Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko miehet teillä juhlien valmisteluun oma-aloitteisesti?

Vierailija
25.03.2024 |

Just tässä mietin, että osallistuuko teidän miehet oma-aloitteisesti juhlapyhien valmisteluun? Kun aloin istuttaa rairuohoa ja hommasin virpojalle suklaata ja mietin, että mitä tehtäisiin pääsiäisenä, niin tajusin, että kaikki juhlien valmistelut on mun harteilla. Aina. Jos en tekisi mitään, niin meillä kaikki juhlat joulua myöten olisi aivan tavallisia viikonloppuja. En siis ole mikään hullu juhlasuorittaja, niin että kaikki pitäisi olla viimeisen päälle, mutta onhan se nyt kiva vähän järjestää lapsille muistoja ja siirtää perinteitä eteenpäin. 

Enkä tässä nyt puhu mistään himosuorittamisesta, mutta olisihan se kiva, jos mies toisi vaikka pääsiäiskukan ja pääsiäismunat lapsille oma-aloitteisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistu oma-aloitteisesti, mutta jos vähän vinkkaan mitä tarvitsisi tehdä, tekee kyllä ihan tyytyväisenä. 

Vierailija
2/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kantaa kaupasta kaljat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa lukea ajatuksiani, meillä on erilainen perhetausta ja erilaiset perinteet. Minä esimerkiksi en osallistu siihen tapaan, jossa hankitaan jokaiselle lapselle 20 pääsiäismunaa ja piilotetaan ne ympäri taloa. Mies ihmettelee, että miksi en, miksi hänen täytyy aina nähdä kaikki vaiva ja minä nyhrään jonkun rairuohon kanssa.

Vierailija
4/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa siihen "tasa-arvoosi". Ongelmia tulee, kun nainen odottaa miehestä jotain koristelukuningasta ja juhlakorttien askartelijaa.

Vierailija
5/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osallistuu, siivoaa ja laittaa ruokaa

Vierailija
6/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu lainkaan. Rahoitan ne

Vierailija
7/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin joku nainen tekee tänä päivänä ongelman joka muhii tippaleipäaivoissa ja sitä käytetään miestä vastaan ennemmin tai myöhemmin.

Ennen vanhaan ei miesten tarvinnut tuntea syyllisyyttä jostain FAKIN RAIRUOHOISTA. Ei jumaliste. Ei kaikista miehistä saa tehtyä naisia, uskokaa nyt jo.

Vierailija
8/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Alkaa juomaan jo hyvissä ajoin, ennenkuin mitään muuta on tehtynä.

Vierailija
9/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osallistuu:) Mun mies ideoi mun kanssa tasavertaisesti juhliin liittyviä juttuja. Esimerkiksi pääsiäisen aikaan hänellä on tapana ostaa yllätysmunia ja piilottaa ne sitten paikkoihin, joista vieraat ne sitten etsivät hänen keksimiensä arvoitusten perusteella. Tästä on tullut todella suosittu perinne:) 

Vierailija
10/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OtA eRo oNPa kAmALa mIeS!!

Vierailija
11/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osallistuu:) Mun mies ideoi mun kanssa tasavertaisesti juhliin liittyviä juttuja. Esimerkiksi pääsiäisen aikaan hänellä on tapana ostaa yllätysmunia ja piilottaa ne sitten paikkoihin, joista vieraat ne sitten etsivät hänen keksimiensä arvoitusten perusteella. Tästä on tullut todella suosittu perinne:) 

Homo.

Vierailija
12/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osallistuu, siivoaa ja laittaa ruokaa

Homo.

Vierailija
13/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia vaivaa?ite ainakin ihan tyytyväisenä järkkään ja laitan..otan miehen kortin kylläkin mutta ei ikinä ole tullut mieleen että taas teen tämän yksin?miks ei voi näitä tehdä ihan siks että perheellä on sitten kivaa yhdessä..nykyään valitetaan kaikesta mitä mies ei tee..

Vierailija
14/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistu lainkaan. Rahoitan ne

Meillä se menee muutenkin kaikessa näin

Vierailija
15/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! 

Siivoaa, hoitaa kauppareissun, kattaa pöydän, tekee osan ruuista. 

Vieraiden aikana minä istun pöydässä muiden kanssa ja hän huolehtii juomatarjoilusta, täydentää ruoka-astiat ja korjaa käytetyt astiat pöydästä. 

Vierailija
16/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu. Tykkää suunnitella ruokia, grillaa ja siivoaa jäljet. Jäähdyttää juomat. On kiva laittaa juhlia yhdessä.

Vierailija
17/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt kääntäen tulojen suhteessa.

Se on tasa-arvoa

Vierailija
18/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osallistuu juhlien järjestelyyn oma-aloitteisesti. Jollei osallistuisi, niin meillä kaikki juhlat olisivat tavallisia viikonloppuja.

Vierailija
19/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, jos sitä osallistumiseksi kutsuu... Hän kävi ostamassa kaikki ruuat, makeiset, juomat, kukat ja pojalle lahjan. Hän leipasi sitruunakakun kahvin kanssa ja tuossa muutama tunti sitten hän toi minulle lämpimän ruuan tähän koneelle. - Kohta juodaan kahvit. :)

Vierailija
20/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu kyllä. Mutta ei nyt käy ostamassa mitään joulukukkia, kun ei koe sellaiselle tarvetta. Sen sijaan ostaa jouluksi esimerkiksi karkkia. Ja huolehtii sitten yhdessä ruokien valmistuksesta ja suunnittelusta, siivouksesta jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi