Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on turn off jos nainen tarjoaa ensitreffeillä miehelle?

25.03.2024 |

Olen täällä av:lla lukenut outoja kommentteja, kun olen kirjoittanut, että olen naisena ensitreffeillä tarjoutunut tarjoamaan miehelle ravintolassa. Kuulemma se on valtavan outoa, jos nainen haluaa tarjota miehelle ensitreffeillä. Miksi? Sitten olen lukenut kommentteja , että "on kohteliasta tarjoutua maksamaan treffikumppanin kahvi/juoma/ruoka" ja että "se maksaa, joka treffeille kutsuu". Sitten kun minä noudatan näitä ohjeita, niin sekään ei kelpaa.

Mitä mieltä te olette:

Olen huomenna menossa ensitreffeille miehen kanssa ravintolaan. Pitäisikö minun teidän mielestänne tarjota hänelle? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko menet ravintolaan, vaikka tuostakin on monta kertaa sanottu että kannattaa mennä jonnekin mikä ei maksa niin paljoa tai on mieluiten ilmaista. Jotakin mihin on matalampi kynnys.

Niinpä. Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Täyspäiselle miehelle tulee varmasti fiilis että mitä helvettiä tässä tapahtuu, viedäänkö multa kohta sisäelimiä tai mitä tuo nainen multa oikein odottaa.

Ne miehet jotka tuolla pelillä saat ovat sitten niitä hyväksikäyttäviä loisia.

Nyt oikeesti jotain normaalia kahvilaa, baaria tms kehiin ja maksat vaan omasi.

Mieheltä odotetaan tietenkin treffien päätteeksi vastapalvelusta ;)

Ennemminkin ettei se yksi palvelus riitä vaan joutuu jonkun dominan sätkynykeksi, edustamaan kaikenmaailman kissanristiäisiin tai jotain todella outoa jos tämän kanssa jatkaa. 

Tuommoista kun harvemmin tapahtuu, toisinpäinkään ei taida kovin usein suomimies tarjota ravintolassa ensitreffeillä.

Itse menin kyllä viimeksi miehen luo treffeille kaljakopan ja pakastepizzojen kanssa mutta näen sen vähän eri juttuna. Tosin saattoi sillä sitten olla valitettavasti vaikutusta että sain suhteen jossa tuo hyötynäkökulma taisi olla ainoa mikä minussa oikeasti kiinnosti, mies ei tuntunut loppujen lopuksi arvostavan minussa mitään.

Eikä arvostanut kyllä sitäkään että maksoin hänen kulujaan, mutta kyllä otti kaiken aina vastaan.

Vierailija
22/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoaa niin on todennäköisesti tarjonnut kuudelle tusinalle ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin totta ihmeessä lähteä kanssasi treffeille ja syömään ja sä maksat, no problem :)

Vierailija
24/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on maskuliinista toimia noin. Iso turnoff, ei kiihota sellaset miehiset akat. Feminiinistä energiaa pitää olla, että housuissa värähtää.

Ei asiassa ole mitään miehekästä. Sun asenne vain huokuu heikkoa itsetuntoa.

25/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä yksillä Tinder-treffeillä tarjouduin tarjoamaan siksi, koska mies oli tullut tapaamaan minua 130km päästä autolla, ja minusta tuntui reilulta, että olisin sitten maksanut hänenkin ruuat ala carte ravintolassa, koska onhan hänelle tullut bensakuluja ja muutenkin nähnyt paljon vaivaa kun tullut tapaamaan minua, mutta hän ei halunnut minun tarjoavan vaan päinvastoin halusi maksaa oman ruokansa lisäksi minunkin safkat. Sitten hän ei kuitenkaan halunnut edes tavata uudelleen.

Sitten viime kesänä Tinderissä eräs mies kutsui minut kävelytreffeille ja minä taasen ehdotin , että mentäisiinkö ravintolaan syömään ja että minä voin tarjota. Tähän mies mielellään suostui. Mä vaan ajattelin, että minun on kohteliasta tarjoutua maksamaan treffikumppanin lasku, koska itsepähän olin halunnut ravintolaan.

Vierailija
26/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin väittää? Kyllä mulle nainen tarjos jäätelön treffeillä 👍

27/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin Tinder -ensitreffeillä nelikymppisen DI-miehen kanssa ravintolassa syömässä ja siellä piti lasku mennä maksamaan kassalle. Mentiin sinne kassalle sitten yhdessä ja kun tarjoilija kysyi, että maksetaanko samasta vai erikseen, niin mies kääntyi minua kohti ja kysyi, että "maksatko sä molemmat vai maksetaanko erikseen?", jolloin vastasin tarjoilijalle, että maksetaan erikseen.

