Arto Satonen torjuu väitteet elinkeinoelämän pillin mukaan tanssimisesta, kehottaa lukemaan kirjansa
"Ei varmaan yllätyksenä ole tullut, että minä näitä asioita ajan" Satonen sanoo:
Kommentit (93)
Satosella on 15 sijoitusasuntoa ja liki 560 000 € rahastosijoituksia.
Eihän sillä ole mitään merkitystä, kannattaako kansalle katastrofaalisia linjauksia siksi, että haluaa itse kansalle pahaa vai siksi, että EK käskee tekemään kansalle pahaa. Lopputulos on sama.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään merkitystä, kannattaako kansalle katastrofaalisia linjauksia siksi, että haluaa itse kansalle pahaa vai siksi, että EK käskee tekemään kansalle pahaa. Lopputulos on sama.
Perustele, mikä linjaus on kansalle katastrofaalinen, ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko tehdä sopeutuksia.
Miksi on pakko? Ai nii ahneus kasvaa ja pitää saada isommat osingot!! Ethän kuvittele että säästöt yhteiseen hyvään menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko tehdä sopeutuksia.
Miksi on pakko? Ai nii ahneus kasvaa ja pitää saada isommat osingot!! Ethän kuvittele että säästöt yhteiseen hyvään menee?
Menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itehän se möläytti että sai EK:lta tiedon että Ruotsissa on poliittiset lakot rajattu muutamaan tuntiin.
Tiedonsaanti on eri asia kuin se, että toimitaan toisen tahdon mukaan.
No, kyllä tuo osoittaa kuitenkin tiivistä yhteistyötä.
Mainostaako se tuolla kirjaansa? Minä sen kirjaa en osta!
Satonen on kirjoittanut ja kustantanut itse kirjan. Pitåisikö sen oikeasti kertoa jotain? MIksi Arto meuhkaa jatkuvasti siitä kirjastaan, jokavälissä mainostamassa tätä kirjaansa? Kuka tahansa meistä voi kirjoittaa kirjan ja painattaa sellaisen. Mitä se kertoisi meistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele, mikä linjaus on kansalle katastrofaalinen, ja miksi?
Linjaukset aiheuttavat suoraa vahinkoa köyhille ja duunareille, ja vaikutusarvioiden mukaan eivät edistä työllisyyttä eivätkä valtion taloutta. Toisin sanoen, köyhille ja duunareille vahinkoa ilman sen enempää suoraa kuin epäsuoraakaan hyötyä.
Siis paitsi valehtelee, niin lisäksi myös yrittää markkinoida omaa kirjaansa? 😁
Eikös se ollut Satonen, joka kutsui yrittäjät paikalle neuvotteluihin?
Vierailija kirjoitti:
Arto ei mene ek:n pillin mukaan vaan häntä ohjaillaan. Kaksi eri asiaa.
Ei, vaan Arto ja Hallitus on EK:n ja Työnantajien kaulapannassa ja EK ja Työnanatajaliitto taluttaa hallitusta. Ihan täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto ei mene ek:n pillin mukaan vaan häntä ohjaillaan. Kaksi eri asiaa.
Arto tietää mitä tekee.
Hampurilaisen kaikilla mausteilla
Tässä Arton toinen firma
Roismalan Risteys Kiinteistö Oy on perustettu vuonna 1988. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Sastamala, ja pääasiallinen toimiala Kiinteistöhallinto. Yhtiön toimitusjohtaja on Erja Margit Anneli Kurki.
Viralliselta nimeltään yhtiö on Kiinteistö Oy Roismalan Risteys.
Yhtiön Roismalan Risteys Kiinteistö Oy liikevaihto oli 66 tuhatta ja tilikauden tulos 24 tuhatta. Liikevaihto laski 2,9%. Liikevoittoprosentti oli 21,2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.
12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.
Toki sijoituksia paljon että hyvin menee kumminkin.