Syöttekö siskonmakkarakeittoa? Jos niin milloin viimeksi?
Minä tein eilen ja syödään sitä nyt vielä tänään ja huomenna. Olen tykännyt lapsesta asti, kun äiti laittoi. Mieheni kodissa kyseistä keittoa ei oltu kuulemma ikinä syöty. Mutta mun kanssa on tottunut ja tykkää kyllä. Yleensä teen arkena, mutta tällä kertaa näin vkl.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta teen joka 2.kerta keiton ja joka 2.kerta kastikkeen. Olen tarkka mitä siskonmakkaraa käytän, vain 1 kotimainen kelpaa.
Itse olen nähnyt kahta eri siskonmakkaraa, kotimaisia molemmat.
Viimevuonna tein pitkästä aikaa, mutta aika oli kullannut muistot.
Aika on kullannut minullakin muistot. Lapsuudesta muistan, että tuossa makkaran pursottamisessa oli jotain hyvin maagista.
Nykyään sen nimi on sukupuoletonmakkara. Mutta ihan samaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Aika on kullannut minullakin muistot. Lapsuudesta muistan, että tuossa makkaran pursottamisessa oli jotain hyvin maagista.
Näin kerran siskonmakkaraa raakana. Kuvottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakastike on kyllä hyvää myös. Olen muutaman kerran tehnyt ja tosi maukasta tuli.
Mitä siihen kastikkeeseen tulee? Niiden siskonmakkaroiden lisäksi tarkoitan?
Mitä olettaisit tulevan makkarakastikkeeseen???
Se on kyllä hyvää! Ja kermainen kastike siskonmakkaroilla on myös ihan herkkua. Kovasti on hinta kyllä noussut, joten Lidlin tarjouksia vahtaan minäkin.
Ainahan se raakaa on ennnen valmistamista?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä hyvää! Ja kermainen kastike siskonmakkaroilla on myös ihan herkkua. Kovasti on hinta kyllä noussut, joten Lidlin tarjouksia vahtaan minäkin.
Melkein vitosen paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakastike on kyllä hyvää myös. Olen muutaman kerran tehnyt ja tosi maukasta tuli.
Mitä siihen kastikkeeseen tulee? Niiden siskonmakkaroiden lisäksi tarkoitan?
Mitä olettaisit tulevan makkarakastikkeeseen???
Oletkos itse kuullut esimerkiksi tomaatti, ruskea -ja/tai kermakastikkeista? Eli kysymys reseptistä oli täysin aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran siskonmakkaraa raakana. Kuvottavaa!
Voi hurja. Paljon se sinäkin olet joutunut elämässäsi näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Söin varmaan 5 vuotta sitten ja silloinki noukin ne halvatun makkarat sieltä pois.
Oletko 4-vuotias?
En koskaan.
keitetystä sianlihasta tuleva löyhkä on oksettava.
Nyt on tullut Kotimaista tuotemerkiltä hyviä siskonmakkaroita alle neljän euron paketti. Wurstin on kalliimpia. Korpelan tietääkseni kaikkein kalleimmat.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan.
keitetystä sianlihasta tuleva löyhkä on oksettava.
Tämä. Sen takia esim sianlihakeittoja on erittäin vähän.
Onko transnaisilla siskonmakkara?
Sedänmakkarakeitto, papanmakkarakeitto? Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
En syö. Siskonmakkarakeitto ja kesäkeitto jää syömättä. Maku ei miellytä.
Tämä selvä.
Miksi kukaan söisi. Ei ole ihmisten ruokaa.