Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun eikä lapsien nähdä että onko whatsapissa!

Vierailija
26.03.2024 |

Kuka tekee näin ja miksi?! Lapset huomasivat tämän ensin ja ihmettelivät että miksi isän paikallaoloa ei näy? Kun otin asian puheeksi niin mies sanoi jotenkin ärsyyntyneellä äänellä että mitä te sillä tiedolla muka teette. Ja häntä ei aleta kyttäämään! Mikä ihme tuota miestä nyt riivaa???

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
2/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara-p*mppahan sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ja tasapainoinen ihminen tekee noin. Puhelin ei ole kyttäysväline.

Vierailija
4/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Ei mulle ole edes tullut mieleeni tehdä näin. Ja kuka sitä nyt kyttää ja miksi?! Jos teini kattoo että millonka isä on viimeksi ollut luurilla kun yrittää tavoitella tätä niin onko se nyt jotain kyttäämistä. En ymmärrä. ap

Vierailija
5/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaiset estävät näkemästä paikallaolon. Huomasin jossain vaiheessa, että kaikki tuon eston laittaneet tutut ovat kertoneet mielenterveysongelmistaan.

Vierailija
6/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? Ei mulle ole edes tullut mieleeni tehdä näin. Ja kuka sitä nyt kyttää ja miksi?! Jos teini kattoo että millonka isä on viimeksi ollut luurilla kun yrittää tavoitella tätä niin onko se nyt jotain kyttäämistä. En ymmärrä. ap

Mihin tarvitset tuota tietoa? Siis ihan oikeasti: miten perheesi olisi selvinnyt 30 vuotta sitten, kun puhelimen perusteella ei olisi tiennyt, koska toinen on viimeksi ollut omalla puhelimellaan yhteydessä ulkomaailmaan.

Vierailija
7/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset tuota tietoa? Siis ihan oikeasti: miten perheesi olisi selvinnyt 30 vuotta sitten, kun puhelimen perusteella ei olisi tiennyt, koska toinen on viimeksi ollut omalla puhelimellaan yhteydessä ulkomaailmaan.

Eihän kyse ole näkemisen tarpeesta. Vaan siitä, että mitä mies pelkää tapahtuvan, jos hänen paikallaolonsa näkyy.

Vierailija
8/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä laittanut tuota toimintoa whatsappiini, miksi ihmeessä te sitä käytätte? Kenelle se on tarpeen?

Vierailija
9/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ois hyvä opettaa että on oikeaakin elämää eikä vaan se luuri kädessä.

Vierailija
10/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päättelet että on piilottanut tiedon estääkseen nimenomaan teitä näkemästä paikallaoloa? Tietääkseni tuon voi tehdä vain kaikille tai ei ollenkaan.

Ehkä hänellä on joku ärsyttävä kaveri joka aloittaa jutustelun aina kun hän on paikalla.

Vierailija
11/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva ja manipuloiva käytös, huh. Ehkä salailua myös. 

Vierailija
12/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse ole näkemisen tarpeesta. Vaan siitä, että mitä mies pelkää tapahtuvan, jos hänen paikallaolonsa näkyy.

Eikö, koko ajanhan ap selittää, että hänellä ja lapsilla on tarve nähdä, koska mies/isä oli viimeksi puhelimellaan. Mitä hyvää perheelle tapahtuu, jos isän paikallaolo näkyy?

Vierailija
13/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä toiminta, ei aina tarvitse olla paikalla, viesteihin voi vastata silloin kun itse haluaa. Hätänumeroon voi jokainen soittaa jos on hätä, kenenkään muun ei tarvitse puhelinta päivystää.

Vierailija
14/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloiva ja manipuloiva käytös, huh. Ehkä salailua myös. 

Ap on juuri tuollainen: kontrolli ja manipulointi pitää suhdetta koossa, mies ei saa edes puhelintaan käyttää kuin luvan kanssa.

Vierailija
15/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä vähän kyllästynyt teihin/suhun. Oletko sinä/lapset koko ajan vaatimassa jotain? Ehkä mies haluaa itselleen hengähdystaukoa, olla välillä rauhassa.

Yksi syy miksi itse en ole koskaan halunnut miestä enkä lapsia, on se, että ajatuskin joutua olemaan koko ajan läsnä ja saavutettavissa toisten tarpeita varten on aina tuntunut vastenmieliseltä. Ei kiitos. Ehkä miehesi kokee nykyään samoin. Sinuna varautuisin siihen, että hakee sinusta eroa lastenne kasvettua.

Ja voihan olla, että viestittelee toisen naisen kanssa.

Vierailija
16/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättelet että on piilottanut tiedon estääkseen nimenomaan teitä näkemästä paikallaoloa? Tietääkseni tuon voi tehdä vain kaikille tai ei ollenkaan.

Ehkä hänellä on joku ärsyttävä kaveri joka aloittaa jutustelun aina kun hän on paikalla.

Sivusta vaan.  Kuka tietää?! Onko näin että jos laitan itse tuon eston niin koskeeko sitten kaikkia vai voinko vain valita ketä ei näe minua?

Vierailija
17/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsiisus. Miks kenenkää pitäis tietää millo joku toinen on ollut luurilla. Ihan hailee.

Mulla paikallaolo näkyy, miehellä ei ja ihan sama mistä syystä näin. Ei oo ikinä kumpikaan kysynyt toiselta koko whatsupin käytöstä. Kumpikin käyttää miten käyttää ja millon käyttää ja mihin käyttää.

Jos kysyisi, kysyisin ootko pimee vai onko kuumetta. Ei jaksais kyttäystä eikä tenttausta jostain whatsupin käytöstä.

Vierailija
18/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse ei ole siitä mitä ap on mieheltään tiedustellut, vaan miten hän on sitä tiedustellut. 

Vierailija
19/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä asia jossa en ymmärrä kumpaakaan osapuolta. En niitä jotka piilottavat paikallaolon enkä niitä jotka välttämättä haluavat nähdä toisten paikallaolon.

En tajua niitä jotka piilottaa tuon. Mitä sillä saavuttaa? Häpeääkö omaa puhelimenkäyttöään vai mitä?

Toisaalta en tajua myöskään niitä jotka seuraavat esim puolison paikallaoloa ja tekevät siitä johtopäätöksiä. Vaikka itse epäilisin puolisoani vaikka mistä, whatsappin käytöstä en saa mitään tietoa muusta kuin että hän on ollut paikalla. En tiedä kelle hän on viestittänyt, vai vain lukenut viestejä, ehkä vaan avannut kännykän niin että whatsapp on ollut valmiina auki. Mitään en pysty tuosta päättelemään.

Vierailija
20/24 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa piireissäni paikallaoloja seurataan siksi että esim. tiedän vuorotyötä olevan poikani olevan hereillä, jos hän on käynyt wa:ssa. Tai kaverini päässeen töistä. Jos taas serkku ei ole pariin päivään käynyt, tiedän hänen olevan työreissulla. Ja sitten taas, jos mies ei ole käynyt wa:ssa koko työpäivänään, tiedän olevan hyvin kiireinen päivä. Ja niin edelleen.

Ei mitään kamalaa siis. Eikä syytä pitää salaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän