Nyt läks OP
Huomenna vaihdan palkkatilin S-pankkiin, OP kautta olevat sijoitukset otin nyt maksuun (+19,8% tuotolla) ja vakuutukset siirrän Pohjolasta pois.
Pitkä asiakkuus takana, mutta nyt se loppuu. Tämä on pienen ihmisen pieni protesti
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Erosin YTK:sta tämän vuoden alussa, mutta on tullut haettua työpaikkaa OP:stä, toivottavasti en tule valituksi!
Jossain keskustelussa selvisi, että harmaantalouden hommia tehdään OP:a hirveillä suorituspaineilla ja pienellä palkalla. Hitsi, löytyisiköhän se keskustelu, ei oikein imartele heitä työnantajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui akt:n jäsenmaksujen kerääminen ja tilittäminen tässä firmassa.
Muutosneuvotteluissakin tiedän ketkä lähtee ensimmäisenä.
Meiltä lähtee persuuntuneet heti. Asialliset syyt. Ja oikein painavatkin.
Kyyllä, kyllä. Vauvapalstalainen, joka päättää työsuhteista ja vieläpä lainvastaisesti. Fantasiat helpottavat tylsää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kenellä mahdollisuus vaihtaa op pankkiin niin tehkää se, joukkovoimalla kasvaa isompikin pankki ja johtajien palkat.
Kyllä, nyt kaikki vaihtamaan OPlle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kenellä mahdollisuus vaihtaa op pankkiin niin tehkää se, joukkovoimalla kasvaa isompikin pankki ja johtajien palkat.
Painovirhe paholainen iski kirjoitukseen.
Onnea valitsemallesi ratkaisulle. Mitään noin tyhmää en olisi itse keksinyt, että lestapankin asiakkaaksi.
Tuo, että yritysjohtajat kehottavat jättämään ay-liikkeen, ja liittymään yrittäjien omaan kassaan, mikä on perustettu vain ja ainoastaan kaatamaan ay-liike, niin onhan se aika outoa Suomen kaltaisessa maassa, missä työneuvotteluissa on yleensä pyritty kunnioittamaan kaikkia osapuolia.
Nyt mennään siis tähän äärioikeistolta tuttuun malliin, että raavitaan persettä, sanotaan mitä huvittaa ja vihataan kaikkia. Kiitos Mestari. Mutta tätähän persut haluaa: epäjärjestystä.
Riitakallio saattaa päästä kokeilemaan ihan itse miten ytk:n kautta löytyy uusia hommia...
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallesi ratkaisulle. Mitään noin tyhmää en olisi itse keksinyt, että lestapankin asiakkaaksi.
Okei, hyi, lesta. Kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä sitä ay:tä mafiaksi kutsumaan kun joku ay-pomo saa päähänsä että pankki on kaadettava niin se sitten kaadetaan. Ei ollenkaan mafia /s
Kukaan ei ole kaatamassa pankkia ja siitä tuskin on vaaraa.
Olen erittäin kiitollinen, että sain tämän tiedon ja voin sillä tiedolla tehdä mitä haluan (siirtyä pois OP asiakkuudesta)
Niin minkä tiedon olet saanut? Ap:n pankinvaihdon vai ay-liikkeen kiukuttelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painovirhe paholainen iski kirjoitukseen.
Kyllä tais niin käydä kun piti samalla sanoa että kehottakaa muitakin siirtymään OPn asiakkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Nyt lähti OP-paskapankista yli 200 000 euron sijoitukset heti maanantaina ja käyttötilien kanssa sama juttu vakuutukset sanon irti myös OP-Pohjolasta joka lienee ehkä paskin vakuutusyhtiö Suomessa. En halua olla moisen paskapuljun kanssa missään tekemisissä.
Taitaa kaatua koko OP-ryhmä kun ihmiset vetää rahansa sieltä pois. Mitenkäs Ritakallio sitten suunsa panee?
Sama homma. 500 000 euron sijoitukset lähtee heti maanantaina OP:lta, jos AKT jatkaakin asiakkaana. En halua olla missään tekemisissä sellaisen yrityksen kanssa, joka antaa rikollisjärjestöille mahdollisuuden toimia.
Rahamies on rahamies pienestä pitäen. En vie enää hiekkaa hänen johtamansa pankin lattialle.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/timo-ritakallio-aloitti-sijoittamise…
Ohis,
OP on kyllä todella huono vakuutusyhtiö!
Kokemus lähipiiristä: 2 kämppistä asui samassa asunnossa, kodinkone syttyi yllättäen palamaan -> isommilta vahingoilta onneksi säästyttiin, mutta savuvahinkoja ym. tuli.
Kämppis A:n vakuutusyhtiö järjesti heti (yhden puhelinsoiton jälkeen) väliaikaisen majoituksen, sai hyvät ohjeet jatkoa ajatellen (esim. vaatteet haisivatnihan savulta jne.) ja kaikki meni kaikin puolin kivuttomasti ja hyvin.
Kämppis B ei saanut mitään majoitusta, sanottiin että mene sukulaiselle kaverille, itse piti kaivaa tiedot mihin on oikeutettu, ja mitään ei maksettu ennen kun tarkastaja oli käynyt asunnossa, ja hänkin "niheä" tyyppi joka melkein syytti kämppis B:tä tapahtumasta (mikä siis EI johtunut huolimattomuudesta tmv.) ja koko ajan piti taistella jokaisesta asiasta, esim. saadaanko savunhaju pois jostain huonekalusta/saako uuden jne.
Fiksummat varmaan hoksaa mikä vakuutusyhtiö B:llä aiemmin OLI, vaihtoi heti kun tuo tapaus oli loppuunkäsitelty tuohon A:n yhtiöön vakuutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku vahvistaa? En halua ajatella Sipilää joka kerta kun asioin pankissa.
Aktia on tällä hetkellä se pankki jota eniten harkitsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äss pankki on hyvin l positiivinen
Siirry OPlle
Vierailija kirjoitti:
Millä se AY painostaa pankkia vaihtamaan? Kerro toki. Ihmisillä on oikeus informaatioon ja oikeus valita, että mitä he sillä tahtovat tehdä
Määrittele informaatio. Toivottavasti et viittaa ay-mafian propagandaan, niin tyhmä ei sentään kirjoitustaitoinen ihminen voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äss pankki on hyvin l positiivinen
Siirry OPlle
Osuuspankin ja minun tiet ovat pian iäksi eronneet.
Propagandaa suoltaa KKK Romis, EK, SY ja hallitus.
Ei täällä tarvitse esittäytyä arvon idiootti. Muutenkin ainoa tyranni on ay-liike, kuten ketjustakin näkee.
Joko olis ay-spämmijän aika pyytää ketjun poistoa kun teidän omat porukkanne on saaneet teidät itsenne näyttämään taas kerran niin hölmöiltä ettei julkisuuskuvanne kestä sitä?