~~~Lokahaaveet-pe 19.1~~
Kommentit (28)
Tarille hirmuisesti plussasäteitä!!!
Itseni pitäisi vielä viikko kärvistellä ennen testausta.... Piinaviikko siis alkamassa...
Miehen kanssa eilen juteltiin, että jos nyt raskaudumme, niin aiomme mennä 4D-ultraan. Ihan mun iänkin vuoksi, taidan mieluummin valita tuon ultran kuin lapsivesipunktion, jossa on (pieni) km-vaara. Vai onko jollakulla teistä parempaa tietoa, eikös 4D-ultrassa näe ihan kaikki vauvan fysiikasta jne kuten näkisi myös lapsivesipunktiossa?
Gallupin pistän myös pystyyn: kuinka moni aikoo käydä 4D-ultrassa jos/kun raskautuu?
Mukavat viikonloput ja ovis-plussasäteitä niitä tarvitseville :-)))
Ykä kp 20/26
Nopeesti tulin moikkaan..oon just atk-tunnilla:)
hirmusti onnea plussaukseen tarille!!!!+++++
mulla kp.22 ja varmaan vkonloppuna testaan..tosin,en oikeen usko että olis tärpänny:( tissit on kyllä tosi kipeet mut silti..jotenki semmosta menkkamaista jomotustuntemusta tuolla alamahassa on *pettymys*
mutta iloista päivää kaikille!!:)
Tarille kovasti tsemppiä huomiseen, peukut on pystyssä plussan puolesta! =)
Gallup: Eipä oo kyllä tullut mietittyä vielä ultria sen kummemmin, mutta tuskin ollaan menossa 4d:hen.
Mulla olisi vielä 10 tuskallista piinapäivää edessä, testauspäivää en ole vielä päättänyt. Mielestäni kyllä ovis oli tässä kierrossa aiemmin kuin viime kierrossa...
Välillä on toiveet korkealla, jos sattuu tuntemaan jotain oireen tapaista (menkkajomoa, valkovuotoa, nipistelyä), mutta suurimman osan ajasta, kuten nytkin, en usko raskauteen. Nytkään ei tunnu yhtään miltään. =/
Mukavaa viikonloppua kaikille lokahaaveilijoille!
-Savanna- kp 20/30
Mä kävin ekaa oottaessani 3D-ultrassa, silloin ei vielä ollut 4D:tä.
Ja aioin varmasti mennä nyt 4D:hen jos vaan tärppää.
Halusin viimeksi myöskin tietää lapsen sukupuolen ja sitähän ne eivät ainakaan Kättärillä kerro. Tosta 4D:stä en kyllä sen enempää tiedä.
Toivotaan paljon plussia tälle kuulle!
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella :)
G: 4D houkuttelisi kyllä ja luultavasti mennään, jos nyt eka tärppäisi.
+Tarille peukutuksia testaukseen+
Omaa: kp 23/28-32 ja ei erikoisia oireita, eikä uskoa raskautumiseen. Ovis oli luultavasti kp 15 tai 16. Lämmöt nousi mukavasti 36.5--37 oviksen jälkeen, mutta kp 21 oli laskenut 36.8 ja eilen 36.6 :( Toivon kovasti, että olisi kiinnittymisdippiä. Silloin lämmön pitäisi kyllä jo nousta taas!?
Ei ole ollut nippailuja tms. Rinnat normaalit ja ainoa mitkä VOISI viitata tärppiin on pari päivää kestänyt tukkoisuus, flunssaoireet ja väsymys. Pissalla käyn useasti, mutta olen vettäkin litkinyt pisin päivää normaalia enemmän. Saas nähdä, su tai ma testailen ekaa kertaa.
Mukavat viikonloput lokakuisille!!!
voi kun mua jännittää tarin puolesta!!!!!!!!tääl ollaan peukut ja varpaat pystyssä++++++++++++++++++
mulla nyt kp 19/26. Eikä oireen oiretta kumpaankaan suuntaan, ei menkkoihin ei raskautumiseen... lämmöt olleet tasasesti 36.8-37.5 mihin aikaan vaan mitattuna, mutta ei muuta... en usko että olisin raskaana... tällä hetkellä aika masentunut olo. Piinaviikko julistettiin siis alkaneeksi! Tietääkö kukaan miten valkkarit käyttäytyy jos on hedelmöitys tapahtunut?
valkkarin pitäisi lisääntyä jos raskautunut. Näin ainakin mulla ollut joka raskaudessa.
Omaan napaan ei mitään uutta.
Huomenna alkaa eka terolut kuuri ja ovis pitäisi olla viikonloppuna ellei terolut siihen vaikuta.
Tällä viikolla meidän pienimmäinen on ottanut taas kehitys askeleita ja on käynyt oma aloitteisesti pöntöllä!!! Pissa menee vielä vaippaan mutta kakalle osaa jo itse haluta ja onnistuu siinä!! Hän sii 2v 1kk
Miehelle sanoinkin että menen varmaan sekaisin sitten kun ei tartte enää vaippoja vaihdella. Minä kun olen 9 vuotta putkeen vaihtanut vaippoja lapsi vain on vaihtunut aina välillä ;o)
Niiloakseli kp 14/29-39
niin minäkin muistelen, täällä aika kuivaa, joten sekin puoltaa tätin saapumiselle:(((((((
Tätsykkähän kaasutteli tänään meille ja aina niin ajallaan kuin olla ja saattaa...eilen oli jo viitteitä moisesta ja itkut tuli silloin itkettyä: / Nyt taas tsemppi mielellä eteenpäin ja mikä mukavaa...pysyn edelleen lokakuisissa, koska kierto on niin lyhyt...Onnea teille muille piinaviikolle: )) Erityisesti Tarille+++++++++++++++++
Kai täältä suosta taas noustaan ja jaksan innostua uudesta kierrosta...
-Happy kp1/25-28 yk5
Kirjauduin jo tuonne esittelypinoon, mutta en ole ehtinyt kirjoittaa tänne lokahaaveiden päiväpinoon vielä. Kuumeilemme mieheni kanssa pikkusisarusta joulukuussa 2005 syntyneelle tytöllemme. Jos hyvin käy, niin toki pieni ikäero hirvittää hieman, mutta toisaalta sitä eroa tulisi kuitenkin liki kaksi vuotta. Ikää minulla on jo (?) 33 vuotta, joten vauva on kyllä oikein tervetullut meidän perheeseemme :)
Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntain kieppeillä, joten nyt jännitän, enteileekö väsynys ja hieman outo olo kuukautisia vaiko mahdollista plussausta ensi viikolla.
Täällä on ollut paljon keskustelua 4D-ultrasta. Esikoista odottaessamme kävimme Femedassa Bruno Cacciatorella ja olimme niin tyytyväisiä käyntiin, että mahdollisen uuden raskauden koittaessa menisimme uudestaankin. 4D-ultra paljastaa tosi paljon.
Mukavaa perjantaita kaikille lokakuista vauvaa kuumeileville!
Mäkin kävin laittamassa itteni tonne esittelypinoon, mutta en ole kerennyt tänne vielä kirjotella. Siitä ovat pitäneet huolen 4 lapsukaista. Nuorin on syntynyt meillä keväällä 06 ja jos nyt heti tärppäis, niin 1,5v tulis nuorimmille ikä eroa.
Kovin on jännät paikat täällä monella! Onnea vaan kaikille. Ite suosittelen ainakin yrittään välttään liian aikasia testaamisia, ettei sitten tule turhia pettymyksiä. Mutta tiedän kyllä millasta se on kun kierto lähenee loppuaan ja testi polttelee kaapissa. Hätähousu mä ainakin olen näissä asioissa. :-)
Gallupiin: Kertoisko joku mikä on ero 3d ja 4d ultralla. Mä olen kyllä menossa, mutta täällä meidän lähistöllä on tarjolla vaan 3d ultraa.
Ja pyyntö: pitäiskö joku pikakertauksen raskautumista edistävistä konsteista... tarkotan greippimehut, foolihapot jne
iisa78:
Gallupiin: Kertoisko joku mikä on ero 3d ja 4d ultralla. Mä olen kyllä menossa, mutta täällä meidän lähistöllä on tarjolla vaan 3d ultraa.
Hei Iisa,
Käsittääkseni 4d-ultrassa on lisäulottuvuutena aika eli ultrakäynnistä saa mukaansa videon tai dvd:n, jota voi kotonakin katsoa. 4d ja 3d ovat muuten (kai??) yhtä tarkkoja mitä varsinaiseen tutkimukseen tulee.
(korjatkaa jos muistan väärin)
-greippimehua päivittäin ovikseen asti (ei sovi kaikkien lääkitysten kanssa huom.) Tämä kaiketi parantaa/lisää ns.hedelmällistä limaa.
-punaviiniä oviksesta eteenpäin, kaiketi lasillinen/vrk. Ilmeisesti tarkoituksena auttaa alkion kiinnittymiseen (?)
-vitamiinit, ainakin foolihappo
-terveelliset elämäntavat, stressi minimiin (tosi helppoa juu, heh)
-kalaöljy, erityisesti e-epa...tehosta en tiedä, vielä ;)
-niksit pupuiluun, esim.orgasmi vasta siemensyöksyn jälkeen. Jalat ylös, tyyny pyllyn alle pupuilun jälkeen ja paikoillaan olo jonkin aikaa.
-tietty ovistestit/aamulämmön mittaukset/kohdunnipukan tarkkailu/limat jne
Tuossa jotain mitkä tuli mieleen :)
teille tutti ja snowapple vastauksista. Ja lissää vastauskia kyllä mielellään luen. Lisää niksejä kehiin siis, ei niistä ainakaan haittaa ole!
Meillä täällä siis on 3d ultra, josta saa kotiin mukaan videon. Onko se sitten vaan niin, että 4d:llä näkee vielä enemmän miltä pienokaisen kasvonpiirteet yms näyttää?
Perjantaita!
Tänne kuuluu kyllä vähän surkeeta. Ihmettelin eilen tota LH plussaa, ja sain testiin vielä tänäänkin mokoman!! Mutta ähäkutti mitä huomasin äsken... En tuhlannut r-testiä, mutta vahava tunne on että tuli (taas) keskenmeno koska nuo LH:t ovat koholla, niin ja mulla oli kyllä aivan selvät oireet. Olin AIVAN varma että ovis oli 2 vkoa sitten (lämmöt tippu ja nousi jne.), ja tässä se todiste tuli.
No tilasin gynelle ajan, käyn katsoon et kaikki on ok jatkoa varten. Tää oli nyt vasta eka kierto, joten pääseepä jännittään sit marraskuun puolelle. Toki toivon et tää ois " valevuotoa" =D (aina saa toivoa, juu...) Sinällään outoa, sillä yleensä olen menkoista kipee ja nyt ei tunnu missään mitään, ei tullu ees migreeniä joka on yleensä 100%:nen seuralainen... (Yes!)
No se mun navasta. Tari, kaikki peukut ja hiukset pystyssä sun puolesta!!! Plussatuulia!!!
Oikein paljon hermoja piinaaville ja plussatuulia kaikille muillekkin. Kukun kyllä täällä taustalla jatkossakin... Viikonloppuja toivoo
Eppuliina
Vitsi et alkaa ihan oikeesti ärsyttään,kierrot lyhenee lyhenemistään nyt enään 22 päivää. Gynelle soitettava taas maanantaina aikaa,varmaan lähtee nyt jo paperit kysille. Mut pysyn täällä teidän seurana vielä.Odotan uutta ovista heti menkkojen jälkeen taas.
voi hitsi =( ... Pahoittelut tuon punahilkan vierailusta! Uskoin jo et sulla ois tullu plussa. No sitkeytesi ansiosta ompa testi sulla vielä ens kertaa varten laatikossa!
No noissa lyhyissä kierroissa on se valoisa puoli että yritysmahdollisuuksia on enemmän. Itselläni tämä kierto venyi ennätykselliseen 87 päivään =), yleensä n. 50-60 päivää. Että kotvasen saa taas ootella seuraavaa tilaisuutta.
voikaa hyvin
Tari: Pahoittelut tädin yllättävästä vierailusta! Tuo on jo lähes julmuutta lähentelevää pilaa... oireet kun kuulosti niin hyvoltä ja olit itsekin kovin positivinen. Ihan vetää sanattomaksi...
Priscilla: (toivottavasti meni nimimerkki oikein) Meillä tosiaan samat kp:t! Mitenkäs olit ajatellut testata jollei täti hyökkää?
Jotenkin ei tuo ajatus nyt kulje mutta jospa illemmalla koittaisi uudelleen...
-Rimpe- kp 19
Voi ei tari! olen niin pahoillani, olin jo lähes varma et saatais huomen lukee täältä plussauutisia. noh, pian on taas uusi ovis ja mahdollisuus!
mulla pieni harmi nyt päällä kun tyttö sairastui kuin salama kirkkaalta taivaalta todella kipeään korvatulehdukseen. just tultiin päivystyksestä. harmittaa lähinnä siks kun mummi oli luvannu ottaa tytsän huomen yöks jotta äiti ja isi sais hiukan omaa aikaa... ja oviskin on ihan pian niin se oma aika olis ollu aika tarpeen, you know? =) noh, ei tietenkään nyt sit kipeenä mene minnekään, vaan vietetään oikein perhekeskeinen viikonloppu! mies ei ole töissä eikä mullakaan ole mitään menoja. ihan kivaa kyllä näinkin.
mä tosiaan innolla oottelen sitä ovista, saattaa olla su-ti välisenä aikana. tosin varmuuttahan siit ei ole, on se ennenkin tullut esim vasta kp 21, ja silti menkat alkanu kp 28. en kyllä tikuta enkä seuraa ees lämpöjä, yleensä tunnen tosi selvästi oviksen ja jos en nyt tunne, niin siltä varalta käytössä jtp-tekniikka...
voih tuota ressukkaa kun on ihan kipiä, menenpä yrittämään unille sitä laittaa. palailen lukemaan vielä myöhemmin.
sannuska
En löytänyt vielä pinoa tälle päivälle,minnes kaikki lähteneet?
Täällä elellään nyt piinaavia hetkiä,huomenna olisi tarkoitus pissata tikkuun heti aamusta. Toivottavasti se plussa sinne tulisi nyt.
Eipä minulla sen kummempia kuin odottelua huomiseen.Kaikille hurjasti plussasäteitä ja peukkuja.
Tari kp 23/25 yk 25 dpo14