Ja kerran tapailin vähän aikaa nelikymppistä lähihoitajamiestä, ja me käytiin yhtenä päivänä lounaalla ravintolassa. Siellä oli tarjous, että kaksi lounasbuffaa hintaan 20€. Tarjoilija sanoi, että se täytyy maksaa samasta, ei voi puolittaa, jolloin mä sanoin, että mä voin nyt tarjota, niin tarjoa sä sitten ensi kerralla kun mennään lounaalle. Sitten kun muutaman viikon päästä mentiin seuraavan kerran lounaalle toiseen ravintolaan, ei se mies tarjonnutkaan minulle.

Ap

28/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran kävin Tinder -ensitreffeillä nelikymppisen DI-miehen kanssa ravintolassa syömässä ja siellä piti lasku mennä maksamaan kassalle. Mentiin sinne kassalle sitten yhdessä ja kun tarjoilija kysyi, että maksetaanko samasta vai erikseen, niin mies kääntyi minua kohti ja kysyi, että "maksatko sä molemmat vai maksetaanko erikseen?", jolloin vastasin tarjoilijalle, että maksetaan erikseen.

Ja kerran tapailin vähän aikaa nelikymppistä lähihoitajamiestä, ja me käytiin yhtenä päivänä lounaalla ravintolassa. Siellä oli tarjous, että kaksi lounasbuffaa hintaan 20€. Tarjoilija sanoi, että se täytyy maksaa samasta, ei voi puolittaa, jolloin mä sanoin, että mä voin nyt tarjota, niin tarjoa sä sitten ensi kerralla kun mennään lounaalle. Sitten kun muutaman viikon päästä mentiin seuraavan kerran lounaalle toiseen ravintolaan, ei se mies tarjonnutkaan minulle.

Ap

!

Vierailija
29/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarjoaa joka pyytää. 

Vierailija
30/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen pakko olla jotain hikiliikuntaa? Miten siinä edes voi tutustua jos huohottaa kuin vesipuhveli?

31/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen pakko olla jotain hikiliikuntaa? Miten siinä edes voi tutustua jos huohottaa kuin vesipuhveli?

Niin tai jos mennään vaikka keilaamaan, niin en minä ainakaan pysty samaan aikaan juttelemaan/tutustumaan. Ja talvella pakkaskelillä tai loskakelillä en koe tilannetta romanttisena.

Ap

Vierailija
32/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se treffikumppani saisi mun sydämen sykkimään hulluna mielenkiinnosta ja orastavasta ihastuksesta, antaisin hänen todellakin tarjota. Muutoin tahtoisin maksaa omat syömiseni/juomiseni, etten jäisi kiitollisuudenvelkaan, jne:) 

Vierailija
33/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on elämäni aikana nainen vain yhden kerran tarjonnut kahvin. Olen 50-vuotias mies.

Vierailija
34/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida treffailla kovin varteenotettavia miehiä. Minusta mies on todellinen luuseri jos olettaa että nainen maksaa. Sinkkuna kävin muutamilla treffeillä ihan kivojen, sivistyneiden miesten kanssa ja miehet tarjoutuivat aina maksamaan. Ehkä pitivät minua sen verran tasokkaana että olivat valmiina maksamaan. Jospa aloittajalla ei ole kovin suurta vaatimusta miehiin nähden, ei arvosta itseään? 

Vierailija
35/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Oletko tyhmä kun tällaista edes väität.

Vierailija
36/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pimperoa sulta otan jos tarjoat

Vierailija
37/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei taida treffailla kovin varteenotettavia miehiä. Minusta mies on todellinen luuseri jos olettaa että nainen maksaa. Sinkkuna kävin muutamilla treffeillä ihan kivojen, sivistyneiden miesten kanssa ja miehet tarjoutuivat aina maksamaan. Ehkä pitivät minua sen verran tasokkaana että olivat valmiina maksamaan. Jospa aloittajalla ei ole kovin suurta vaatimusta miehiin nähden, ei arvosta itseään? 

Totta hemmetissä otan jos ilmaseks saan. Ei tässä kenenkään oleteta maksavan, mutta jos nyt haluaa välttämättä tarjota niin en ala vastaankaan laittamaan.

Vierailija
38/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, kaikki eivät etsi provider-miestä vaan miestä, jonka kanssa ollaan taloudellisesti ja älyllisesti samalla viivalla. Hävettäisi antaa miehen tarjota.

Vierailija
39/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä...

Vierailija
40/57 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on päättänyt, että hänen toimintansa ja ajattelutapansa on oikeita ja hyviä ja kaikki muut väärässä. Vauvafoorumilla sitten hakee validaatiota jämähtäneelle ajattelulleen. Hän ei muuta toiminnassaan mitään ja ihmettelee miksi lopputulos on aina sama, eli mies lemppaa vaikka ap olisikin kiinnostunut.

Olen aiemminkin kysynyt ap:lta onko hän autismin kirjolla, muttei hän vastannut. Ap ei suostu miettimään muiden palautetta ollenkaan, tarjoo ja kutsuu hulluna ja mies torjuu aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä