Etoo nuo vanhat ukot jotka tiirailee nuoria naisia
Muistan kyllä nuoruudesta kuinka epämiellyttävää oli kun äijät tiiraili.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Tuubissa (youtube) oli testi, että kuinka moni nainen vilkuilee isoa pullistumaa miehen haarovälissä. Ja tosi moni vilkuili!
Ovatko nyt sitten kuvottavia hekin, vai kuinka moninkertaiset standardit laitetaan tällä kertaa?
Olen minäkin moista vilkuillut enkä ole edes homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on jos mieli pysyy virkeänä. En panisi pahakseni.
Kannattaakin panna hyväksesi. Vanhempi mies on nuorelle naiselle hyvä valinta.
Eihän niillä edes seiso.
Vielä on kesää jäljellä,vielä näkyy tiukkoja pyllyjä,ukko saattaa saada namia.
Pukeudut itseäsi varten tiukkoihin trikoisiin? Tiesitkö, että ne ovat pierutrikoot. Kun pieraiset, ei ole kuin ohut kangas välissä, ja haju leijailee suoraan lähellä olevien raukkojen nenään.
Yritä nyt vähän ajatella muitakin!
Me oltiin lasten kanssa pridekulkuetta katselemassa. Siellä sitä näki kaikenlaista !
Pikkutyttöjäkin nahka asuissa... Oli siinnä sedällä ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin lasten kanssa pridekulkuetta katselemassa. Siellä sitä näki kaikenlaista !
Pikkutyttöjäkin nahka asuissa... Oli siinnä sedällä ihmettelemistä.
En veisi lapsia sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä edes seiso.
Tietäsit vaan kun otan pari sinistä nappia. Ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä edes seiso.
Ei taatusti seisokaan kun sinua katsovat.
Täällä Reijo terska,onko täällä kevään tavaramarkkinat meneillään?
Vierailija kirjoitti:
Pukeudut itseäsi varten tiukkoihin trikoisiin? Tiesitkö, että ne ovat pierutrikoot. Kun pieraiset, ei ole kuin ohut kangas välissä, ja haju leijailee suoraan lähellä olevien raukkojen nenään.
Haha :D en tiedä oliko tämä vastaus mulle, mutta en kulje minkäänlaisissa trikoissa ulkona, juoksulenkit lukuunottamatta. Sisällä kyllä, koska ne on mukavat päällä.
Kannattaa jo alkaa totutella pukeutumaan jätesäkkiin koska viimeistään 2040-luvulla et pk-seudulla voi ilman sitä kulkea ulkona ilman että joudut kopeloitavaksi. Minä nauran sinulle koska olit asian itse mahdollistanut äänestyskäytökselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä nuoruudesta kuinka epämiellyttävää oli kun äijät tiiraili.
NYT OLET VANHA MUMMO JA TOIVOISIT ETTÄ EDES JOKU VANHA PAPPA SANOISI PÄIVÄÄ,KATKERUUS LOISTAA onko immekalvosi vielä ehjä.?
Oikeasti? Oletko terve?
Minä kehityin hyvin nuorena noin. 11.v täyteen mittaani ja sain naiselliset muodot. Ikinä en ole käyttänyt paljastavia asuja ja silti muistan kuin ällöttävää tämä katselu ja huutelu vanhemmilta miehiltä oli. Pidän aivan sairaana myös sitä, ettei kukaan kanssakulkija tuohon koskaan puuttunut, vaikka olinkin ajoittain esim. kauppakeskuksessa ihan pulassa näiden ukkojen kanssa. Tämä hajotti kyllä pahasti luottamustani miehiin ja pidin pitkään kaikkia ukkoja aivan sairaina. Enkä todellakaan lähtenyt seurustelemaan.
Te katselivat, ette tajua mitä te teette sen lapsen itsetunnolle. Hajotatte sen aivan palasiksi, kun ette kohtele häntä ihmisenä ja tuntevana olentona, vaan jonain lihakimpaleena. Haluatko oikeasti hajottaa lapsen koko luottamuksen maailmaan ja varsinkin mieheen? Toki täytyy sanoa, että itselläni kokemusta on myös opettajan ja sijaisisän hyväksikäytöstä. Ja ei, tämä ei ole sallittua.
T: nainen, joka edelleen saa paljon huomioita siellä missä kulkee. Meni tosin 30.v asti ennen kuin edes joten kuten opin luottamaan mieheen ja avauduin seurusteluun. Nyt 40.v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha :D en tiedä oliko tämä vastaus mulle, mutta en kulje minkäänlaisissa trikoissa ulkona, juoksulenkit lukuunottamatta. Sisällä kyllä, koska ne on mukavat päällä.
Älä sitten piere juostessasi. Ei olisi kiva osua taaksesi lenkkipolulle.
Eikös se ole kiva, jos miehet tiirailee. Kun vanhenet ja ulkomuotosi muuttuu erilaiseksi, ts.rapistuu voit olla varma, ettei kukaan mies enää katsele sun perääsi.
Ikäloppu pappa täällä,kohta katselen nuorta tavaraa jos vaan näkis jotakin ,voi kylläpä himottais vähän vetästä pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten piere juostessasi. Ei olisi kiva osua taaksesi lenkkipolulle.
Minun pylly pystyy onneksi vielä pitämään pierut sisällään :-)
Niin, huomio on vihoviimeinen asia, jota perseleggingseihin ja tissitoppiin pukeutuvat naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kiva, jos miehet tiirailee. Kun vanhenet ja ulkomuotosi muuttuu erilaiseksi, ts.rapistuu voit olla varma, ettei kukaan mies enää katsele sun perääsi.
Ei. Se ei ole lapsesta kivaa. Eikö myöskään nuoresta!!! Jokaisen pitäisi tajuta tämä.
On se kumma kun tällä palstalla ei ole MITÄÄN moderointia... Koko ketju pskottu ton hullun toimesta.
Kastraatio on kaikista tehokkain työkalu pedofilian ennaltaehkäisemiseksi.