Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jos on naispuoleinen ja joku joku mies tulee sulle juttelemaan, niin tarkoittaako se heti iskemistä?!

Vierailija
24.03.2024 |

Sittenhän mua on isketty ihan hitosti elämäni aikana jos noin. Luulin että iskeminen, on kuin joku iskurepla ja yleensä sitten treffeille pyyntö.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet reilu parikymppinen kauniskasvoinen ja hoikka hyväkroppainen nainen ja joku random mies tulee juttelemaan niin kyllä 99% on iskuyrityksiä valitettavasti.

eli 77v naapurin mieskin haluaa iskeä :D

Todellakin vanha pervo haluu nuorta lihaa.

Just viikko sitten tein täällä aloituksen kun naapuri on alkanut juttelemaan kun minä katson yleensä alaspäin. miehet ja naiset sanoi, että on vain ystävällinen ja minä olen se töykeä.

Vierailija
22/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lähestyy naista, kyllä taustalla yleensä on iskuyritys. Miehet eivät kaipaa naisista kavereita. Toki rupattelu joissain tilanteissa voi olla ihan viatontakin.

Ap:lla on aika erikoinen kuva siitä, mitä iskeminen on. Kiusallinen iskurepla ja suora treffipyyntö on aika kömpelöä lähestymistä. Se, että lähestyy epäsuoraan, on parempi tapa ja osoittaa sosiaalista pelisilmää, koska siinä voi mittailla lämpötilaa ja säilyttää kasvonsa, jos toinen ei olekaan vastaanottavainen.

Oletko ap autistinen?

Eli jos esim naapurin eläkeläismies heittää jotain minulle, sekin on iskemistä? 

Kyllähän sekin sinua painaisi, jos saisi mahdollisuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lähestyy naista, kyllä taustalla yleensä on iskuyritys. Miehet eivät kaipaa naisista kavereita. Toki rupattelu joissain tilanteissa voi olla ihan viatontakin.

Ap:lla on aika erikoinen kuva siitä, mitä iskeminen on. Kiusallinen iskurepla ja suora treffipyyntö on aika kömpelöä lähestymistä. Se, että lähestyy epäsuoraan, on parempi tapa ja osoittaa sosiaalista pelisilmää, koska siinä voi mittailla lämpötilaa ja säilyttää kasvonsa, jos toinen ei olekaan vastaanottavainen.

Oletko ap autistinen?

Eli jos esim naapurin eläkeläismies heittää jotain minulle, sekin on iskemistä? 

Kyllähän sekin sinua painaisi, jos saisi mahdollisuuden. 

lol :D

Vierailija
24/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet reilu parikymppinen kauniskasvoinen ja hoikka hyväkroppainen nainen ja joku random mies tulee juttelemaan niin kyllä 99% on iskuyrityksiä valitettavasti.

eli 77v naapurin mieskin haluaa iskeä :D

Naapurin mies ei ole random. 

Vierailija
25/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin miehenä olen saattanut avata tai oikeammin yrittää avata keskustelun naisen kanssa joskus esimerkiksi kun olemme seisseet yhdessä odottamassa bussia tai viimeksi kun oli huomattavan pitl jono edessämme ja seisoimme peräkkäin. - En todellakaan kokenut tai tuntenut, että olsin ollut häntä näissä tilantessa iskemässä,

Mutta varmaan joku sanoo nyt, että lähentelin heitä ja minun olisi pitänyt ymmärtää pitää turpani kiinni kun se on me too. - Kun oikeasti ne paikat, joissa saa itselleen vieraalle sanoa yhtään mitään on kyllä joidenkin mielestä lähinnä ne paikat, joissa on enempi hämärä ja alkoholi läsnä mutta ei sielläkään jollei ole erityistä asiaa tai yritä iskeä itselleen seuraa..

Sinullahan ei ole mitään kokemusta parisuhteista tai seksistä naisten kanssa. Miksi koet tarvetta vastata tällaisiin kysymyksiin?

Ja mitähän itse mahdat tarkoittaa? Aloituksessa ei puhuttu parisuhteista vaan tarkoittaako miehen naiselle juttelu aina iskemistä. Siihenhän tuo vastasi.

Vierailija
26/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeata nykyaikana tuo lähestyminen. Ei kun juokse heti pakoon ja huuda me too, me too! Älkää ihmetelkö, jos on vaikeata löytää esim. elämänkumppania tuollaisella vauhkolla asenteella.

Vierailija
27/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeata nykyaikana tuo lähestyminen. Ei kun juokse heti pakoon ja huuda me too, me too! Älkää ihmetelkö, jos on vaikeata löytää esim. elämänkumppania tuollaisella vauhkolla asenteella.

No mun mielestä harrastuksissa, baareissa, laivoilla ihan ok lähestyminen. Ruokakaupassa, lenkkipoluilla, saleilla ei ole. Ja aina kannattaa katsoa vastakkaisen sukupuolen elekieltä, miten käyttäytyy. Joistakin näkee jo heti ettei halua seuraa.

Vierailija
28/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä harrastuksissa, baareissa, laivoilla ihan ok lähestyminen. Ruokakaupassa, lenkkipoluilla, saleilla ei ole. Ja aina kannattaa katsoa vastakkaisen sukupuolen elekieltä, miten käyttäytyy. Joistakin näkee jo heti ettei halua seuraa.

Totta kai tulis osata lähestyjän olla tahdikas mutta koska sinun tavoin ajattelevia on aika monta -tämän palstan perusteella- ja jollei ole kiinnostusta laitttaa itseään somen netin tai tinderin etc kaltasille alustoille yrittääklseen lähestyä toista niin ei kai ole ihme, että yhä useampi on sinkku,

Vierailija
29/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan tarkoita:) Monet hakeutuvat juttusille pelkästään sosiaalisen luonteensa vuoksi tai silkkaa ystävällisyyttään. 

Luin tuota toista ketjua jossa luki jos joku mies haluaa iskeä niin se tulee juttusille. Sen takia ihmettelin. Eikö miehet muuten muka halua jutella naisille kuin iskemismielessä?

Logiikan aukko. JOS haluaa iskeä tulee juttusille. Ei tarkoita, että AINA KUN. En lukenut toista ketjua mutta yleisesti.

Miksi mies lähestyisi tuntematonta? Lähestyykö nainen tuntemattomia?

Vierailija
30/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rasittavaa kun esim. kapakassa tulee kaljapäissään juteltua kaikenikäisille ja kaikensukupuolisille ihan vaan juttelumielessä, niin aina välillä joku nainen ottaa iskuyrityksenä ja on huomattavan tyly tai suorastaan tiuskaisee. Tekisi kyllä mieli tölväistä takaisin, mutta en ole sen luontoinen.

Vierailija
31/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarkoita, vaikka moni nainen näin kuvittelee. Moni voi jutella vain niitä näitä ystävällisyyttään. Jotkut naiset sitten taas luulevat tämän olevan jotain iskemistä ja kirjoittavat tapauksesta illalla vihaisena facebookkiin. 

Monet naiset eivät ehkä ymmärrä, mitä tarjottavaa heillä olisi keskusteluun. Saako mieheltä ihailua vai rahaa vai mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme