G: Pääsisitkö SINÄ Idolsissa jatkoon??
Kommentit (23)
säälittävimpien esitysten pätkään.
Vierailija:
säälittävimpien esitysten pätkään.
itse asiassa ikäkin tuli just vastaan
En varmasti pääsisi edes sisälle koko karsintaan. Pyörtyisin jo jonoon ripulit housuissa.
Eli luultavasti joko ääni vapisisi tai unohtaisin sanat tms. Enkä siis pääsisi jatkoon.
Ei riitä lauluääni, vaikka tykkään laulaa. Ja olen kait jo liian vanhakin tuohon kisaan.
omaan kyllä hyvän lauluäänen ja sillä varmasti pääsisin jatkoon.
Toinen asia onkin sitten se, saisinko jännityksen takia ääntäni kuuluviin =D
Mulla on sävelkorvaa, mutta ääntä ei yhtään. Enkä edes yrittäisi Idolsiin.
v. 2005 kävin kokeilemassa, ja voin sanoa että systeemissä on puutteita. hyviä laulajia ei päästetä jatkoon sillä siinä tehdään tv viihdettä ja sinne tuomaristolle laulamaan pääsevistä puolet on ihan urpoja ja pellejä! argh.
Tiedän että minulla on hyvä sävelkorva, vahva ääni ja paljon esiintymis varmuutta, silti en päässyt jatkoon. vielä kerran voin yrittää...
Vierailija:
v. 2005 kävin kokeilemassa, ja voin sanoa että systeemissä on puutteita. hyviä laulajia ei päästetä jatkoon sillä siinä tehdään tv viihdettä ja sinne tuomaristolle laulamaan pääsevistä puolet on ihan urpoja ja pellejä! argh.
Tiedän että minulla on hyvä sävelkorva, vahva ääni ja paljon esiintymis varmuutta, silti en päässyt jatkoon. vielä kerran voin yrittää...
Ikä on jo vastassa mutta lauluäänen puolesta olen LAULESKELIJA (eli yksin autossa ja suihkussa hyräilyyn taso riittää), en laulaja saatika idoli eli kansan viihdyttäjä!!
ei rytmitajua, ei sävelkorvaa, ei lauluääntä, ei ulkonäköä, ei esiintymistaitoa
Olen todella paljon miettinyt, että pitäisikö joskus lähteä Idolsiin mukaan. Mietin kuitenkin vain lopputulosta. En haluaisi julkisuuteen. Haluaisin laulaa ja esiintyä, mutta vain sivubisneksenä. Minua ei kiehdo laulajan ammatti, ajelet autolla pitkin suomea ja esiinnyt tupakansavuisissa baareissa. Jee!
Haluaisin lähteä mukaan ihan sen vuoksi, että näkisin kuinka pitkälle pääsisin.
epäilen, et sopisin paremmin suihku/karaoke laulajaksi. Ois kyl kiva kokeilla, mut en oikeasti haluaisi laulajaksi.
Toisaalta voisin myös mennä niin paniikkiin, et en saisi yhtään oikeaa säveltä suusta ulos. ;) eli en pääsisi jatkoon.
Ongelmaksi voisi muodostua lähinnä se, ettei poptekniikka ole hallussa. Muuten kyllä laulaminen sujuu ja olen musikaalinen.
Ikä alkaa kyllä painaa. Kääk, olisikohan nyt ollut viimeinen mahdollisuus? Vuoden päästä olen jo 30 v. :s
tällänen peruslaulaja, en idoliainesta.
tosin en edes kuvitellut pääseväni, kunhan menin hengaamaan... heh