HIIHAA! Ensimmäinen kynttelikkö havaittu :D!
Ei ole todellista!!! Naapurin emäntä on sitten laittanut jo joulukynttelikön keittiön ikkunalle, omakotitalossa. Havaitsin tämän tässä lenkillä käydessäni, enkä oikein jaksa nauramatta ajatella koko asiaa. Tampereella ollaan ja aurinko paistaa, lämmintä ja kesäistä. Jotenkin tuo kynttelikkö mansetteineen EI sovi kuvaan......
Kommentit (12)
Eli siis valoletku on mielestäni tökeröin jouluvalo mitä vaan voi olla jos sitä ei ole asennettu niin että itse letku on piilossa mutta siitä kajastava valo vaan näkyy. Esim. huvimajan katon reunan alla niin että esim. vihreä valo heijastuu ulkoseinään mutta se letku ei todellakaan näy...
Ulos voi juuri pimeinä syysiltoina laittaa koristevaloja.
Hitsivie, sellaiset havuhässäkät ja värikin niin jouluinen että voi äiti.
valokaapeli piilotettuna katoksen alle, voi olla kaunis syysvalo. Tai ne pienet tallilyhdyt parvekkeen reunalla. Kyllä pimeään syksyyn saa valoa tuoda!
tähän aikaan vuodesta :) Mutta muita valoja voin kyllä laittaa, ja laitankin. Pihalla on (ihanat, ystävältä saadut) limenvihreät kynttilälyhdut kepin nokassa. Näitä on 4kpl epäsymmetrisesti tökättynä kukkapenkeissä. Malli vähän "hautalyhtymainen", mutta väri pelastaa. Ja ovat tosi nätit nyt iltasella! :)
Ja olohuoneessa lyhdyntapaiset valot roikkuvat jo ikkunassa plus tietysti oikeita kynttilöitä!
Mutta iha kovin jouluisia värkkejä en vielä esille halua. Vaikka "jouluihminen" olenkin ja alan jo jolulahjoja suunnitella :) Ihanaa!
muut valot menettelevät jo syksyllä.
Eri asia sitten koska ne paikoilleen viritellään.
.Just mietin, että kohta saa innokkaammat alkaa suunnitella joulua. Hyvä heille!
* menee kaivamaan valoletkua kellarikomerosta *
.Just mietin, että kohta saa innokkaammat alkaa suunnitella joulua. Hyvä heille!
Meillä on mökki ja matkat olleet varattuina jo heinäkuussa, eikä yhtään liian aikaisin. Monesti olemme mökin varanneet jo ed. lomamme päätteeksi ;-D
Mutta se on tainut olla siinä jo viimeiset 2 vuotta tauotta.
Ja just eilen havaitsin että eka innokas on laittanut valoletkun (vai mikä se nyt on nimeltään) parvekkeensa kaiteen ympärille.
Olen minäkin jo alkanut suunitella joulua, olen alkanut miettiä joululahjoja.
naapuritalon ählämeillä on vuoden ympäri valokynttelikkö ikkunassa :D