Eikö noita S-marketin mainoksia voida lopettaa, niin ärsyttäviä
Tuokin tyttö joka mankuu Eppu-Nallen synttäreistä. Voi ärsytys 😠
En enää kyllä vilkaisekkaan S-markettiin päin.
Kommentit (45)
Ne kyllä ovat enemmän luontaantyöntäviä kuin houkuttelevia.
Niiden keksijä tulisi erottaa mainostoimistosta.
Nykyisin lähes kaikki mainokset vaikuttavat olevan jonkun piripäävajukin kynäilemiä.
Toisin oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katotte noita mainoksia? Ei mulla vaan näy.
Ilmeisesti telkkarista. Minä en ole katsonut telkkua enää kymmeneen vuoteen, joten en näe mainoksia. Katson ohjelmat suoratoistona. YouTubekin on premium, joten ei tule sieltäkään mainossaastetta.
Rahalla voi ostaa itsensä vapaaksi kaikista mainoksista.
On kyllä tosi ärsyttävä mainos. Olen vanha "asiakasomistaja" ja olihan siitä hyötyä kun rakensin ja sain firmallekin aina maksimibonukset ja rahat omalle tilille. Taitaa vaan olla oikeasti kallein kauppa enkä enää kenenkään bonuksia rahoita. "Halvempi kuin..." Aika epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävätkin mainokset voivat toimia. Pääasia on se, että mainos herättää katsojassa reaktion.
Juuri näin ja tämä on tutkittukin, että ärsyttävät asiat mainoksessa toimivat lopulta positiivisesti ja ihminen hakeutuu alitajuisesti niiden tuotteiden ja palveluiden pariin. Ei niistä mainoksista muuten tehtäisikään ärsyttäviä tai typeriä, tietenkään. Kyllä suuret toimijat tietävät mikä toimii.
Tai sitten ei. Alitajuisesti voi myös hyljätä sen ärsyttäneen vaihtoehdon negatiivisten tunteiden takia. Minä en ainakaan tule ikinä hankkimaan jotain kodinhälytysjärjestelmää firmalta, jonka mainokset on kuin idiooteille tehtyjä, eikä firman toimintakaan mainoksen tositilanteessa vaikuta kovin asialliselta.
Kyllä se kassatyyppi on alkanut jo ärsyttää. Eikö mainoksissa voi olla eri kassahenkilöitä?