Kuinka paljon laihduit ennen häitäsi?
Kommentit (27)
Tyhmä kysymys. Miksi olisi pitänyt laihtua? Olenhan aina ollut hoikka ja miksi ylipäätään häihin pitäisi kenenkään laihduttaa? Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän on paljonko laihduit?, ei paljonko laihdutit?
Joillain kai on niin hirveä häästressi ja kiire kun pitää ne kaikki teemaväriasiat ja kaasojen kalsarit hoitaa ettei ehdi itse syödä?
No kyllähän sitä laihtuu myös laihduttamalla. Jos laihdutin 5 kg niin laihduin 5 kg. Eihän tuossa määritelty millä tavalla laihtui.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi kaikkein helpointa ja terveellisintä pitää itsensä kunnossa vuoden jokaisena päivänä ja vuodesta toiseen? Ei tarvitse kesäkuntodieettiä, häädieettiä, matkadieettä tai muutakaan, kun elintavat ja liikunta on jatkuvasti kunnossa. Lisäksi pysyy terveenä.
No mutta tämä! Soita Nobelin palkintotoimikunnalle, näinhän tämä asia pitää ratkaista! Etusivut uusiksi!
Tosin, harmi kyllä, olen kuullut, että laihatkin ihmiset voivat sairastua, en tiedä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Viisi kiloa. Olin vaan 10 päivää sitruunamehupaastolla. Tilasin häämekon sovittamatta ihan viime tingassa ja muutama kilo piti laihduttaa sitä varten. No nesteitä nuo oli pääasiassa.
Painoin tuolloin 65 kg ja tosiaan 5 kg lähti pois tuolla paastolla. Oli kyllä tehokas paasto. Ystävä toi mekon ulkomailta ja hieman meni pieleen se koko vaikka mitat otettiin, mutta paaston jälkeen mekko mahtui päälle ihan täydellisesti.
En yhtään.
Ei koettu miehen kanssa tarvetta alkaa laihduttamaan ennen häitä, molemmat ollaan ylipainoisia.
Olen mennyt naimisiin 2 kertaa. E laihtunut, mutta ennen toista vihkimistä olin raskaana ja raskaus toi lisää painoa.
Onko oletuksena, että edessä olevia häitä stressaa niin paljon, että laihtuu?