Seksilelut
Ei kiinnosta mutta lelut vaihtaa paikkaa. Siirtelen niitä huvikseni kun vapaata aikaa niin paljon
Kommentit (13)
Uskotteletko itsellesi. Käytät niitä mutta sanot miehellesi ettet käytä ja pihtaat pillua. Lelluista tulee suhteessa ongelma silloin, kun salaat niiden käytön ja pihtaat mieheltäsi. Oletko toiminut näin edellisiä kumppaneita kohtaan.
Kohta sulla uusi exä voit sanoa että lelut oli ongelma miehelle.
Mulla on pari kaapissa jota ei ole tullut käytetty yli puoleen vuoteen. Kaksi täysin avaamatonta löytyy myös. Tekis mieli heittää roskiin, mutta voi tulla katumapäälle myöhemmin ja sit joutuu ostaa uuden, Mieli muuttuu muutaman vuoden syklissä ja ei olisi ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari kaapissa jota ei ole tullut käytetty yli puoleen vuoteen. Kaksi täysin avaamatonta löytyy myös. Tekis mieli heittää roskiin, mutta voi tulla katumapäälle myöhemmin ja sit joutuu ostaa uuden, Mieli muuttuu muutaman vuoden syklissä ja ei olisi ensimmäinen kerta.
Minkälaisia löytyy paketista?
Sairas nainen. Tunteet kun kuoleee niin pystyy huijaamaan kumppania. Säälin miestäsi. Varmasti maailman huonoin itsetunto jos huomaa lelujen siirtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Siirteletkö niitä paikasta toiseen aikasi kuluksi ja mietit mitä näillä tehdään
Olen täysin eri mieltä. Meillä seksi lelut viikottaisessa käytössä ja vaimo saa käyttää niitä myös yksin tai sitten yhdessä. Ja on äärettömän hyvä itsetunto. Sopii hyvin sinkuille.
Laita niitä vaivihkaa esille julkisiin paikkoihin
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Meillä seksi lelut viikottaisessa käytössä ja vaimo saa käyttää niitä myös yksin tai sitten yhdessä. Ja on äärettömän hyvä itsetunto. Sopii hyvin sinkuille.
Tietenkin saa käyttää, mutta jos yhteistä seksiä ei ole vaikka mies haluaisi niin on kyllä todella outoa ja huolestuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa käyttää, mutta jos yhteistä seksiä ei ole vaikka mies haluaisi niin on kyllä todella outoa ja huolestuttavaa
Meillä noita käytetään yhdessä, eli mies vibraa minulle usein orgasmin tai squirtin ennenkuin nai minua. Erityisesti kiihottuu jos squirtaan, koska olen kuulemma super liukas sen jälkeen.
Eikö se noin päin olekkin järkevää. Meillä aina rouva hierotaan ensin pitkille orkuille ja vasta sitten itse sisään. Tuota squittaamista ei ole onnistuttu saamaan kuin muutaman kerran. Makeen näköistä.
M53
Vierailija kirjoitti:
Eikö se noin päin olekkin järkevää. Meillä aina rouva hierotaan ensin pitkille orkuille ja vasta sitten itse sisään. Tuota squittaamista ei ole onnistuttu saamaan kuin muutaman kerran. Makeen näköistä.
M53
Meillä squirttaa aina jos leikitään sidontaleikkejä, eli vaimo X-asentoon sänkyyn kiinni, vibra anukseen ja sitten wand-sauvalla vibraa klitorista. Ei mee kuin muutama minuutti niin johan roiskuu, mutta meillä tarvitaan liukkaria tuon jälkeen, sillä kaikki "luisto" on poissa squirtin jälkeen.
Täytyy kokeilla tuotakin. Käsiraudoista ollut kyllä juttua mutta ei vielä hankittu. Samoin meillä lähti roiskumaan kun annoin kahta sauvaa kerrallaan. Taitaa naiset tykätä kuiteskin kun saa molempiin reikiin yhtä aikaa vaikka sen kieltävätkin.
M53
Miksi et käytä niitä ??