Mikä tekee ihmisestä yksinkertaisen oloisen??
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Suoraviivaiset päätelmät ja ymmärrys asioiden ja tilanteiden kompleksisesta luonteesta.
Esim. Valtion ongelmat/työttömyys/talous olisi ratkaistavissa yhdellä toimenpiteellä esim. Korottamalla palkkoja. Tai Yksi ruotsalainen tekee xy, niin hänen mukaansa ruotslaiSET ovat sellaisia.
Yhtä yksinkertaista on luulla, että ihminen tarjoaa sitä ongelman ratkaisuksia kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus: suomalaisuus
Suomalaisilla on Länsimaiden korkein älykkyysosamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kai vaikutan vähän yksinkertaiselta. Oon nuoren ja viattoman näköinen, hiljainen ja varautunut, usein vaipunut ajatuksiin ja vastaan viiveellä tai asian vierestä, hymyilen päälle kun en keksi sanottavaa enempää. Mutta mun äo on ilmeisesti yli 130 ja esimerkiksi matematiikan ja logiikan ymmärrän, syyseuraussuhteet keskusteluissa, mutta oon jännittäjä sosiaalisesti ja en aina jaksa kuunnella jos toinen kertoo jotain mulle itsestäänselvää asiaa kovin pitkästi.
Tää vois olla mun kirjoittama! Ihmiset pitävät mua vähän yksinkertaisena, kouluttamattomana ja hömelönä, vaikka olen todistetusti keskimääräistä reilusti älykkäämpi ja korkeakoulutettu.
Ihminen joka aina vaan jankkaa sitä samaa asiaa. Yksinkertainen ihminen sanoo saman asian monta kertaa. Ja sitten taas sanoo saman uudestaan eli jankkaa.
Jatkuva puhuminen. Hiljainen vaikuttaa fiksummalta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää liikaa välimerkkejä, esimerkiksi useita kysymysmerkkejä peräkkäin.
Varsinkin ylimääräiset välilyönnit antaa aika typerän vaikutelman. Aivan kuin pera päihteissä.
Vierailija kirjoitti:
Arvottaa salaliittoteoriat ja uskomukset yli tieteen ja sivistyksen - eikä siksi ole yhtään kartalla jälkimmäisistä
Olen työskennellyt tutkijana ja erästä tutkijapiireissä hyvin tunnettua asiaa on riepoteltu julkisuudessa salaliittoteoriana. Kannattaa olla hereillä heti siinä vaiheessa, kun joku leimataan salaliittoteoriaksi. Voi antaa itsestään yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Suun kautta hengittäminen.
Komppaan tätä sen takia, että suu jatkuvasti auki möllöttävä ihminen on yksinkertaisen oloinen.
Hitaus. Huono äidinkielen kielioppi. Kielitaidottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Englanniksihan vähä-älyisiä sanotaan mouth breathereiksi...
Vierailija kirjoitti:
Animen katsominen.
Naiset ne vain ei voi sietää anime. \(^.^)/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä sen takia, että suu jatkuvasti auki möllöttävä ihminen on yksinkertaisen oloinen.
Jos olet huomannut, niin usein uransa alussa oleva naisnäyttelijä on suun kautta henkittäjä. Sitten kun tulee ikää ja krediittiä näyttelijäuralla niin pysyy se nassu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animen katsominen.
Naiset ne vain ei voi sietää anime. \(^.^)/
Muumit on ihan kiva sarja.
Vierailija kirjoitti:
Myötäilee muita, ei omaa omia mielipiteitä.
tuollainen voi myös kertoa kiusaamistausta, ettei uskolla sanoa omia mielipteitään. Itse olen vähän tuollainen mutta en sanoisi että olevani yksinkertainen, tiedä sitten miten muut näkee. Mutta jos on läheisempi ihminen, uskollan kyllä kertoa mielipiteeni.
Päinvastoin. Erittäin monilla älykkäillä, itseensä luottavilla on sellainen positiivinen ilme, jopa hymyn tapainen.
Yksinkertaiset ovat yleensä aina hyvin totisia.