Etoo nuo vanhat ukot jotka tiirailee nuoria naisia
Muistan kyllä nuoruudesta kuinka epämiellyttävää oli kun äijät tiiraili.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vanhat rasvaiset äijät tiirailee ja hinkkaa itseään ja lähettelee kuvia, mutta kyllä tähän ilmiöön syyllistyy kaiken ikäiset. Pitäköön miehet, pojat ja papparaiset peeniksensä housuissaan, ei kukaan nainen heidän vehkeistään niin järjettömän kiinnostuneita ole, voin elää ilman peenistä vaikka koko ikäni, ei ole minulle välttämättömyys hyödyke !
Kiinnostusta on siinä vaiheessa ainakin muutaman kerran kun hormonimyrkyissä lisääntymisen painaessa pitää saada jälkikasvua alulle mahdollisesti lisättynä koiralla, farmarilla ja omakotitalolla. Niin ja vehkeen kantajaa rahoittamaan kunhan muutoin pysyisi loitolla ja näkymättömissä. ; )
Yes, ymmärryksestäsi täydet pojot - tädääää!
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pedoketju voi olla vielä pystyssä?
Tämä ei ole pedoketjua nähnytkään. Tämä on miesvihaketju.
Jää epäselväksi, mistä tässä syytetään. Mitä tarkoitetaan tiirailulla, ja miten määritellään "nuori nainen" ?
Onko tiirailua, jos kävelyllä vastaan tulee nainen, ja katsoo häntä? Esimerkiksi juoksulenkillä
kyllä yleensä katson sattuuko olemaan tuttu, jotta voi huikata tervehdyksen, ettei koeta epäkohteliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä uimarannalle tulee setämiehiä istumaan autoissaan ja tiirailevat biksutyttösiä. Oksettavia runkkareita!
Kannattaa ottaa rekkari ylös ja soittaa poliisille tai setämiehen vaimolle jos niillä sellaisia on.
Viime kesänähän oli lehtijuttu osapuilleen tällaisesta tapahtumasta. Poliisi kävi paikalla ja kirjasi asiasta "sekalaisilmoituksen." Toisin sanoen verorahoja meni hukkaan ja luultavasti joku rattijuoppo pääsi ilman sakkoja kotiin, kun poliisit juttelee miehen kanssa, joka katselee mielellään pikkutyttöjä uimarannalla.
Voi tytöt,setä tulee kesällä rannalle kumisaappaat jalassa, pussihousut puolitangossa ,lasisilmällä tiiran nätit pyllyt ja ehdottelen välillä rumia.
Tuntuu täällä olevan aika puutteessa olevia naisia, paria naiskirjoittajaa lukuunottamatta. Hirvee älämölö. Antaa miesten katsella sehän on vaan kivaa kun huomataan. Antaa palaa vaan miehet, mutta vain katselua, jos katsotte minua, lupaan hymyillä 😃. Hyvä te.
T. Akan alku
Vierailija kirjoitti:
Suojaikä on 16, joten ei ole laitonta. Jos vanhat naiset ei kestä, niin se on naisten oma ongelma.
16-vuotias on lapsi vielä. Ei hän ole valmis päättämään, kuka häntä saa katsoa ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonnon kauneutta ei saisi ihailla?
Hyvä pointti. Miksi luoja teki nuorista naisista niin kauniita, jos heidän ei ole tarkoitus olla houkuttelevia? Esimerkiksi sinisorsista urokset ovat paljon näyttävämmän näköisiä.
Auttakaa vanhusta,mistä saisin halvalla varmuusvälineitä,olis tarkoitus vähän vetäistä nuorta kampetta.
Olen aina tiiraillut kaikenikäisiä ja -näköisiä enkä muuta tapojani nyt kun olen setämies. Itse asiassa, taidan tykätä tirkistelystä. Vaikka olisi viheliäisen noloa jäädä kiinni tujoittamisesta, niin kyllä rekisteröin kaiken alastoman pinnan. öEi kyllä tulis mieleen parkkeerata minnekään tiirailemaan eikä muutenkaan toimia kovin läpinäkyvästi, jos olen rannalla niin olen itse uimassa. Kyllähän kaikenikäiset mimmitkin tiiraa, vaikka nuorilla sitten katse kääntyykin poispäin kun näkevät että oon valkoparta vanha ukki eivätkä halua antaa mitään vääriä signaaleja. Alaikäisiä en toki tiiraile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä uimarannalle tulee setämiehiä istumaan autoissaan ja tiirailevat biksutyttösiä. Oksettavia runkkareita!
Kannattaa ottaa rekkari ylös ja soittaa poliisille tai setämiehen vaimolle jos niillä sellaisia on.
Viime kesänähän oli lehtijuttu osapuilleen tällaisesta tapahtumasta. Poliisi kävi paikalla ja kirjasi asiasta "sekalaisilmoituksen." Toisin sanoen verorahoja meni hukkaan ja luultavasti joku rattijuoppo pääsi ilman sakkoja kotiin, kun poliisit juttelee miehen kanssa, joka katselee mielellään pikkutyttöjä uimarannalla.
Oletko koskaan miettinyt, mitä se kertoo sinusta ihmisenä, että muistelet juuri tällaista lähes viime kesäistä lehtijuttua?
Katsothan ap sinäkin heitä, kun kerran näet, minne he katsovat. Ties vaikka ajattelisivat samalla tavalla sinusta.
En tiiraile. Mutta 2-kymppisiä panen.
Kyllä nuoruuden ällö kokemus. Olin 3 yli 10v poikia vahtimassa. Rouva oli lomamatkalla. Eräänä pvänä mies tuli kotiin ja yllättäen kävi kiinni. Pääsin siitä rimpuilemalla ja kielsin noin tekemästä.
Rouva tuli kotiin ja kerroin hälle tästä. Arvatkaapa, ketä uskoi? No miehen selitystä, että minä olin halaillut miestä!
Se oli eka ja vika käynti heillä. Kyllä inhotti koko äijä + rouva. Kaupungin kuuluisin ja rikkain perhe. Aikaa kulunut 38 v ja vieläkin muistan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojaikä on 16, joten ei ole laitonta. Jos vanhat naiset ei kestä, niin se on naisten oma ongelma.
16-vuotias on lapsi vielä. Ei hän ole valmis päättämään, kuka häntä saa katsoa ja kuka ei.
16-vuotias on alaikäinen, ei lapsi. Kyllä normaalijärkinen 16-vuotias on valmis päättämään, kuka häntä saa katsoa ja kuka ei. Tosin kuka meistä voi toisen katsomista määrätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakäytävällä ,niin kuin kaupassakin on nyt vain pakko katsoa koko ajan liikkuessaan vastaantulijoiden liikkeitä ja suuntaa ettei itse kävelisi heitä päin.
(voithan tietenkin teettää itsellesi vaikka tekstillä "Vanha ällösetä, käännä inhottava katseesi heti pois minusta!"-tekstillä varustetun t-paidan,jota sitten pidät aina ylläsi!)
Ukolla epätoivoin hetket,nyt kyllä pitäisi päästä tiukkaa levittämään.Kesä ja ranta kutsuu,kyttään pusikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että mulle (vanhahko mies) tulee joku bimbo määräilemään, että kartsalla kulkiessa pitäisi olla silmät kiinni, koska hänen korkeutensa on päättänyt pukeutua percetrikoihin?
Eipä ylimielisyyden levelit enää tästä nouse!
Just, persetrikoita. Ihan tavallisissa mutta näteissä vaatteissa kuljen, omg jos sellaisissa sattuu muodot näkymään. Kyllä, etoo kun jotkut kaltaisesi sedät kyylää.
Itseäni varten pukeudun, kauheana yllätyksenä tuppaa tämäkin tulemaan että nainen voisi pukeutua haluamallaan tavallaan itseä varten. :D
Tuo ensimmäisen sivun argumentti miesten pullotuksista, joo joskus on sellaisia sattunut kyllä silmään ja olen katsonut, eri asia kuin kyylääminen-kuolaaminen.
"näkymättömien naisten itkua" ja vtut. Kiva jos joskus vanhempana saa kulkea näkymättömänä. t. nuori nainen
Miten tämä pedoketju voi olla vielä pystyssä?