Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt läks OP

Vierailija
24.03.2024 |

Huomenna vaihdan palkkatilin S-pankkiin, OP kautta olevat sijoitukset otin nyt maksuun (+19,8% tuotolla) ja vakuutukset siirrän Pohjolasta pois. 

Pitkä asiakkuus takana, mutta nyt se loppuu. Tämä on pienen ihmisen pieni protesti

Kommentit (268)

Vierailija
221/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoikin, että YTK EI ole ainoa kassa johon voi liittyä ilman että kuuluu liittoon. 

Vuosimaksu on monessa halvempi kuin YTK kassassa 

Vierailija
222/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

robot on helppo vaikka sabotoida ja tuhota.

Turvakamerat ja ohjelmat jäljittää tekijät. Sitten vaan uttaa roboa tilalle. 

Droneisku...

Muuhun ei itäröllit kykene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aloitus oli täyttä satuilua, joten sen pohjalta ei kannata keskustelua käydä. Kuka idiootti muka realisoi sijoituksensa koska ei pidä arvo-osuustilinsä tai osakesäästötilinsä palveluntarjoajasta. Tai no, idiootti korkeintaan. Poltin taloni, koska se oli OP:n lainoittama?

Vierailija
224/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aloitus oli täyttä satuilua, joten sen pohjalta ei kannata keskustelua käydä. Kuka idiootti muka realisoi sijoituksensa koska ei pidä arvo-osuustilinsä tai osakesäästötilinsä palveluntarjoajasta. Tai no, idiootti korkeintaan. Poltin taloni, koska se oli OP:n lainoittama?

Minä, olen rahastosäästäjä ja ihan yhtä hyvin tuottavia, itseasiassa parempiakin rahastoja minulla on 

Vierailija
225/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua paljon ex-twitterissä Romiksen ja op:n tiimoilta. Myös Suomenmaa noteeraa.

https://www.suomenmaa.fi/mielipide/puheoikeudella-vai-ilman/

Vierailija
226/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua paljon ex-twitterissä Romiksen ja op:n tiimoilta. Myös Suomenmaa noteeraa.

https://www.suomenmaa.fi/mielipide/puheoikeudella-vai-ilman/

Tämä oli mielenkiintoinen juttu ja tärkeä! EK luoma rekisteri työntekijöistä joita voi ottaa töihin ja tarvittaessa ostaa työsuhteen solmukohtiin EK lakipalveluja 

Ei nyt minun korvaan kuulosta kovinkaan hyvältä hommalta työntekijälle

Vierailija
227/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, olen rahastosäästäjä ja ihan yhtä hyvin tuottavia, itseasiassa parempiakin rahastoja minulla on 

Tällä hetkellä sitäpaitsi oli tosi hyvä hetki laitaa rahastosijoitukset lihoiksi. Tuotto on ollut jossain vaiheessa miinuksellakin. Laitetaan kasvamaan korkoa korolle toisessa palvelussa 

Vierailija
228/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä sitäpaitsi oli tosi hyvä hetki laitaa rahastosijoitukset lihoiksi. Tuotto on ollut jossain vaiheessa miinuksellakin. Laitetaan kasvamaan korkoa korolle toisessa palvelussa 

Vakuutuskuoreen Norjaan pois täältä.

Vierailija
229/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, SAK ei mitään asiaa porvaripankkiin, mars sinne SOK putiikkiin keräämään bonuksia.

Vierailija
230/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin vaihdan pois OP:lta jos ei tule jotain irtisanoutumista noista paskapuheista. Pitää vaan ensin selvittää miten saan nuo sijoitukset siirrettyä...

Ei sinulla mitään sijoituksia ole. Kituutat koettamalla selvitä jonkin viheliäisen kerrostalokämpän lainan maksusta

Vierailija
231/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passaa Kokon leuskuttaa leukojaan kun vuositulot hälläkin on 100 000 e!!!

Vastenmielinen partatursake!

Vierailija
232/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppui akt:n jäsenmaksujen kerääminen ja tilittäminen tässä firmassa.

