Miehet, onko se kiihottavaa kun saa läpsiä naista takapuolelle?
Vakkaripano tekee välillä tätä kun panee mua takaapäin. Ei se oikeastaan kipeää ota, ei kuitenkaan niin lujaa läpsi.
Kommentit (34)
on, naiseni haluaa sitä aina ja niin kovaa että perse helottaa punaisena. välillä itkee kivusta ja laukeaa samalla. täydellinen perse ja itselle uskomattomat näkymät pumpata samalla takaapäin, kun koko pylly on vielä ihan kananlihalla!
Olen nainen ja minua ei kyllä kukaan lapsi.
Se ei kuulu minun rakastelutyyliini.
On. Kyse ei siis ole väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua ei kyllä kukaan lapsi.
Se ei kuulu minun rakastelutyyliini.
Kun et kerran lapsi, niin käytät ehkäisyä?
Pannessa en juurikaan tee. Mutta kiva ottaa nainen vatsalleen syliin ja antaa "isän kädestä". Näyttää niin eroottiselta ja tykkään tunteesta kun kämmen osuu pakaralle. Mutta rangaisuksesta tuo ei taida käydä. Viimeksi naiseni kysyi kesken kaiken, että "tämäkö on herran rangaistus?". Hän tykkäsi tuosta ihan liikaa. Kurkkupanossa saatiin sitten vähän kyyneleitäkin.
Kyllä mua kiihottaa katella kun naiselta valuu spermat pihalle ja pyllyposket on punaiset.
M30
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Nykyään naiset tykkäö kun niitä nussitaan kovaa. Takaapöin kullia syvälle kohtuun ja samalla läpsiii pakarat kirsikaks. Kiihottavaa kun voihkinnan välissä kuuluu sitä auh auh
No on kyllä melkoista jos se kohtuun menee.
Luulisi että olisi jo tehohoidossa tuossa vaiheessa.
Kyllähän kohdunsuun pitäisi olla kiinni muulloin kuin synnytyksessä tai siihen valmistautuessa.
Ei. Antaa Roccon tehdä ne hommat. Olen saanut muutenkin lyödä ihmisiä jo aika paljon, olen entinen kilpanyrkkeilijä. Ei tarvitse tekomiehistellä naisten kanssa.
Naiseni vaatii minua läpsimään naidessa takaa. Läiskin oikeen kunnollakin hän uikuttaaja saa orkkuja.
Ei ole kiihottavaa , mutta hyväillen kyllä mielelläni ja vaikka suukottelen tai nuolisin kuin kissanpentu turkkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiihottavaa , mutta hyväillen kyllä mielelläni ja vaikka suukottelen tai nuolisin kuin kissanpentu turkkiaan.
Ja niin , tukeva ote naisen lanteista kyllä siinä samalla. Oi oi taidan innostua !
Kyllä, moni nainen tykkää siitä. Esimerkiksi suurfemakko Emily Nagoski raapusteli v.2015 kirjassaan "Come As You Are" että: "jos kumppanisi piiskaa pehvaasi kesken seksin, se voi tuntua todella seksikkäältä".
Lentopalloilijana pauke ja huuto kuuluu kyllä naapuripitäjään. Kämmenen jälki näkyy kankussa vielä kuukauden päästä. Eikä muuten kiihota yhtään.