~~~Lokahaaveet-pe 19.1~~
Kommentit (28)
Ehdin vasta nyt koneelle. Tarille todella paljon peukkuja huomiselle. Tulethan sitten kertomaan meille, miten kävi. Olen huomenna töissä koko päivän ja pääsen vasta iltasella koneelle.
Omaa: Nyt minulla kp 19/28-32 ja ovis oli viime viikonloppuna. Nyt tuntuu ihme nippailua alavatsalla ja oikeaa munasarjaa hieman vihlo eilen. Limaa on myös erittynyt. Olen myös ollut kiukkuinen pari päivää ja purkanut sitä mieheeni. Mikä ihme nyt voisi olla? Kolkutteleekohan se täti nyt ovelle?
Pikkaisen masentaa ja nyt piinailen omien tuntemusteni kanssa.
Luulin, että olin jo lukenut kaikki viestit.
ihme ja kumma, toistaiseksi tyttö on nukkunut inahtamattakaan vaik hereilläollessa korva vaivas kovasti. annoin kyl pronaxenia ja panadolia jotta kai autto vähän sit. eka annos antibioottiakin meni jo illalla.
missä kaikki ovat? mulla on tosi tylsää jotenkin, pyörin niillä muutamilla nettisivvuilla mis yleensä käyn ja ne on nyt luettu... en haluis mennä viel nukkumaankaan. taidan olla niin jännityksessä tulevasta oviksesta et oon siks ku tulisilla hiilillä... mites sit ku on oikeesti piinaviikko? mä sekoon kai lopullisesti...
tässä jutussa ei ollut päätä eikä häntää, anteeksi palstatilan tuhlauksesta...
illanjatkoja!
sannuska
Pahoittelut Tarille, Happylle ja Eppuliinalle menkkojen alkamisesta!! Olin aivan varma, että plussia satelee :( Nyt vain uutta putkeen, kyllä se vielä sieltä tulee!
Monella onkin kohta testaus edessä, paljon onnea kaikille testaukseen, joilla se pian ajankohtainen ja toivotaan, että tulee se mitä me kaikki toivomme. bdbd
Tervetuloa joukkoon mukaan jännäämään SnowApple, iisa78 ja Eleonoor@!
G: Olen miettinyt, että haluaisin mennä myös 4D-ultraan, jos ja kun mahdollisesti joskus niin pitkälle pääsen.
Oli jotain puhetta 3D ja 4D ultran eroista, mä olen käsittänyt, että 4D:ssä se kuva on reaaliaikaista, kun taas 3D:ssä tulee viiveellä, en ole kyllä nyt aivan varma, mutta muistelen kuulleeni jossain.
(.) Ei mitään uutta. Huomaa kylläkin, että stressaamisen syyt ovat muuttuneet aivan totaalisesti, kun koulu alkoi taas ja on niin paljon kaikkea uutta opeteltavaa. Hyvä niin, jos se jotain hyödyttäisi.
Mitään hajua ei ole, että koska vois olla ovis, mutta sekin ihan hyvä, niin ei turhaa siitäkään stressaa. Eikö suupielien haavaumat johdu yleensä B-vit. puutteesta, mietin vain, kun mulla on nyt noin viikon ollut suupielet auki ja tosi kipeät kun suuta avaa, mutta syön kuitenkin päivittäin mulitabsia ja omega-3:sta (vaikka eihän jälkimmäisessa olekaan B-vitamiinia), mistähän johtuu?? Kivaa, kun on vkonloppu! By the way :)
Hyvää viikonloppua kaikille lokahaaveilijoille!!
F@iry 12/32-49
saamarin täti!!!!! pysyis poissa meistä, prkl!!!!
Rimpe: ollaan kohtalonkavereita;)) noo, munhan tekis mieli testata jo nyt... mä oon NIIN hätähousu, eihän se ees näyttäs vielä, mutta testit polttelee kaapissa... testataan samana päivänä?? voidaan sit lohdutella toisiamme... anteeksi, mutta pessimisti ei pety. Laskurin mukaan seuraavat menkat pitäs alkaa 28pvä, ja jos ei sillon mitään näy, niin uskallan kyllä testata. Mulla tulee kyllä aina pari päivää tuhrua, että perjantaina olen jo vähän viisaampi...
omassa navassa ei mitään uutta... paitsi että oikeesti musta tuntuu että täti jo nyt kolkuttelee ovelle... mies ärsyttää, lapset ärsyttää ja mua ärsyttää itsenikin!!mä oon saamaton vätys. En saa mitään tehtyä... kaikki ajatukset koko ajan raskautumisessa, huolestun kun ei tunnu missään mitään oireita, tai olishan niitä jos oikein haluaa...
pessimisti priscilla
Voi vitjake kun täti tuli teille kylään kuitenki Tari,happy ja eppuliina:( ihan perseestä!!!pahoittelut..mutta onneks kp1 on aina uuden kierron eka päivä ja myös uuden hedelmöittymisen mahollisuus:) tsemppiä nyt uusin voimin uuteen kiertoon!ja tarille erityisesti voimia..
siitä gallupista..4D ultraäänessä tarkoittaa kolmiulotteista reaaliaikaista kuvaa. eli neljäs ulottuvuus on aika. ennen kolmiulotteinen kuva muodostettiin vaan " pysäytettynä" . se reaaliaikaisuus auttaa tutkimuksen tekijää paremmin seuraamaan kolmiulotteisen kuvan tuomaa infoa.ja onhan siinä vähän niinku väritki..
mut se,että missä paikkakunnilla sitä on??eihän niitä oo kun muutamia Suomessa...
).( siis rinnat on aivan sairaan(!)kipeet:/ toivon et se olis joku uusi merkittävä oire..sitä ei ainakaan näin kivuliaana oo ennen ollu! ne on jotenki kovatiki..ja miehen kun laiton kokeileen niin olivat kuulemma raskaan tuntuset;) sanoin kyllä auts kun toinen niihin koski..
tosi outoo ja uutta,eli hyvä asia:)
aika raastavaks menee kun jokainen uusi oire on päivän ilosin asia..mut kun ei niistä aiemmista oireiluista oo ollu mihikään kivaan lopputulokseen:(
huomenna mennään kattoon vähän jääkiakkoa:D ihanaa,vkonloppu<3 uni!!voih,ihanaa...*zzzzz*
taidanki mennä tonne miehuuden viekkuun..öitä kaikille!
kp.22 yk.9
Pahoittelut teille joita täti rankaisi elämä on usein niin epäoikeudenmukaista.
Tsemiä kaikille piinaajille, pidetään peukut pystyssä.
ON: Miulla taitaa olla hiivatulehdus,Taas onneksi oli yhden tabletin kuuri kaapissa hätävarana. Tänään lähti viimeinen clomi ja nyt alkaa mielikin jo vähän kirkastua kun alkukierto alkaa olla ohi ja pääsee odottamaan ovista, se on ollut tasan 7päivää clomien lopettamisesta. Mutta eniten odotan vaan sitä tiistain lapsettomuushoitolakäyntiä, sekä minun että miehen toivo nousi edes hieman kun päätettiin varata se aika.
Jos joskus onnistun raskautumaan ja pysymään raskaan niin mennään 4d ultraan. Esikoista odottaessa käytiin Brunolla 3d ultrassa ja se oli tosi hyvä, saatiin myös video.
No pitää mennä moi
Ilmoitin juuri itseni tänne Lokakuista vauvaa toivovien pinoon.
Mieli vähän apeana, tädin hyökätessä tänään vierailulle.
Syyskuun sisseistä tiputtiin ja aikasta kovaa.
Vetäydyn tässä siipeeni saaneena taustalle hetkeksi..
Pahoittelut tädin yllättäneille tännekkin *hali*
ja piinailijoille oikein kovat peukutukset plussan toivossa =)
t. Eleonoor@