Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko se kiihottavaa kun saa läpsiä naista takapuolelle?

Vierailija
26.03.2024 |

Vakkaripano tekee välillä tätä kun panee mua takaapäin. Ei se oikeastaan kipeää ota, ei kuitenkaan niin lujaa läpsi. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopalloilijana pauke ja huuto kuuluu kyllä naapuripitäjään. Kämmenen jälki näkyy kankussa vielä kuukauden päästä. Eikä muuten kiihota yhtään.

Vierailija
22/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, naiseni haluaa sitä aina ja niin kovaa että perse helottaa punaisena. välillä itkee kivusta ja laukeaa samalla. täydellinen perse ja itselle uskomattomat näkymät pumpata samalla takaapäin, kun koko pylly on vielä ihan kananlihalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua ei kyllä kukaan lapsi. 

Se ei kuulu minun rakastelutyyliini.

Vierailija
24/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyse ei siis ole väkivallasta.

Vierailija
25/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minua ei kyllä kukaan lapsi. 

Se ei kuulu minun rakastelutyyliini.

Kun et kerran lapsi, niin käytät ehkäisyä?

Vierailija
26/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannessa en juurikaan tee. Mutta kiva ottaa nainen vatsalleen syliin ja antaa "isän kädestä". Näyttää niin eroottiselta ja tykkään tunteesta kun kämmen osuu pakaralle. Mutta rangaisuksesta tuo ei taida käydä. Viimeksi naiseni kysyi kesken kaiken, että "tämäkö on herran rangaistus?". Hän tykkäsi tuosta ihan liikaa. Kurkkupanossa saatiin sitten vähän kyyneleitäkin.

Vierailija
27/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiihottaa katella kun naiselta valuu spermat pihalle ja pyllyposket on punaiset.

M30

Vierailija
28/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Nykyään naiset tykkäö kun niitä nussitaan kovaa. Takaapöin kullia syvälle kohtuun ja samalla läpsiii pakarat kirsikaks. Kiihottavaa kun voihkinnan välissä kuuluu sitä auh auh 

No on kyllä melkoista jos se kohtuun menee.

Luulisi että olisi jo tehohoidossa tuossa vaiheessa.

Kyllähän kohdunsuun pitäisi olla kiinni muulloin kuin synnytyksessä tai siihen valmistautuessa.

Vierailija
29/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Antaa Roccon tehdä ne hommat. Olen saanut muutenkin lyödä ihmisiä jo aika paljon, olen entinen kilpanyrkkeilijä. Ei tarvitse tekomiehistellä naisten kanssa.

Vierailija
30/34 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa

Vierailija
31/34 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni vaatii minua läpsimään naidessa takaa. Läiskin oikeen kunnollakin  hän uikuttaaja saa orkkuja. 

Vierailija
32/34 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiihottavaa , mutta hyväillen kyllä mielelläni ja vaikka suukottelen  tai nuolisin kuin kissanpentu turkkiaan. 

Vierailija
33/34 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiihottavaa , mutta hyväillen kyllä mielelläni ja vaikka suukottelen  tai nuolisin kuin kissanpentu turkkiaan. 

Ja niin , tukeva ote naisen lanteista kyllä siinä samalla.  Oi oi taidan innostua !

Vierailija
34/34 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, moni nainen tykkää siitä. Esimerkiksi suurfemakko Emily Nagoski raapusteli v.2015 kirjassaan "Come As You Are" että: "jos kumppanisi piiskaa pehvaasi kesken seksin, se voi tuntua todella seksikkäältä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi