Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko köyhä?

Vierailija
26.03.2024 |

Oletko sinä köyhä?

Oletko köyhä?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka keskituloinen, tunnen oloni köyhäksi, koska ei ole varaa matkustaa tai ostella vaatteita tai kalusteita. Syynä suuret asumiskulut, lainanhoitokulut (laina alunperin yritystä varten) ja viikonloppujuopottelu,joka on yllättävän kallista.

Lopeta juopottelu niin rahaa säästyy.

Mutta sitten on tylsää viikonloppuisin.

Vierailija
22/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, 3 lapsen yh jolla vakityö ja korkeakouklututkinto. Mikäli minulla olisi vain 1 lapsi tai ei ollenkaan lapsia, olisin laskelmien mukaan tukevasti keskituloinen. Kolme lasta kuitenkin asumis- ja ruokakuluineen laskevat minut pienituloisten joukkoon, ja se tuntuu käsittämättömältä sekä kurjalta. 

Rakastan lapsiani, mutta inflaation noustua n. 30% se todellakin tuntuu perheen kanssa eläessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen köyhä. Omaisuutta ei ole kuin velaton noin 60 000e arvoinen rivitaloasunto, vajaa 30 000e auto ja tilillä rahaa vajaa 30 000e. Ikää kuitenkin jo pian 41v. Koen että ei ole kovin kummoinen omaisuus ikäisekseni.

Vierailija
24/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

59% kylläpä on köyhää sakkia täällä.

Vierailija
25/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse?

Vierailija
26/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen varakas. 

Työnteon lopetin alkuvuodesta 54 vuotiaana. Tätä kirjoitan FCC:llä, Phnom Penhissä. 

Vierailija
27/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä. Mulla on kuitenkin kaikki mitä tarvitsen ja hyvät turvaverkot, joten ei valittamista. 

Vierailija
28/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko köyhä tulot n. 1100e kuukaudessa, asumismenot 900ekk. Vastike 500e lainanlyhennys 400e, 50e sähkö. Säästöön loput. Ruoka on ilmaista, haen ylijäämä ruokaa kouluista. Toki olen maksanut veroina kouluruuan. 

Vierailija
29/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse?

Saan rahaa sen verran että sillä pärjää yksi ihminen ihan hyvin.Tulot melko pienet.Rahaa kuitenkin vähän säästössä.(ap).

Vierailija
30/45 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika   hyvin  pärjätään, vertaa  kun  pienet  lapset  tekee  duunia, kantaa  kiviä joka päivä taisi olla 5 v. Nuorin.  Mies  joka  etsii  metallia  ym.  Paska veden  seasta  päivät.   Joki  täysin  saastunut  täynnä  muoviroskaa,  vain  jätevesi  valuu siitä  mereen. Löytyy  video  netistä.

Citarum-joki  taitaa olla, surullinen  näky..  omaa  kulutusta  kannattaa  kyllä  miettiä.  Oon  kyllä, enkä  osta turhaa  muovia.  Palasaippua  käytössä  ym.

Vierailija
31/45 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulojen perustella olen.

Vierailija
32/45 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulojen perusteella olen, mutta säästössä on niin 30000€.

Vierailija
33/45 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika köyhä, jos olisin yksin. Puolison kanssa molempien tuloilla kyllä pärjätään.

Vierailija
34/45 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä, 3 lapsen yh jolla vakityö ja korkeakouklututkinto. Mikäli minulla olisi vain 1 lapsi tai ei ollenkaan lapsia, olisin laskelmien mukaan tukevasti keskituloinen. Kolme lasta kuitenkin asumis- ja ruokakuluineen laskevat minut pienituloisten joukkoon, ja se tuntuu käsittämättömältä sekä kurjalta. 

Rakastan lapsiani, mutta inflaation noustua n. 30% se todellakin tuntuu perheen kanssa eläessä.

Lapset kasvaa ja inflaatio ja korot alkavat kohtapuoleen laskea. Sulla on ihan hyvä tulevaisuus edessä.

Vierailija
35/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole niin en ole.Jos olen niin sitten olen.

Vierailija
36/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Varmaan olen köyhä, eläke 1399€/kk käteen. Oman rivarin vastike on 222e, siihen summaan kuuluu vesi ja sähkö pitää maksaa erikseen. Tuosta eläkkeestä jää siten käyttöön 1000 e kuussa, josta laitan säästötilille 500e. No tilille on kertynyt niin rahaa, että olen teettänyt kalliita remontteja asuntooni ja ostanut silmääni miellyttäviä huonekaluja. Mieheni kuoli 10 vuotta sitten ja olen järjestänyt elämäni ja olemiseni oman mieleni mukaiseksi. On kai tyhmää säilyttää tilillä suurehkoa summaa, joka kasvaa koko ajan, mutta en osaa kyllä mitään sijoittamistakaan. 

Vierailija
37/45 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut mutta nyt tilanne parempi.

Vierailija
38/45 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä ****** se sulle kuuluu, mutta olen ja pysyn.

Vierailija
39/45 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 000 euroa omaisuutta, joten ehkä en.

Vierailija
40/45 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta en voi sanoa että ikävä kyllä koska olen onnellinen niin ei tämä mulle ole ikävää . Saan ostettua kaiken mitä haluan niin enempää rahaa en edes kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme