Eikö noita S-marketin mainoksia voida lopettaa, niin ärsyttäviä
Tuokin tyttö joka mankuu Eppu-Nallen synttäreistä. Voi ärsytys 😠
En enää kyllä vilkaisekkaan S-markettiin päin.
Kommentit (45)
Tuossapa ratkaisu jos olet entisen kadottanut.
https://www.gigantti.fi/product/tv-aani-ja-alykoti/televisiot-ja-tarvik…
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin pitää katsoa telkkaria kaukosäädin kädessä, että saa heti äänet pois kun tulee mainoksia.
Voisiko joku tehdä telkkariin mainos blokkerin?
Katso netinkautta
Turhia nämä mainokset joissa ei ole mitään tarjouksia. Kaikki tietävät muutenkin että meillä on kolme surkeaa ylihintaista kauppaa joista valita, ei tarvi niiden olemassaolosta olla joka mainoskatko muistuttamassa.
Se sivari bonustilittäjä on kaikkein ärsyttävin.
Olen ollut s-kauppaboikotissa, niin kauan kuin nämä samantyyliset mainokset ovat olleet tv:ssä. K-Kaupat ja Lidl ovat saaneet rahani.
Vierailija kirjoitti:
Turhia nämä mainokset joissa ei ole mitään tarjouksia. Kaikki tietävät muutenkin että meillä on kolme surkeaa ylihintaista kauppaa joista valita, ei tarvi niiden olemassaolosta olla joka mainoskatko muistuttamassa.
K-kaupan ja Lidlin mainoksissa sentään kerrotaan tarjouksista. Ässä on ihan turhaa mainosaikaa. Kanava vaihtuu aina S-mainoksen ajaksi. Joskus huomaakin, että toiselta kanavalta tuleekin parempaa ohjelmaa.
Kyllä vituttaa nämä Sokoksen mainokset,varsinkin ylimielinen mäkelä!
Kierrän kaukaa s-marketit ,K-kaupan mainokset ei VITTUILE vähävaraisille!!
Vuosi vaihtui ja edelleen sama: Tämä ei ole.... Luulin jo, että kun joulun ajan mainoksessa lueteltiin mikä kaikki ei ole, niin ymmärsivät, että idea on kaluttu loppuun. Mutta jatkuu vaan.
Tämä ei ole tekstiä - tämä on valitusta!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainokset ovat sinusta parempia ? Hirveää sontaa
Foliohattuja, vamppyyreitä ja myymälästä pölliviä jonneja. Aika persuorientoitunutta mainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Se sivari bonustilittäjä on kaikkein ärsyttävin.
"Kuule Seppo" menee ohi vielä tuostakin. Kaikkeen p*skaan sitä meidän omistaja-asiakkaisen rahoja tuhlataan, kuten noihin mainoksiin. Maksaisivat ennemmin korkoa sille osakasmaksulle, sitä ei ole saanut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävätkin mainokset voivat toimia. Pääasia on se, että mainos herättää katsojassa reaktion.
Tiettyyn pisteeseen joo. Ajan mittaan alkaa ärsyttämään, että pistävät katsojia halvalla, voisi sanoa jopa pilkkaavat. Minä simmosille rahojani kanna.
BOOONUSTILITTÄJÄÄÄ , niinhän se on, (AS)S olet sinä, BOOONUUUSTIIILIIITTÄÄÄJÄÄ, lässynlää TAUOTTA SOI...
Onko menossa joku ihmiskoe kauanko tuota paskaperseilyä siedetään?
Kaikki mainokset on syvältä ja pitäisi lopettaa. Itse minimoin mainonnalle altistumisen niin, että en käytä älypuhelinta, tietokoneessa selaimella käytän ad-blockeria, en katso televisiota tai kuuntele radiota ja olen kieltänyt mainonnan niin postitse kuin puhelimitse. Altistun lähinnä kadunvarsimainonnalle, jota ei pikkupaikkakunnalla pahemmin ole, ja ruokakauppojen omille kuulutuksille. Ne ovat myös tosi rasittavia, miksi ei kaupassa voi olla hiljaista? Siellä on muutenkin niin hirveä hälinä, niin sitten vielä kaiuttimet tuuttaa jotain mainospaskaa.
minä palautin s kortin ja nostin tilini tyhjäksi. niin on mitta täynnä tanelin tämä ei ole tätä sontaa. nyt lapsetkin sanovat kun ajamme s kaupan ohi TUA EI OLE KAUPPA. eipä kyllä k kaupan plop plop plop ole parempi ketkähän kaverin kaverit noita mainoksia rustailee. alkaa jo haribon yhtiö kokous vaikuttamaan täyspäisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävätkin mainokset voivat toimia. Pääasia on se, että mainos herättää katsojassa reaktion.
Juuri näin ja tämä on tutkittukin, että ärsyttävät asiat mainoksessa toimivat lopulta positiivisesti ja ihminen hakeutuu alitajuisesti niiden tuotteiden ja palveluiden pariin. Ei niistä mainoksista muuten tehtäisikään ärsyttäviä tai typeriä, tietenkään. Kyllä suuret toimijat tietävät mikä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin menee ärsyttävästä mainoksesta koko pulju boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainokset ovat sinusta parempia ? Hirveää sontaa
ovat parempia ja lyhyempiä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vituttaa nämä Sokoksen mainokset,varsinkin ylimielinen mäkelä!
Kierrän kaukaa s-marketit ,K-kaupan mainokset ei VITTUILE vähävaraisille!!
Tai yksinäisille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katotte noita mainoksia? Ei mulla vaan näy.
Ilmeisesti telkkarista. Minä en ole katsonut telkkua enää kymmeneen vuoteen, joten en näe mainoksia. Katson ohjelmat suoratoistona. YouTubekin on premium, joten ei tule sieltäkään mainossaastetta.
Eihän muuta olekkaan, kuin ärsyttäviä mainoksia. Jos katson mainoskanavien ohjelmia, vaihdan kanavaa tai pistän tv:n äänettömäksi mainosten ajaksi. En ole katsonut vuosikausiin yhtään mainosta.