Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä perinteistä kirjahyllyä?

Vierailija
27.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kappaletta.

Vierailija
22/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuusi kappaletta.

Kolmessa niistä on mangaa ja kolmessa kirjoja.

Suunnittelen seitsemännen hyllyn ostamista että saan lisää kirjoille tilaa koska ostan tosi usein kirppareilta ja kaupoista kirjoja ja tällä hetkellä hyllyt alkavat pursuamaan ylitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Lasiovinen kirjahylly (täynnä kirjoja) peittää olohuoneen suurimman seinän. Vastapäätä on sohva, jolta on kiva katsella ikiomaa kirjastoa. :)

En pidä huonona pelkkää puuovea. Pelkään että lasi hajoaa jos siihen kaatuu ja koko hylly lentää. Joskus voisi huipottaa tai huimata, poikkeustilanteissa. Pleksi olisi kätevä. Turvalasin hajoaminen jättäisi aukon.

Enpä ole kaatunut kirjahyllyyni vielä melkein kuuteenkymmeneen vuoteen, joten tunnen olevani turvassa. Lasipaneelien rikkomiseen tarvitaan muutenkin jokin astalo, koska oma pää ei ole riittävän kova eikä terävä.

Vierailija
24/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä lapsen huoneessa että isompi, ovellinen 'aikuisten' kirjahylly, koko seinän mittainen. Osassa hyllyjä on sellainen 'koroke', että takarivissä olevat kirjat nousevat näkyviin eturivin kirjojen yli.

Vierailija
25/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin.

Vierailija
26/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kirjahylly, säilytän siinä kirjoja.

Vierailija
27/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska tupakeittiö käryää. Olisi kiva jos keittiö olisi suljettavissa ja joku pleksi sinne vaan, mistä näkee hellalle. Ihailen muiden upeita kirjahyllyjä. Vau. Kirjoja pitää säilyttää makkarin kaapissa tai jossain muualla.

Osta liesituuletin.

Vierailija
28/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hävitin kirjat ja kirjahyllyn joskus kymmenen vuotta sitten. 

Vierailija
29/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, talo täynnä kahdessa kerroksessa. Kirjoja on paljon ja niitä luetaan (sekä lapset että aikuiset). Kirjallisuus on minulle sekä työ että harrastus, ja minulle on tärkeää, että kirjat myös näkyvät ja lapseni kasvavat niiden keskellä.

Tämä on ihanaa, liian usein törmää siihen että ei ole ollenkaan kirjoja ja lapset vaan lukevat kirjoja tableteilta tai kuuntelevat äänikirjoja. Taitaa olla kuolevaa perinnettä että lapsilla(varsinkin melko pienillä) olisi ihan aitoja kirjoja joita lukea. Varsinkin pienille lapsille varmaan olisi paljon parempaa ihan aito kirja kuin joku tabletti tai äänikirja, saa siitä motoriikkaakin kun kääntelee sivuja jne vaikka ei edes osaisikaan lukea.

Vierailija
30/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Olkkarin takaseinä on kaapistoa ja kirjat sekä muut romut oven takana piilossa.

Vierailija
31/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On neljä metriä yhdellä seinällä melkein kattoon asti lähes täynnä kirjoja. Itse en näe enää lukea niitä kuin jotkut megapsotit päällä ja mies käyttää kirjastoa eli ei hirveesti lisäänny kirjojen määrä. Tytär ottaa joskus jonkun kirjan luettavakseen, mutta enemmän hänkin käyttä kirjastoa. Lähinnä sisustuselementin virkaa toimittaa, ei nuista kirjoista raaski luopuakaan.

Vierailija
32/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirjat enimmäkseen vitriineissä, joissa joillakin tutuilla on koriste-esineitä ja jopa viinapulloja... Sukulaisen vaimo pakotti ostamaan noi vitriinit, kun oli halvalla kirpparilla ja mun kämpässä kaikui vähän tavaran vuoksi. Lapsuudenkodissani, jossa vallitsi kaikissa asioissa säästäväisyys, ostettiin omaksi vain tietokirjoja ja joskus lapsille synttärilahjaksi joku. Romaanit lainattiin kirjastosta. Luettiin paljon kuitenkin. Se oli niitä ilmaisia harrastuksia ysärillä. Oon saanu kirjoitus ja sanankäyttötaidoistani paljon palautetta aikuisena. Jotkut korkeakoulutetut ihmiset ihmettelee, kun en ole käynyt edes lukiota. Se sanavarasto on sen ansiota, että vanhemmat lukivat meille. Isä on ehkä asperger, kuten minäkin ja sillä voi myös olla osuutta asiaan.

Iso osa kirjoistani on saatu lahjaksi ja näistä monet ne kirjoittaneilta tai ostettu suoraan kirjoittajilta. Sitten kuitenkin suurin osa on kirjaston poistoja. Kumminkin nekin on valikoituja; paljon tietokirjoja minua kiinnostavilta aloilta ja romaaneista oon paikallisia ja tuttuja kirjailijoita. Pari kirjastosta varastettuakin löytyy... Jos muuton tms. syyn takia joudun karsimaan kirjoja, niin selvää, että ne jotka on saatu lahjaksi ja varsinkin kirjoittajilta säilytetään.

Vierailija
33/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on, täynnä sarjakuvia.

Vierailija
34/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä sulle on perinteinen? Meillä on lasioviset kirjahyllyt. 

Vierailija
35/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seinällinen eli noin 5 metriä lattiasta kattoon. Pienempiä määriä muissa tiloissa.

Vierailija
36/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta siinä on legoja ja muuta roinaa.

Vierailija
37/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirjasto, jossa ovelliset lattiasta kattoon kirjahyllyt täynnä kirjoja (osassa hyllyjä mennään jo kahdessa rivvissä) sekä lastenhuonessa (3kpl) omat kirjahyllyt. 

Vierailija
38/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Rakastan kirjojani.

Vierailija
39/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni lapsella,(7v)on vaikeuksia lukemisessa, joten hänelle on hankittu äänikirjoja 🙄

Vierailija
40/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on. Luen paljon, ostan kirjoja ja lapsillekin alettiin lukea kun he olivat pariviikkoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän