Etoo nuo vanhat ukot jotka tiirailee nuoria naisia
Muistan kyllä nuoruudesta kuinka epämiellyttävää oli kun äijät tiiraili.
Kommentit (202)
Kaikkialla liikkuessaanhan kaikkien olisi hyvä katsoa vähän kaikkia.
(Jo siis oman turvallisuutensakin takia . )
Ja mitenkäs niitä tuttujaankaan ihmisvirrasta erottaisi, ellei sinnepäin edes katsoisi .
Kuules. Nuo vanhat ukot ovat nähneet ja kokeneet elämänsä aikana kaiken. Tuskinpa sinulla on tarjota mitään mitä he eivät olisi nähneet ja kokeneet. Et siis ole heille mikään suuri mysteeri. Sitäpaitsi vanhoilla ukoilla on testosteronitasot nollassa joten heitä ei ohjaa mikään vietti seksuaalisesti enää.
Tasan sama kokemus minullakin, kuin aiemmin vastaanneella 40v naisella. Samoin olin/olen pulassa näiden setien kanssa, eikä ketään kiinnostanut. Muistan yhden kerran kun joku tuli väliin. Nyt olen hieman oppinut eroon siitä shokkireaktiosta, että pystyn jotenkin pitämään puoliani sen sijaan että jäädyn totaalisesti, vaikka sitä kyllä tapahtuu edelleen
t. nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Täällä Reijo terska,onko täällä kevään tavaramarkkinat meneillään?
Tässä Mulkqvistin Anssi vaan hei!
Vierailija kirjoitti:
Tasan sama kokemus minullakin, kuin aiemmin vastaanneella 40v naisella. Samoin olin/olen pulassa näiden setien kanssa, eikä ketään kiinnostanut. Muistan yhden kerran kun joku tuli väliin. Nyt olen hieman oppinut eroon siitä shokkireaktiosta, että pystyn jotenkin pitämään puoliani sen sijaan että jäädyn totaalisesti, vaikka sitä kyllä tapahtuu edelleen
t. nuori nainen
hupsis, meni lainaus päin vttua
Entä ovatko kaikkien nuorten miesten perääsi heittämät tuijottelut sitten pelkästään miellyttäviä tunteita aiheuttavia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset tulisi hakata. Josko sitten löytyisi kunnioitusta miehiä kohtaan. KATSONINEN EI OLE PEDOFIILIAA!
Kastraatio on kaikista tehokkain työkalu pedofilian ennaltaehkäisemiseksi.
Pedofilia määräytyy syntyessä joten ehkäisy on tehokas keino ennaltaehkäistä sitä.
Humppahullu eläkeläinen täällä,tiukat peput ja nuoret kiinteät tisut,saa orhin hirnumaan.
Suomalaiset ehkä tiirailee juu, mutta nuo toisen väriset tekee vähän muutakin kuin vain tiirailee ja kun suomalaiset tiirailee jotain 17-20v niin nämä huippuosaajat saattelee näitä 12-16v tapauksia raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
t. nuori nainen
Olen pahoillani kokemuksistasi. Se todella jäädyttää ja kertaantuu mitä enemmän niitä kokemuksia on. Mä en todella ymmärrä miksi vanhemmat miehet eivät muka asiaa tajua ja sitä, ettei lapsi/nuori halua, että häntä seksuaalisoidaan.
Mutta täytyy sanoa, että onneksi olen oppinut, ettei todellakaan kaikki miehet ole tällaisia. Ja itse asiassa nyt muistan itsekin, että kerran 16.v kauppakeskuksen vartija tuli apuun. Onneksi.
Yllättäen tähän ketjuun on kyllä sattunut paljon kipeitä miehiä. Toivottavasti edes jonkun lamppu syttyy, mutta epäilen vahvasti.
T: se 40.v nainen.
Voin kertoo et niin kauan kuin typyjen katselu on laissa sallittua tulen sitä tekemään erityisesti kesäisin katukuvassa. Ai että niitä isoja ja rintamuksia ja kiinteitä pakaroita on mahtava katsoa kun istuskelee terassilla oluella aurinkolasit päässä. Huhuh sentään. Myöskin salilla tuijotan vaivihkaa ja pukukopissa otan hansikkaan suihkutiloissa illalla kun on hiljaista pukkarissa. Ja tiedättekö mitä naiset? Te ette voi sille yhtään mitään hah
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ehkä tiirailee juu, mutta nuo toisen väriset tekee vähän muutakin kuin vain tiirailee ja kun suomalaiset tiirailee jotain 17-20v niin nämä huippuosaajat saattelee näitä 12-16v tapauksia raskaaksi.
Höpö höpö. Kyllä minua tiiraili ja ahdisteli ihan suomalaiset miehet. Ja tosiaan 11.v ylös päin. Toki osa teki muutakin kun tyytyi tiirailemaan.
Ja niille jotka sanoa, että täytyyhän sitä eteensä katsoa, niin tiedätte kyllä eron. Ei ne tienit halua tehdä tuttavuutta tai kuulla "kauneudestaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset tulisi hakata. Josko sitten löytyisi kunnioitusta miehiä kohtaan. KATSONINEN EI OLE PEDOFIILIAA!
Kastraatio on kaikista tehokkain työkalu pedofilian ennaltaehkäisemiseksi.
Pedofilia määräytyy syntyessä joten ehkäisy on tehokas keino ennaltaehkäistä sitä.
Sairasta se silti on. Jättäkää ny lapset rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo et niin kauan kuin typyjen katselu on laissa sallittua tulen sitä tekemään erityisesti kesäisin katukuvassa. Ai että niitä isoja ja rintamuksia ja kiinteitä pakaroita on mahtava katsoa kun istuskelee terassilla oluella aurinkolasit päässä. Huhuh sentään. Myöskin salilla tuijotan vaivihkaa ja pukukopissa otan hansikkaan suihkutiloissa illalla kun on hiljaista pukkarissa. Ja tiedättekö mitä naiset? Te ette voi sille yhtään mitään hah
Hullulla on halvat huvit, työttömällä ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nuori nainen
Olen pahoillani kokemuksistasi. Se todella jäädyttää ja kertaantuu mitä enemmän niitä kokemuksia on. Mä en todella ymmärrä miksi vanhemmat miehet eivät muka asiaa tajua ja sitä, ettei lapsi/nuori halua, että häntä seksuaalisoidaan.
Mutta täytyy sanoa, että onneksi olen oppinut, ettei todellakaan kaikki miehet ole tällaisia. Ja itse asiassa nyt muistan itsekin, että kerran 16.v kauppakeskuksen vartija tuli apuun. Onneksi.
Yllättäen tähän ketjuun onkin ehkä ilmestynyt paljon "ällösetänä" esiintyvien,keskustelussa provosoivien NAISTEN tekstejä. (anonyyminahan näet kaikki on mahdollista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä minua tiiraili ja ahdisteli ihan suomalaiset miehet. Ja tosiaan 11.v ylös päin. Toki osa teki muutakin kun tyytyi tiirailemaan.
Ja niille jotka sanoa, että täytyyhän sitä eteensä katsoa, niin tiedätte kyllä eron. Ei ne tienit halua tehdä tuttavuutta tai kuulla "kauneudestaan."
Niin, kukapa nyt mitään selviä imarteluja ja aivan läpinäkyviä valheita haluaisikaan kuunnella.
Siitä jostain "kauneudestaan" siis ...
Jokohan onnistuis katselin kaupassa tiukkapeppuja,kassalla höpötin korvaan,että anna vaarille hyvää,näin talvisodan kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nuori nainen
Yllättäen tähän ketjuun on
(munaan tämän lainauksen taas)
Samoin. Siitä jäätymisestä syyttää aina itseään, ainakin niin minä tein
🥱🥱🥱