Onko teillä perinteistä kirjahyllyä?
Kommentit (75)
On. Neljä. Pitäisi ostaa viides, kun on sen verran ahdasta jo noissa neljässä. Ostan noin tuhannen euron edestä kirjoja vuosittain. Ja kyllä, luen niitä uudelleen ja uudelleen. Teen marginaaleihin kirjauksia ja alleviivailen hyviä kohtia. Luen seitsemän kirjaa kuukaudessa.
Jos tarkoitat perinteisellä kirjahyllyllä hyllyä joka on täynnä kirjoja niin on.
Jos tarkoitat perinteisellä kirjahyllyllä lastulevyhässäkkää jossa on telkkari, baarikaappi, muutama Päätalo, rippikuva, Iittalan vaasi ja Torremolinoksesta tuotu matkamuisto niin ei ole.
Kyllä, missä muuten kirjat säilytettäisiin.
Kirjahyllyjä on joka huoneeessa, paisti pesutiloissa. Ja kirjat on yleensä kahdessa rivissä jok ahyllyllä, poiislukien isokokoiset kirjat.
Vierailija kirjoitti:
On. Ja paljon kirjoja. Sivistyksen saarreke barbarian keskellä.
Kyllä. Mutta meillä kirjahylly on koiran leikkihuoneessa, en ole seurannut mitä se siellä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllyjä on joka huoneeessa, paisti pesutiloissa. Ja kirjat on yleensä kahdessa rivissä jok ahyllyllä, poiislukien isokokoiset kirjat.
Paisti ei ole pesutiloissa, vaan jääkaapissa, mutta ei pesutiloissa ole myöskään kirjoja. Ei pitäisi syödä samalla kuin kirjoitta, eikä kirjoittaa vain yhden käden sormin...
On kirjahyllyjä täynnä kirjoja ja dvd- levyjä.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni lapsella,(7v)on vaikeuksia lukemisessa, joten hänelle on hankittu äänikirjoja 🙄
Mitäs tällä on tekemistä SINUN kirjahyllysi kanssa? Ilmeisesti et lue itse juurikaan, koska lukemisen ymmärrys on mitä sattuu.
On viisi täynnä kirjoja ja kuudes elokuvia.
On. Pitäisi hankkia uusi, kun tuohon nykyiseen ei mahdu kaikki kirjat. Oikeastaan tarvisi kaksi, toisen työhuoneeseen ja toisen lastenhuoneeseen. Mietin lähinnä satsaisiko Lundiaan vai Boknäsiin vai menisikö Ikealla.
43m2 kaksio ja löytyy kirjahylly seinänpituudelta. Ei vie paljoa tilaa ja olen cd:t ja dvd/bluray levyt laittanut siihen. Myös jokunen koriste esine löytyy.
Vierailija kirjoitti:
On. Pitäisi hankkia uusi, kun tuohon nykyiseen ei mahdu kaikki kirjat. Oikeastaan tarvisi kaksi, toisen työhuoneeseen ja toisen lastenhuoneeseen. Mietin lähinnä satsaisiko Lundiaan vai Boknäsiin vai menisikö Ikealla.
Satsaa Lundiaan/Boknäsiin. Kestävät perinnöksikin lapsille.
On 30v vanha kirjahylly. Vaikka turhat kirjat hävitetty niin kyllä tarvii kaappeja ja hyllyjä pikkutavaran säilytykseen.
Ei ole. Kirjoja ei ole paljoa, koska lainaan lukemani kirjat kirjastosta tai luen/kuuntelen Storytellistä. Ostan vain sellaiset kirjat, jotka ovat tehneet minuun erityisen syvän vaikutuksen. Nämä ovat esillä ikkunasyvennyksessä.
Ei ole. On aika paljon kirjoja hyllyissä, mutta ne ovat piilossa ovien takana. Ja harvoin hyllyssä oleviin kirjoihin tulee palattua, vaan lainaan kirjat kirjastosta, ja muut perheessä lukevat e-kirjoja. Olen raivannut kirjojamme pikku hiljaa, mutta vielä pitäisi raaskia luopua aika monista turhista. En pidä kirjahyllyä sivistyksen mittana. Ammattikirjallisuutta jotkut tarvitsevat, mutta sen ei tarvitse olla esillä.
On Billnäsin lasioviset hyllyt, paljon luettavaa!
Oma hylly ja osa kirjoistakin oli aikanaan mummon joten voi sanoa että on todella perinteinen kirjahylly. Tietty vaarin kanssa mutta mummo oli noista se jolta tuo jäi lopulta perinnöksi jälkipolville.
Minä olen se, joka kommentoi, että ei ole, mun kirjat on kirjastossa.
En vaan halua hamstrata kotiini tavaraa, siitä huolimatta olen himolukija ja muksut on viety kirjastoon jo ennen kouluikää etsimään kirjoja iltasaduiksi ym. Mutta mulla ei ole tarvetta omistaa niitä
Samoin. Pieni kämppä, pieni kirjahylly. Loput kirjat laatikoissa lattialla.