Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saamassa yksinhuoltajuuden

Vierailija
24.03.2024 |

Asumme sellaisessa paikassa jossa ei oikein töitä ole ja haluaisin päästä töihin.

Isällä on tapaamisoikeus jokatoinen viikonloppu. Lapset ovat ala-asteella.

Jos saisin töitä esim satojen km päästä ja muuttaisin töitten perässä kauas lasten kanssa, niin tekisinkö kovin pahasti? Onko töihin meno hyvä syy muuttaa pois? 

Kuinka isän tapaaminen onnistuisi sen jokatoisen viikonlopun, hällä ei ole tällä hetkellä autoa käytössään? 

Onko kellään kertoa kokemuksiaan jos on tälläinen järjestely?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet "saamassa" yksinhuoltajuuden, ei vaan olet HAKEMASSA yksinhuoltajuutta mutta MIKSI? Siksi että olet paha akka!

No tämä paha akka halusi suojella lapsia isänsä käytökseltä. Aiemmin isä oli monta vuotta se lähivanhempi ja hän käyttikin sitä aseena mua vastaan, haukkumalla minua ja sukuani lapsille. Alkoholinkäyttö joka päivä  ja väkivaltaisuus pakotti minut lähtemään oikeuteen. Sain lähivanhemmuuden ja olosuhdeselvittäjät ovat nyt puoltaneet yksinhuoltajuutta, koska tämä isä yrittää estää toisen lapsen adhd tutkimuksia. Toki käyttäytyminen lapsella on hyvin voinut johtua isän luona asumisesta ja isän käyttäytymisestä lapsia kohtaan. Meillä oli vuoroviikko asuminen.

Mutta koska häntä ei kiinnosta lasten terveys, ja tutkimuksiin ei pääse jos toinen kieltää, niin yksinhuolto on siksi tulossa. 

Jokapäiväinen juominen on ollut todella iso huolenaihe. Ja nyt jokatoinen vkl hän on tietääkseni pyrkinyt olemaan selvinpäin. Toivon näin. Ainakaan lasten edessä ei taida nyt juoda.

Voin sanoa, että odotin liian kauan oikeuteen menoa, mutta halusin uskoa viimeiseen asti, että hän tajuaa muuttaa elämäänsä.

Niin ei kuitenkaan käynyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi