Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt jossakin lomakohteessa (esim Rodos)

Vierailija
25.03.2024 |

useammin kuin kerran? 

Miksi? 

Kohteessa tapahtuneet muutokset (esim.liikarakentaminen); ovatko aiheuttaneet myöskin pettymyksiä tms?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Parisiissa varmaan 10 kertaa. Kesäkuussa taas menossa sinne. 

Mä olen ollut työn ja loman takia Pariisissa 5x enkä vieläkään pidä!? Ei vaan natsaa jostain syystä:(

Vierailija
22/33 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus Rhodoksella. En ymmärrä, miksi samaan kaupunkiin ja turistirysään palata 50 kertaa elämän aikana, kun on niin paljon nähtävää. melkein 40 maassa olen käynyt, muutamaan olen kyllä valmis palaamaan koska tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto de la Cruzissa 5 kertaa.

Vierailija
24/33 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira on luotto talvikohde. 

Vierailija
25/33 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (ysärillä) tuli käytyä Kreetalla pikkukylässä josta nyt on tullut ihan turistihelvetti, ei kiinnosta enää mennä sinne. 

Nykyään tulee mentyä joka vuosi just Rodokselle, tutut mestat, aina jotain uutta kuitenkin. Käydään myös muilla saarilla toki välillä. 

Vierailija
26/33 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena (ysärillä) tuli käytyä Kreetalla pikkukylässä josta nyt on tullut ihan turistihelvetti, ei kiinnosta enää mennä sinne. 

Nykyään tulee mentyä joka vuosi just Rodokselle, tutut mestat, aina jotain uutta kuitenkin. Käydään myös muilla saarilla toki välillä. 

...Nykyään siis tulee palattua samalle saarelle, aiemmin kierretty paljonkin eri paikoissa. Alkaa ehkä ikä painaa, toisaalta ollaan kyllä syksyllä menossa uudelle saarelle. Alkukesästä eka tutut Rodos ja Tilos. 

Vierailija
27/33 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta loppuelämän aikana matkustaa muualle kuin Italiaan, ja talvisin Lanzarotelle. Nämä riittää. Ihan tarpeeksi olen käynyt eri paikoissa ja todennut, että miksi turhaan rampata muualla, kun näissä paikoissa tiedän että saan lomaltani juuri sitä litä haluan.

Vierailija
28/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustelen vain konsertteihin ja festareille, olen käynyt useampaan kertaan samassa maassa mutta paikkakunta eri. Olen aika mukavuudenhaluinen niin voisin mennä toistekin samaan paikkaan, olisi helpompaa. Valitsen siis aina kohteen sen mukaan, missä on mielenkiintoinen konsertti. Suorat lennot pitää olla, muuten ei kohteella niin väliä. Rantalomilla en käy kun en pidä kuumasta säästä.

Vierailija
30/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksella 11 kertaa. Rodos on suosikki paikka jonne mukava palata. 

Vierailija
31/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Madeiralla, Dubaissa, Thaimaassa, Ranskassa, Ruotsissa, Italiassa, Espanjassa, Kreikassa, Egyptissä ja ties missä muualla useammin kuin kerran. Yleensä kyllä kertakäynti riittää. Janoan uusia kokemuksia.

Vierailija
32/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käydä isoissa kaupungeissa. Rannalla voi maata Suomessakin, eikä tarvitse väistellä noita väkisin viereen tunkevia rannenauhojen myyjiä.

Aikoinaan oli hauskoja ja halpoja reissuja, kun pääsi laivalla Saksaan tai Puolaan ja sieltä sitten jatkoi matkaansa syvemmälle Eurooppaan.

Vierailija
33/33 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiaan palaan aina yhä uudelleen ja uudelleen, etenkin Amalfin rannikko on hurmaava. Rakastan myös Kreikan saaristoa. 

Matkustan Italiaan joka vuosi mutta välttelen kaikki turistirysiä. Menen pieniin paikkoihin missä ei turisteja näe jos ei joku sattumalta sinne eksy, sellaistakin on tapahtunut. Viimeksi olin Sisiliassa pienessä kylässä, Taorminaan oli parikymmentä km. Kävin katsomassa sen, mutta en siellä lomaani halua viettää. Auto tietty pitää vuokrata, että pääsee ympäri saarta ajelemaan jos huvittaa. Ihana aurinkoinen kolmen viikon loma oli, kutsuttiin häihin ja kylän pormestari piti vaalikampanjaa ja kutsui koko kylän rantajuhliin. Osaan sujuvasti puhua italiaa joten on helppoa reissata missä vaan Italiassa.  

Mä olen käynyt Taorminassa v 87. Yritimme uudelleen v 16 mutta emme saaneet autoa järkevästi parkkiin joten lähdimme pois, hirveä ryysis. Asuimme rannikon "tuppukylässä"  sitruunatarhan keskellä 200v vanhassa talossa, ihana paratiisi! Sieltä sitten Jumalten laaksoon ja Palermoon. 2 vkoa tuo reissu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän