Miehet, onko se kiihottavaa kun saa läpsiä naista takapuolelle?
Vakkaripano tekee välillä tätä kun panee mua takaapäin. Ei se oikeastaan kipeää ota, ei kuitenkaan niin lujaa läpsi.
Kommentit (34)
ON ja varsinkin kun huomaa että naisen pillu alkaa valua kiimasta
Ennen miituuta olen vuosikymmeniä läpsinyt naisia takalistoon.
Luvan kanssa kyllä. Sperma kuulemma on hyvää ihovoidetta piiskatulle perseelle.
Riippuu naisesta. Kyse on vallan käytöstä ja sen ilmenemismuodoista.
Alfa-nainen joka alistuu ja nauttii rajustakin vallankäytöstä seksin aikana on aivan mieletön turn-on.
M60
Petipuuhissa en tuota ymmärrä. Ei ole minulle mikään juttu. Jonkun tuntemattoman pepun läpsimistä julkisella paikalla en tajua senkään vertaa. Huonoa käytöstä ja en osaa kuvitella saavani tuollaisesta mitään irti.
Ei erityisemmin itseäni kiihota, mutta kun tuntuu että puolet naisista tätä haluavat ja tuntuvat itse tuosta kovasti kiihottuvan. Jostain syystä parin viime vuoden aikana on lisääntyneet pyynnöt sidontaleikkeihin, eli pitää kiinnittää nainen käsistä ja jaloista "lahnaksi" sänkyyn ja sitten naida monta kertaa peräkkäin, vibrailla, sormettaa ja dildottaa niin että jo iteäkin alkaa hirvittämään.
Kyllä se silloin on jees, jos nainen sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Alfa-nainen joka alistuu ja nauttii rajustakin vallankäytöstä seksin aikana on aivan mieletön turn-on.
M60
Veli todistaa vahvasti
m54
Olin siinä uskossa, että valtaosa naisistakin haluaa, että seksissä heitä läpsitään (ei niin että oikeasti sattuu) takapuolelle...?
Onhan se välillä kivaa ja kiihottavaakin läpsiä vaimon pyöreää persettä. Hänen toiveestaan tietenkin.
Erittäin kiihottavaa, kun nainen pyytää että saisi selkäsaunan. Koska on ollut niin tuhma.
Nainen toki myös päättää, että kuinka kovan selkäsaunan haluaa. Sekin on erittäin kiihottavaa, kun nainen anelee etten löisi niin lujaa.
Mua naisena kiihottaa kun mies panee takaapäin ja läpsii pyllyn punaiseksi. Ihanan seksikäs ja käytetty olo vielä seuraavanakin päivänä.
N30
Vierailija kirjoitti:
M60
Ota minut kunnolla ja kohtele huonosti!
N40
En kyllä pepulle läpsimisestä saa mitään kicsejä. Kuskin paikalla ollessani sen sijaan otan mielelläni nilkasta kiinni tai pitkistä hiuksista tiukan otteen. Tällaisella menettelyllä saan äijämäisen fiiliksen loppukiriä varten.
Tottakai. Nykyään naiset tykkäö kun niitä nussitaan kovaa. Takaapöin kullia syvälle kohtuun ja samalla läpsiii pakarat kirsikaks. Kiihottavaa kun voihkinnan välissä kuuluu sitä auh auh
On