Etoo nuo vanhat ukot jotka tiirailee nuoria naisia
Muistan kyllä nuoruudesta kuinka epämiellyttävää oli kun äijät tiiraili.
Kommentit (202)
Aikansa ovat persettään kuvanneet ja peilailleet kotona niin pitää lähteä ulos sitä näyttämään ja voimaantumaan.
Taitaa vaan vanhat naiset valittaa miesten tiirailusta kun heille on tullut aika ettei miehet enää katso.
Syksyllä sienestämässä kohtasin uljaan näyn ei ollut koppelo vaan nuori nainen perä pystössä sienkori kädessä,kurkin puiden takaa näkyä,vanha ukko meinas laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä uimarannalle tulee setämiehiä istumaan autoissaan ja tiirailevat biksutyttösiä. Oksettavia runkkareita!
Kannattaa ottaa rekkari ylös ja soittaa poliisille tai setämiehen vaimolle jos niillä sellaisia on.
Tiirailu ei taida olla laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä tiirailun puolustajat lienevät kun minä, Jorma 69v, tuijottaa heitä ja lipoo huuliaan?
minua saat tuijottaa. mutta olenkin keski ikää lähestyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä tiirailun puolustajat lienevät kun minä, Jorma 69v, tuijottaa heitä ja lipoo huuliaan?
Tule tänne, niin saat elämäsi rankimmat persepanot, takuuvarmasti.
Eivät tajua kuinka oksettavia ovat. Onneksi moni kurppakin osaa jo nettiä käyttää, niin vemputtavat kotona ruudulle, eivätkä toljota oikeita naisia.
Kalastaja ukko täällä,kerran sattui kiihoittava juttu,rippikouluikäiset tytöt uivat alasti,minä vanha patu kyttäsin pusikossa vapa kourassa.
Trolli lyö löylyä ja palstanainen tulee entistä suurempaan raivoon.
Nämä f€ministit ovat niin jyrkkiä ja tosikoita, jota röllikkä hyödyntää.
Kalajoen hiekkasärkillä juhannusaikaan-68,pienet pyllyt ja tissit,osuivat okulaariini,kyttäsin ja iskin silmää ,minä ukkoparka jouduin tyytymään kyllikkiin.
Mun mielestä on hassuja ne "hopeaketut" tällä palstalla, mitkä kirjoittaa juttujaan.
Oon aiemmin ihastunut myös vanhempiin miehiin.
Mitäs sä sitten teet, kun kukaan ei enää katsele sua?
Vierailija kirjoitti:
Elän elämääni. Ei kai kukaan elä sitä varten että joku pitäisi tuijottaa perzettä?
Siinähän etoo :D Kyllä sitä saa katsoa pidit siitä tai et.
Joo. Katsoa saa. Elämän nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän elämääni. Ei kai kukaan elä sitä varten että joku pitäisi tuijottaa perzettä?
Olikos se twerkkaamista mitä neitoset harrastaa?
Ja nuoret miehet valittaa, kun naiset ahdistelevat heitä. Maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on muutakin kuin irstaat katseet. Vai luuliko joku muuta?
Mutta jotain on pielessä jos tiiraillaan 10-vuotiaita.