Muutosneuvotteluissakin tiedän ketkä lähtee ensimmäisenä.

Jäsenmaksut on helppo maksaa itsekkin. Sulta varmaan lähtee väki ihan vapaaehtoisestikkin muualle. Älä siitä huoli.

Sillä mitään työntekijöitä ole, kunhan mölisee.

Vierailija
233/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoikin, että YTK EI ole ainoa kassa johon voi liittyä ilman että kuuluu liittoon. 

Ei ole. Rakennusliitossakin maksu on kiinteä 25 euroa kuukausdessa, mikä on ainakin kolme kertaa kovempi kuin YTKn maksu 

Vierailija
234/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakuutuskuoreen Norjaan pois täältä.

USA passiivinen rahasto on nyt +25%, just sitä ei nyt tietenkään kannata ostaa kun on sitten kallista. Mutta eiköhän tässä jotain keksi.

Vierailija
235/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rakennusliitossakin maksu on kiinteä 25 euroa kuukausdessa, mikä on ainakin kolme kertaa kovempi kuin YTKn maksu 

https://www.tyj.fi/tyottomyyskassat/jasenmaksut/

Vierailija
236/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lukutaitoiset varmaan huomaavat, että Osuuspankillahan ei ole Romakkaniemen kommenttiin osaa eikä arpaa vaan ammattiliitot tässäkin (kuten kaiken kaikkiaan poliittisissa lakoissa) painostavat päättäviä tahoja aiheuttamalla taloudellista vahinkoa ulkopuolisille osapuolille, jotka eivät asiaan liity. Tällä kertaa kärsijän rooliin Kokko on valinnut Osuuspankin.

Kyllä on. Ää anna väärää tietoa. Ritakallio, OP:n pomo, on Keskuskauppakamarin hallituksen puheenjohtaja. Romakkaniemi puhuu Keskuskauppakamarin äänellä.

Joten kumpi nöyrtyy vai heitetäänkö Ritakallio OP:sta?

Vierailija
237/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä ay:tä mafiaksi kutsumaan kun joku ay-pomo saa päähänsä että pankki on kaadettava niin se sitten kaadetaan. Ei ollenkaan mafia /s

Kukaan ei ole kaatamassa pankkia ja siitä tuskin on vaaraa.

Olen erittäin kiitollinen, että sain tämän tiedon ja voin sillä tiedolla tehdä mitä haluan (siirtyä pois OP asiakkuudesta)

No eipä tietenkään se ole pankin kaatamista että valehdellaan pankin ja jonkun mystisen ek tahon yhteyksistä naurettavien olkinukkejen kera ja koitetaan painostaa liittojen jäsenet lopettamaan asiakkuus pankissa. Just niin tyhmiähän me ollaan että me uskotaan jonkun ay-tampion väitettä ettei tuossa painosteta pankkia samalla kun painostetaan täysin avoimesti pankkia /s

Romakkaniemihän tuossa agiteeraa YTK:n puolesta.

Vierailija
238/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ytk on työttömyyskassa eikä liitto. YTK ei aja työntekijöiden etuja eikä mitään asiaa.

Kannustan kaikkia eroamaan YTK:sta.

Vierailija
239/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan asuntolainaa OP:stä myönnetty, mutta säästöpankki myönsi ja nyt rahaliikenne kiertää säästöpankin kautta.

Aika ihmeelliseltä tuntui, kun kymmeniä vuosia olin ensin heidän käyttötilin asiakas ja yrityslaina-asiakas, mutta henkilökohtaista asuntolainaa eivät myöntäneet. 

Vierailija
240/268 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ytk on työttömyyskassa eikä liitto. YTK ei aja työntekijöiden etuja eikä mitään asiaa.

Kannustan kaikkia eroamaan YTK:sta.

Jos ei jostain syystä kuten rahanmenon takia halua kuulua LIITTOON niin  halvempiakin KASSOJA kuin YTK on. Linkistä voi jokainen käydä sen toteamassa. YTK taitaa olla kalleimmasta päästä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän