Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on turn off jos nainen tarjoaa ensitreffeillä miehelle?

25.03.2024 |

Olen täällä av:lla lukenut outoja kommentteja, kun olen kirjoittanut, että olen naisena ensitreffeillä tarjoutunut tarjoamaan miehelle ravintolassa. Kuulemma se on valtavan outoa, jos nainen haluaa tarjota miehelle ensitreffeillä. Miksi? Sitten olen lukenut kommentteja , että "on kohteliasta tarjoutua maksamaan treffikumppanin kahvi/juoma/ruoka" ja että "se maksaa, joka treffeille kutsuu". Sitten kun minä noudatan näitä ohjeita, niin sekään ei kelpaa.

Mitä mieltä te olette:

Olen huomenna menossa ensitreffeille miehen kanssa ravintolaan. Pitäisikö minun teidän mielestänne tarjota hänelle? 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu vaan sen et christiiinan sinkkuelämä on vähän hankalampaa kun muiden

42/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei taida treffailla kovin varteenotettavia miehiä. Minusta mies on todellinen luuseri jos olettaa että nainen maksaa. Sinkkuna kävin muutamilla treffeillä ihan kivojen, sivistyneiden miesten kanssa ja miehet tarjoutuivat aina maksamaan. Jospa aloittajalla ei ole kovin suurta vaatimusta miehiin nähden, ei arvosta itseään? 

Mä käyn treffeillä vain mukavien ja kunnollisten miesten kanssa, mutta 27:stä treffikumppanista vain kolme on tarjonnut minulle ensitreffeillä ravintolassa/kahvilassa. Ja iso osa näistä treffikumppaneistani on varsin hyvätuloisia (itse olen sairaanhoitaja), joten siitä ei ole kiinni, etteikö olisi varaa tarjota. Ehkä he eivät vaan ole halunneet tehdä minuun vaikutusta kun en ole ollut riittävän kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei taida treffailla kovin varteenotettavia miehiä. Minusta mies on todellinen luuseri jos olettaa että nainen maksaa. Sinkkuna kävin muutamilla treffeillä ihan kivojen, sivistyneiden miesten kanssa ja miehet tarjoutuivat aina maksamaan. Ehkä pitivät minua sen verran tasokkaana että olivat valmiina maksamaan. Jospa aloittajalla ei ole kovin suurta vaatimusta miehiin nähden, ei arvosta itseään? 

Totta hemmetissä otan jos ilmaseks saan. Ei tässä kenenkään oleteta maksavan, mutta jos nyt haluaa välttämättä tarjota niin en ala vastaankaan laittamaan.

Kursaile edes vähän ensin ettet vaikuta niin helpolta.

Vierailija
44/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kokeillut tuota tyyliä jo pitkään. Ja miestä ei ole löytynyt. Oisko aika nyt kokeilla jotain muuta?

Älä satsaa noin paljon ensimmäisiin treffeihin. Ehkä sekin yksinään saa jo kummastelemaan että jos ekoilla syödään ravintoloissa ja käydään kylpylöissä, niin pitääkö alle puolen vuoden olla naimisissa ja lapsi alulle pantuna.

Niin, pitääkö?

Vierailija
45/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off sulla on sanonko missä!

Lopeta anglismien käyttäminen, typerää ja niin lapsellista

Vierailija
46/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla ruma romuluinen nainen, joka yrittää ostaa ukkoja suhteeseen. Muuten tämä kuvio on helvetin outo jos kyseessä on oikea ihminen eikä jonkun trollihahmo.

47/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on päättänyt, että hänen toimintansa ja ajattelutapansa on oikeita ja hyviä ja kaikki muut väärässä. Vauvafoorumilla sitten hakee validaatiota jämähtäneelle ajattelulleen. Hän ei muuta toiminnassaan mitään ja ihmettelee miksi lopputulos on aina sama, eli mies lemppaa vaikka ap olisikin kiinnostunut.

Olen aiemminkin kysynyt ap:lta onko hän autismin kirjolla, muttei hän vastannut. Ap ei suostu miettimään muiden palautetta ollenkaan, tarjoo ja kutsuu hulluna ja mies torjuu aina.

En ole autisti.

Sitähän mä koko ajan yritän tehdä, eli muuttaa tapojani, jotta miehet olisivat innokkaimpia jatkamaan treffailua mun kanssa. Esimerkiksi parina viime vuonna en juuri koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä vaan kumpikin maksoi vain omat safkansa. Nyt ajattelin, että tekisikö se positiivisen vaikutuksen treffikumppaniin, jos minä tarjoaisin hänelle...?

Ap

Vierailija
48/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on päättänyt, että hänen toimintansa ja ajattelutapansa on oikeita ja hyviä ja kaikki muut väärässä. Vauvafoorumilla sitten hakee validaatiota jämähtäneelle ajattelulleen. Hän ei muuta toiminnassaan mitään ja ihmettelee miksi lopputulos on aina sama, eli mies lemppaa vaikka ap olisikin kiinnostunut.

Olen aiemminkin kysynyt ap:lta onko hän autismin kirjolla, muttei hän vastannut. Ap ei suostu miettimään muiden palautetta ollenkaan, tarjoo ja kutsuu hulluna ja mies torjuu aina.

En ole autisti.

Sitähän mä koko ajan yritän tehdä, eli muuttaa tapojani, jotta miehet olisivat innokkaimpia jatkamaan treffailua mun kanssa. Esimerkiksi parina viime vuonna en juuri koskaan tarjonnut miehelle ensitreffeillä vaan kumpikin maksoi vain omat safkansa. Nyt ajattelin, että tekisikö se positiivisen vaikutuksen

Ei. Se riittää varmaan positiiviseen että maksat omasi. Se on joku muu juttu nyt ettei natsaa, ja turhaa harrastat kalliita ensitreffejä.

Vierailija
49/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Molemmat maksaa omansa.

50/57 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

51/57 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/8c5ab1b2-bdda-4fc3-b41d-2894e25d739f

Tämä artikkeli on maksumuurin takana, mutta siinä siis haastateltava henkilö kertoi, että häntä kyrsii, kun hän lähes aina joutuu treffeillä tarjoamaan naiselle. Hän kertoo ilahtuneensa silloin, kun nainen on halunnut tarjota ensitreffeillä hänelle. 

Eli ilmeisesti se on ihan henkilöstä kiinni, että arvostaako hän sitä , että nainen tarjoaa ensitreffeillä vai ei .

52/57 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tämä artikkeli on maksumuurin takana, mutta siinä siis haastateltava henkilö kertoi, että häntä kyrsii, kun hän lähes aina joutuu treffeillä tarjoamaan naiselle. Hän kertoo ilahtuneensa silloin, kun nainen on halunnut tarjota ensitreffeillä hänelle. 

Eli ilmeisesti se on ihan henkilöstä kiinni, että arvostaako hän sitä , että nainen tarjoaa ensitreffeillä vai ei .

?

53/57 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä kirjoitin luokanopettajana työskentelevälle miehelle, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että mä voin tarjota. Ehdotin, että mentäisiinkö joko Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan. Tähän hän vastasi reteesti, että Pancho Villaan hän ei ainakaan tässä elämässä aio mennä ja se artesaanipizzeria on ihan siinä hilkulla, että testaisiko sitä uudelleen. 

Minulle tuli siitä semmoinen fiilis, että mies esittää hienompaa kuin onkaan, kun tuollainen ketjuravintola ei kelpaa hänelle vaan ilmeisesti minun olisi pitänyt viedä hänet johonkin fine dining -ravintolaan. Minun mielestäni se, joka tarjoaa, saa valita paikan oman kukkaronsa paksuuden mukaan. Ja se mies kyllä tiesi, että olen päivä työssä käyvä sairaanhoitaja, joten hän kyllä tiesi, että ei minulla ole varaa tarjota kallista ateriaa tuntemattomalle ihmiselle.

54/57 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä IL:n artikkeli on maksumuurin takana, mutta se siis kertoo 5-kymppisestä miehestä, joka on käynyt sadoilla treffeillä ja lähes aina joutunut maksamaan molempien safkat treffeillä, mikä kyrsii häntä. Hän kertoo artikkelissa , että vain kerran nainen on halunnut tarjota hänelle ja hän ilahtui siitä kovasti ja ne olivat sen vuoksi hänen elämänsä parhaat ja ikimuistoiset treffit.

Vierailija
55/57 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viisainta että sovitte jo ennen ravintolaan astumista, kuka maksaa. Niin ei tule väärinkäsityksiä

Itse maksaisin  oman osuuteni, mikäli mies ei selvästi " vaadi " saada maksaa

-Nainen-

Vierailija
56/57 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tämä IL:n artikkeli on maksumuurin takana, mutta se siis kertoo 5-kymppisestä miehestä, joka on käynyt sadoilla treffeillä ja lähes aina joutunut maksamaan molempien safkat treffeillä, mikä kyrsii häntä. Hän kertoo artikkelissa , että vain kerran nainen on halunnut tarjota hänelle ja hän ilahtui siitä kovasti ja ne olivat sen vuoksi hänen elämänsä parhaat ja ikimuistoiset treffit.

Mutta tuliko jatkoa sittenkään? Vaikka oli ne erottuvat ja parhaat treffit? Ehkä on vaan hyvä ettei ekoilla ainakaan mennä kovin kalliisiin paikkoihin, ja molemmat maksaa sen kahvinsa.

En tiedä sitten mitä pitäisi tehdä jos mies ehdottaisi ruokapaikkaa, itse kun en syö edes hesellä tai nakkikiskalla, eikä siksi ettei ne minulle maistuisi. En vain käytä rahaa noihinkaan. Tulisko treffejä... no ei niitä ole muutenkaan kyllä kutsuja tullut. Nuorena oli kerran joo, katsoin vierestä kun mies söi makkaraperunat jossain baarissa.

Vierailija
57/57 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Täyspäiselle miehelle tulee varmasti fiilis että mitä helvettiä tässä tapahtuu, viedäänkö multa kohta sisäelimiä tai mitä tuo nainen multa oikein odottaa.

Miksi miehestä tuntuisi tuolta? Eikö hänen pitäisi olla imarreltu siitä, että nainen haluaa tehdä vaikutuksen tarjoamalla.

Miksi sä kysyt täältä koko ajan, kun sulla on oma matrix miten asioiden pitäisi olla etkä muuta siitä piiruakaan vaikka mitä tapahtuu? Kukaan mies ei halua nähdä sua uudestaan, joten mitä väliä mistä pitäisi olla imarreltu?  Ootko tietoinen omasta autismistasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän