Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin tänään töissä miksi palkkani on 1000 euroa pienempi kuin samaa työtä tekevillä.

Vierailija
26.03.2024 |

Pomo tai mikä lie sanoi että mistä tiedän muitten palkat. Sanoin että katsoin julkisia verotietoja. Sitten kysyin miksi teen muiden töitä vaikka saan pienempää palkkaa. Kolme työntekijää on sairaslomalla, ainakin yksi lomalla ja yksi on paljon poissa muuten eikä jaksa töitä tehdä mutta palkkaa tuntuu saavan. Joudun kuitenkin heräämään viideltä ja olla kuudelta jo töissä pitää olla. Minun työpanos riippuu siitä myös saako muut ihmiset ruokaa kaupasta vai ei. Sanoinkin että irtisanon itse ennen pääsiäistä jollei palkkani nouse. Tuli töitten jälkeen puhelu että mitäs nää irtisanomispuheet on ja sanoin kuten asia on. En kuulemma voi kuulemma ottaa lopareita koska muita työntekijöitä on lomalla. Minulle on yks lysti mitä ne sanoo

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuttaa - sammua. Miettikääpä mikä ero sanoilla on.

Miettikää sen jälkeen mikä ero on sanoilla irtisanoa - irtisanoutua. 

Vierailija
22/23 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista mikä sulla on irtisanomisaika. Yleensä 2 viikkoa. Eli irtisanoutumisesi jälkeen sinun pitää olla vielä 2 viikkoa työssä. En tosin tiedäminkä sanktion saa, jos ei ilmesty töihin...

Tuossa tapauksessa työnantaja saa pidättää irtisanomisajan palkan korvauksena.

Kannattaa hakea sairaslomaa 2 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista mikä sulla on irtisanomisaika. Yleensä 2 viikkoa. Eli irtisanoutumisesi jälkeen sinun pitää olla vielä 2 viikkoa työssä. En tosin tiedäminkä sanktion saa, jos ei ilmesty töihin...

Kesälomat todennäköisesti pitämättä.

On 7 viikkoa lomaa pitämättä.  T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä