulla ap voisi olla tarpeen hommata toinenkin panomies hoitamaan halujasi.

En mä jaksa etsiä ketään. En mä noin vain jonkun kanssa sänkyyn mene vaan pitää eka vähä tutustua. Ei mulla ole mielenkiintoa ja aikaa sellaiseen. Lisäksi tämä vakkaripano on opettanut mut niin hyvälle, että vaatimukset seksin suhteen on kovat. 

ap

Vierailija
7/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sen luo. Tai naapuriin, jos se on varattu.

Vierailija
8/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta sen luo. Tai naapuriin, jos se on varattu.

Miksi ihmeessä mun pitäisi mihinkään muuttaa? Asumme samalla paikkakunnalla muutaman kilometrin päässä toisistamme. Kummallakin auto millä kulkea. 

Mies on varattu ja siksi emme pysty tapaamaan niin usein kuin mä haluaisin seksiä. Toki mulla on töitä ja opiskelua niin ei aika riitä. 

Vierailija
9/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pikku kullia ei kukaan halua nyyh

Vierailija
10/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kyllä mieli, ei omaa miestä vaan jotain villimpää. No ehkä ens kuun puolella.

Vierailija
11/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä seksiä saadaan,minä olen ymmärtänyt että sitä ollaan sillein,mutta saadaan?.Samaa höpötystä,mennään tansseihin,ei ole tansseja jos ei kukaan tanssi,tosi idiootti ilmaisuja.

Vierailija
12/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan sellaisen vaki pillun mitä saa aina kun haluaa! Minä olen tehnyt näin, mutta kaksi eroa ja 200 000€ se on vaatinut. Silti olen sitä mieltä että kannatti. Jää kuitenkin (tai jäi, kun nyt 11v. olty yhdessä) se keskimäärin 38v hyvää aikaa kun 40v löysin nykyisen ja keski elin-ikä miehillä 78v.

Vierailija
13/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sait, kiva. Mistä sen tilasit ja toiko kotiin asti Wolti?

Vierailija
14/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaan sellaisen vaki pillun mitä saa aina kun haluaa! Minä olen tehnyt näin, mutta kaksi eroa ja 200 000€ se on vaatinut. Silti olen sitä mieltä että kannatti. Jää kuitenkin (tai jäi, kun nyt 11v. olty yhdessä) se keskimäärin 38v hyvää aikaa kun 40v löysin nykyisen ja keski elin-ikä miehillä 78v.

Mitä mä heteronainen tekisin vakipillulla?

ap

Vierailija
15/19 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Me tapaamme tuon miehen kanssa kerran viikossa tai kahdessa. Joinakin viikkoina tavattu kaksi kertaa. Liian vähän mulle, mutta minkäs teet.

ap

Otat toisenkin vakkaripanon ;)

Vierailija
16/19 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää sitten oli viimeksi, seuraavan kerran ehtii vasta sunnuntaina.

Ei voi mitään, pelastusalalla töissä ja pitkät vuorot edessä. Sitten taas maistuu varmasti.

Vierailija
17/19 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

ap

Otat toisenkin vakkaripanon ;)

Laitan tähän nyt saman minkä jo vastasin aiemmin toiselle.

En mä jaksa etsiä ketään. En mä noin vain jonkun kanssa sänkyyn mene vaan pitää eka vähä tutustua. Ei mulla ole mielenkiintoa ja aikaa sellaiseen. Lisäksi tämä vakkaripano on opettanut mut niin hyvälle, että vaatimukset seksin suhteen on kovat. 

ap

Vierailija
18/19 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin saada joltain komealta mieheltä kunnolla munaa ja sormia sisääni. N34

Vierailija
19/19 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..Sait, kiva. Mistä sen tilasit ja toiko kotiin asti Wolti?

Hyvä idea. Kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi