Millaisia Pohjois-Karjalaiset ihmiset ovat?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
jämptejä, rehellisiä, suoraselkäisiä, vahvoja jne.
Paskan vi-tut ovat. Kusipäitä eteenkin naiset ja lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoiskarjalaisilla naisilla on pillu poikittain
Odotas mä tsekkaan, aukaisee hameen ja raottaa pikkuhousuja, ei ole.
Pohjois-Karjalan ihmiset on minua ja lasta kohtaan olleet mukavia ja aina kun mennään ulos lapsen kanssa tulee joku kiva ihminen juttelemaan. Ihmiset tarjoaa myös apua. Ensimmäisenä kesänä täällä ollessa menin poikani kanssa torille, ostin kojusta syötävää niin joku mies viihdytti poikaa sen aikaa että sain syötyä. Tietysti olin kiitollinen. Lapsi tosi hyvässä päiväkodissa jossa laadukas hoito ja paljon osaamista. Päiväkotikaverin äiti tarjoutui avuksi kun mulla oli migreeni ja haki lapseni päiväkodista. Oon ollu ihan mielissään kun en ole tottunut näin ihaniin ja lämpimin ihmisiin kun muutin isosta kaupungista jossa ihmiset ilkeitä ja tylyjä. Pohjois-Karjalan ihmiset ovat jämptejä, lämminhenkisiä, avuliaita, eivät ole ilkeitä. Lapsia kohdataan hyvin ja lapselle sanotaan kannustavia asioita. Lapsi tykkää käydä päiväkodissa. Itse opiskelen täällä ja pääsääntöisesti opettajat olleet tosi hyviä. Tarvittaessa sanovat suoraankin. Ihmisillä on täällä hyvät vuorovaikutus taidot. Kyllä täällä viihtyy. Auton ratissa saattavat olla äkäisiä, liikenteessä kannattaa varoa. Lapsiystävällistä.
Venäläisiä tsasounia tarkoittaa ?? ORTODOKSEJA ? Vai perusmallia luterilaisia vai muslimeja vai juutalaisia vain näitä budhajoga jengiä ? Perinteisiä suomalaisia ei paljonkaan ole muumaalaisia on ja thaimaalaisia mitä miehet on tuonut. Helluntailaisia on . Ahkeria olivat ennen työtä tekeviä nykyajan muumaalaiset harrastaa vähän muutakin kuten huumeet ja bordellit. Ainakin kun itä Suomi ei ole Karjalaa , se oikea KARELIA JÄI VENÄLÄISTEN MIEHITYKSEEN STALININ AJALTA . ÄÄNINEN VIIPURI TERIJOKI KÄKISALMI ESIMERKIKSI VENÄLÄISET VAIHTOI SVETOGORSKIN NIMEN SE OLI ENNEN JÄÄSKI JA ENSO SUOMEN MAATA . NE VAIHTAA PAIKKOJEN NIMET KUN SYÖ MUILTA RUUAT JA TYÖPAIKAT. Ne teki kaikesta bordellia Stalinin aikana .
OIKEA KARJALA ON SE VIIPURIN LÄÄNI .
Kyyrilliset kirjaimet pitää lailla kieltää SORTOVUODET WIKIPEDIA
Joutsenon venäläiset ajaa audeilla.
Imatran venäläisiä asuu puukerrostaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas mä tsekkaan, aukaisee hameen ja raottaa pikkuhousuja, ei ole.
Tämä on sitä kuuluisaa Karjalaista "rehellisyyttä".
Ukraina voittaa venäjän koska se on karman kosto .
Venäjän kieli on niin rumaa että oksettaa .
Venäläiset ja arabit varastellut sairaalastakin ikkunat jumalauta kuin vessanpytyt hanat ovet viety Venäjälle.
Venäläiset arabit hajotti ikkunat ja ryösti huonekalut vanhasta hotellista . Itä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Ja sotkamolaisilla naisilla on vıttụ sijansa ylempänä
Kostamuksen katkaistaan poikki . Varastettu tavara ei pääse enää Kostamukseen.
Vierailija kirjoitti:
jämptejä, rehellisiä, suoraselkäisiä, vahvoja jne.
Mukavia, vieraanvaraisia, sydämellisiä, ihania ihmisiä ainakin omat sukulaiset ja ystävät siellä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe, mistä puute...
Helvetin uteliaita, kyttäävät muiden tekemisiä ja tenttaavat jopa kaupassa puoli tuntemattomia heidän yksityisasioistaan. Kuten vaikkapa terveys- ja raha asioista. Pitävät outona kun en todellakaan jaa heille omia enkä muiden asioita. Eivät millään ymmärrä miksi en koe tarpeelliseksi kertoa vieraille ihmisille yhtään mitään yksityiselämästäni saati että puhuisin muiden asioista heidän kanssaan. Juoruavat älyttömästi ja keksivät itse päästään tarinaa ja täytettä toistensa tarinoihin joita sitten tosina puhuvat. Rehellisiä ja suoraselkäisiä? Itse en ole törmännyt sellaiseen. Ostin siis Juuasta mökin jokunen vuosi sitten ja olen tehnyt terveysalan keikkaa lähialueilla. Tykkäävät tupata nokkansa joka paikkaan ja kateellisiakin tuntuvat toisilleen ja muille olevan. Heitän esimerkin. Vaihdoin taannoin autoa niin useampi lähes tuntematonkin on tullut kysymään miksi olen vaihtanut autoni kun olisin voinut ajaa vanhallakin, "mistäs olen saanut rahat autoon", "eikö tuo ole liian kallis sinulle", "mihin tarvitset täällä maalla noin hienon", "eikö sinulle halvempikin olisi välttänyt" yms täysin älytöntä kadehtimista ja vähättelyä. Ajan jumalauta aivan tavan Avensista en Porschea. En ymmärrä miten helvetissä raha asiani ja tekemiseni kuuluu täällä kenellekkään.