Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä naisia?

Vierailija
27.03.2024 |

Oon just eronnut,ei kavereita, lapset isoja. En ole töissä ja rahaakin vähän tehdä mitään. Homehdun yksinäni vaan kotona. Olen tinderissä mutta miehet ghostaa mut aina. Kaipaan vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on totta, että aina kun lähtee homehtumasta sieltä kotoa, niin piristyy. Ja saa muuta ajateltavaa ja ehkä uusia ideoita. Menet harrastukseen, elokuviin. Niin kotiin tullessa olet paremmalla tuulella.

Vierailija
22/23 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta omalle paikkakunnallesi joku säännöllisesti kokoontuva mummopiiri. Kokoontukaa jossain kahvilassa tms. paikassa vaikka kerran viikossa tai kuussa. Juokaa kahvia neulokaa sukkia, jutelkaa elokuvista / kirjoista tai muuten vaan juoruilkaa.

Kerran kuussa ei oikein riitä yksinäiselle työttömälle. Kerran päivässä helpottaisi yksinäisyyttä jonkin verran, mutta kyllä siinäkin jää sitten joku 14 tuntia yksinäistä valveillaoloaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein niin kun huomasin, että olen liikaa yksin, että pakotin itseni 3 krt viikossa johonkin sosiaaliseen tapahtumaan, harrastukseen tai yhdistystoimintaan (seurakuntakin sopii joillekin). Kirjoitin ne kalenteriin ja sitkeästi kävin niissä. Yleensä olin tyytyväinen että tuli käytyä.

Asun isossa kaupungissa, täällä mm. kirjastoissa maksuttomia lukupiirejä ja kielikahviloita yms.