Minä olen mokannut pahasti. Olen kännissä liittynyt avustaja kummiksi ja nyt tuli eka 70€ jäsenmaksu. Onkohan mitään tehtävissä?
Postissa tuli tänään kirjekuori jossa luki, että kiitos heräämisestä ja ryhtymisestäsi tukikummiksi.
Olin eka, että mitä helvettiä, enhän minä tekisi mitään tällaista edes kännissä, mutta sitten muistin. Olimme kaveriporukan kanssa matkalla ja halusin tehdä vaikutuksen yhteen vetävään kimuliin. Tarkoituksenani oli tehdä "vale" liittyminen hänen nähden ja perua se seuraavana päivänä, mutta en ollutkaan muistanut.
Nyt ei taida enää onnistua tai se on vaikeampaa. Tässä laskussa on jopa eräpäivä, minun pitäisi soittaa ja selvitellä tätä asiaa ulkomaille.
Pelkään pahaa, ettei tämä peruminen käy kovin helposti.
M52
Kommentit (13)
Haha, hauska tarina! Mut joo, kannattaa hankkiutua kummijutusta äkkiä eroon. Hukkaan menee rahat sellaisissa.
Ei siinä muuta kuin ilmoitat ko. laskuttajalle että olet muuttanut mielesi. Mitään tuotetta tai palveluahan he eivät ole sinulle toimittaneet, joten et ole mitään velkaa.
Höpö höpö. Vaikka jättäisit laskun maksamatta niin ei siitä voi seurata mitään. Et ole yhtiölle velkaa. Tukeminen on vapaaehtoista.
Parempi että ne rahat menee minne tahansa muualle kuin sinun känneihisi.
Kun olet noin paha opportunisti, niin käy loppupeleissä huonosti. Maksa nyt vain, niinkuin mies
Tilasin hirveässä humalassa puhelinmyyjältä printtiHesarin. Liityin myös Vasemmistoliittoon, tilasin Kansan uutiset ja liityin Amnestyn tukijäseneksi.
Yritän jossain vaiheessa perutella noita.
Itsekin ryhdyin tukikummiksi yhtenä krapula-aamuna morkkiksen seurauksena.
Tästä on nyt 14 vuotta. Rahaa on vuosien myötä mennyt, mutta käsittääkseni ihan hyvään tarkoitukseen. Krapulatkin ovat loppuneet siinä samalla.
Ole nyt avustajakummi, kun olet sellaiseksi halunut.