Ex kehuu elämällään ja tuloillaan
Ollaan erottu puol vuotta sitten. Nyt ex kehuu mitä aikoo ostaa ja mitä kallista tekee ruuaksi jne ja itse elän köyhästi. Hänellä elämä luistaa js itsellä ei. Minä siis lähdin
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sun exää ottaa kupoliin, että tuli jätetyksi. Sit pitää esittää, miten hyvin menee. Reppana ei ymmärrä, että oman hyvän olon pitäs riittää eikä mitään toisten kateutta tarvita itseä pönkittämään.
Taitaa ennemmin ap:tä ottaa kupoliin että eksällä meneekin ihan hyvin eikä hän vietäkään iltojaan itkeskellen hänen peräänsä.
Voi olla niinkin, mutta jos on oikeasti tyytyväinen elämäänsä, ei kaipaa ketään kadehtimaan tai ihailemaan. Eli ei sillä exällä ole ihan kaikki kohdallaan, vaikka niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sun exää ottaa kupoliin, että tuli jätetyksi. Sit pitää esittää, miten hyvin menee. Reppana ei ymmärrä, että oman hyvän olon pitäs riittää eikä mitään toisten kateutta tarvita itseä pönkittämään.
Taitaa ennemmin ap:tä ottaa kupoliin että eksällä meneekin ihan hyvin eikä hän vietäkään iltojaan itkeskellen hänen peräänsä.
Voi olla niinkin, mutta jos on oikeasti tyytyväinen elämäänsä, ei kaipaa ketään kadehtimaan tai ihailemaan. Eli ei sillä exällä ole ihan kaikki kohdallaan, vaikka niin väittää.
Hiukan epäilen että ap:llä on sen suhteen värikynää tekstissään. Esim. jos ex on kertonut että paistoivat lapsen kanssa pihvit iltapalaksi, niin ap ruikuttaa että eksä kehuskelee sillä mitä kallista on laittanut ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hienoa että lapsellanne on hyvä elintaso ja kaikki hyvin ?
On joo. Toisen lapsen jättää huomiotta ja ei tapaa edes. Kun asuu toisella paikkakunnalla
Ap
Miksi jaoitte lapset? Erotitte vielä sisarukset toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Toisen lapsen jättää huomiotta ja ei tapaa edes. Kun asuu toisella paikkakunnalla
Ap
Miten usein itse tapaat sitä toisella paikkakunnalla asuvaa lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa siis whatsapp viestejä
Ap
Miksi laittaa?
Asuu toisen lapsen kanssa ja kertoo kuulumisia
Ap
No onneks olkoon sitten, teit lapsia urpon kanssa. Oma valinta.
Mutta ajattele, SINUA hän ei saanut jäämään! Siihen hänellä ei ole valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi jaoitte lapset? Erotitte vielä sisarukset toisistaan.
Toinen asuu jo omillaan samalla paikkakunnalla missä minä. Mä mietin vaan että laitanko exän estoon. Varmaankin kantaa kauna mulle. Sanoo kyllä kaipaavansa mutta menee nyt niin hyvin. Tuota rahoilla kehumista en ymmärrä. Miksi? Mulla ei rahaa matkustaa tapaamaan toista lasta ja lapsi ei halua tänne matkustaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajattele, SINUA hän ei saanut jäämään! Siihen hänellä ei ole valtaa.
Paitsi että sai mut katumapäälle
Ap
Olette kuvottavia vanhempia, koska erotitte lapsenne eron jälkeen eri koteihin. Raha on sivuseikka.
Ehkä tilanne muuttuu kun hänen kanssaan asuva lapsi muuttaa puolen vuoden päästä. Asuu sitten yksin jos asuu.
Ap
Mikset sä laita sille viestejä, että saat nyt räjähtävän parempia orgasmeja kuin sillon hänen kanssaan piti näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tilanne muuttuu kun hänen kanssaan asuva lapsi muuttaa puolen vuoden päästä. Asuu sitten yksin jos asuu.
Ap
Jaksat kyllä puoli vuotta. Kun isänsä luona asuva lapsi täyttää 18, sun ei tarvitse olla enää exäsi kanssa yhteyksissä. Silloin voit laittaa eston, koska ei ole enää aisoita, joihin tarvitaan molempien vanhempien suostumus. Aikuiset lapsesi pitävät suhun ihan itse yhteyttä sen mitä haluavat ja voit unohtaa koko exän.
Kyllä on aika kallellaan nämä sinun stoorit! Kun elämässä alkaa pelaamaan, niin aina ei voi voittaa, joskus jää Musta Pekka käteen. Sinulle kävi nyt näin. Eksälläsi alkoi parempi elämä ilman sinua, kyllähän se tietysti vähän katkeraksi vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaksat kyllä puoli vuotta. Kun isänsä luona asuva lapsi täyttää 18, sun ei tarvitse olla enää exäsi kanssa yhteyksissä. Silloin voit laittaa eston, koska ei ole enää aisoita, joihin tarvitaan molempien vanhempien suostumus. Aikuiset lapsesi pitävät suhun ihan itse yhteyttä sen mitä haluavat ja voit unohtaa koko exän.
Missä vaiheessa on tullut esille, että se lapsen kanssa asuva eksä on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On kyllä mies, en tiennyt että pitää erikseen kertoa
Ap
Mulla masennus historia ja tää huonontaa mun olia. Tulee itsetuhoisia ajatuksia. Kyllähän se kirpaisee että menee niin hyvin ilman mua. Mulla ei ole odotettavissa enää parannusta elämänlaatuun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei missään, mutta yleensä rahasta ruikuttaminen on enemmän akkojen juttuja. Miehet on vaan tyytyväisiä, kun ei tarvitse maksella akan ja kakaran kuluja vaan voi käyttää kaiken rahan itseensä.
Minunkin mieheni oli eronnut. Ei ollut kiinnostunut yhtään exästään. Minä huomasin kuolinilmoituksen lehdestä. Oli vaille 80-v.