Nyt läks OP
Huomenna vaihdan palkkatilin S-pankkiin, OP kautta olevat sijoitukset otin nyt maksuun (+19,8% tuotolla) ja vakuutukset siirrän Pohjolasta pois.
Pitkä asiakkuus takana, mutta nyt se loppuu. Tämä on pienen ihmisen pieni protesti
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
robot on helppo vaikka sabotoida ja tuhota.
Turvakamerat ja ohjelmat jäljittää tekijät. Sitten vaan uttaa roboa tilalle.
Droneisku...
Muuhun ei itäröllit kykene
Jo aloitus oli täyttä satuilua, joten sen pohjalta ei kannata keskustelua käydä. Kuka idiootti muka realisoi sijoituksensa koska ei pidä arvo-osuustilinsä tai osakesäästötilinsä palveluntarjoajasta. Tai no, idiootti korkeintaan. Poltin taloni, koska se oli OP:n lainoittama?
Vierailija kirjoitti:
Jo aloitus oli täyttä satuilua, joten sen pohjalta ei kannata keskustelua käydä. Kuka idiootti muka realisoi sijoituksensa koska ei pidä arvo-osuustilinsä tai osakesäästötilinsä palveluntarjoajasta. Tai no, idiootti korkeintaan. Poltin taloni, koska se oli OP:n lainoittama?
Minä, olen rahastosäästäjä ja ihan yhtä hyvin tuottavia, itseasiassa parempiakin rahastoja minulla on
Keskustelua paljon ex-twitterissä Romiksen ja op:n tiimoilta. Myös Suomenmaa noteeraa.
https://www.suomenmaa.fi/mielipide/puheoikeudella-vai-ilman/
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua paljon ex-twitterissä Romiksen ja op:n tiimoilta. Myös Suomenmaa noteeraa.
https://www.suomenmaa.fi/mielipide/puheoikeudella-vai-ilman/
Tämä oli mielenkiintoinen juttu ja tärkeä! EK luoma rekisteri työntekijöistä joita voi ottaa töihin ja tarvittaessa ostaa työsuhteen solmukohtiin EK lakipalveluja
Ei nyt minun korvaan kuulosta kovinkaan hyvältä hommalta työntekijälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, olen rahastosäästäjä ja ihan yhtä hyvin tuottavia, itseasiassa parempiakin rahastoja minulla on
Tällä hetkellä sitäpaitsi oli tosi hyvä hetki laitaa rahastosijoitukset lihoiksi. Tuotto on ollut jossain vaiheessa miinuksellakin. Laitetaan kasvamaan korkoa korolle toisessa palvelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä sitäpaitsi oli tosi hyvä hetki laitaa rahastosijoitukset lihoiksi. Tuotto on ollut jossain vaiheessa miinuksellakin. Laitetaan kasvamaan korkoa korolle toisessa palvelussa
Vakuutuskuoreen Norjaan pois täältä.
Hyvä, SAK ei mitään asiaa porvaripankkiin, mars sinne SOK putiikkiin keräämään bonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin vaihdan pois OP:lta jos ei tule jotain irtisanoutumista noista paskapuheista. Pitää vaan ensin selvittää miten saan nuo sijoitukset siirrettyä...
Ei sinulla mitään sijoituksia ole. Kituutat koettamalla selvitä jonkin viheliäisen kerrostalokämpän lainan maksusta
Vierailija kirjoitti:
Passaa Kokon leuskuttaa leukojaan kun vuositulot hälläkin on 100 000 e!!!
Vastenmielinen partatursake!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui akt:n jäsenmaksujen kerääminen ja tilittäminen tässä firmassa.
Muutosneuvotteluissakin tiedän ketkä lähtee ensimmäisenä.
Jäsenmaksut on helppo maksaa itsekkin. Sulta varmaan lähtee väki ihan vapaaehtoisestikkin muualle. Älä siitä huoli.
Sillä mitään työntekijöitä ole, kunhan mölisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä sanoikin, että YTK EI ole ainoa kassa johon voi liittyä ilman että kuuluu liittoon.
Vuosimaksu on monessa halvempi kuin YTK kassassa
Ei ole. Rakennusliitossakin maksu on kiinteä 25 euroa kuukausdessa, mikä on ainakin kolme kertaa kovempi kuin YTKn maksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutuskuoreen Norjaan pois täältä.
USA passiivinen rahasto on nyt +25%, just sitä ei nyt tietenkään kannata ostaa kun on sitten kallista. Mutta eiköhän tässä jotain keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä sanoikin, että YTK EI ole ainoa kassa johon voi liittyä ilman että kuuluu liittoon.
Ei ole. Rakennusliitossakin maksu on kiinteä 25 euroa kuukausdessa, mikä on ainakin kolme kertaa kovempi kuin YTKn maksu
Vierailija kirjoitti:
Ja lukutaitoiset varmaan huomaavat, että Osuuspankillahan ei ole Romakkaniemen kommenttiin osaa eikä arpaa vaan ammattiliitot tässäkin (kuten kaiken kaikkiaan poliittisissa lakoissa) painostavat päättäviä tahoja aiheuttamalla taloudellista vahinkoa ulkopuolisille osapuolille, jotka eivät asiaan liity. Tällä kertaa kärsijän rooliin Kokko on valinnut Osuuspankin.
Kyllä on. Ää anna väärää tietoa. Ritakallio, OP:n pomo, on Keskuskauppakamarin hallituksen puheenjohtaja. Romakkaniemi puhuu Keskuskauppakamarin äänellä.
Joten kumpi nöyrtyy vai heitetäänkö Ritakallio OP:sta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä sitä ay:tä mafiaksi kutsumaan kun joku ay-pomo saa päähänsä että pankki on kaadettava niin se sitten kaadetaan. Ei ollenkaan mafia /s
Kukaan ei ole kaatamassa pankkia ja siitä tuskin on vaaraa.
Olen erittäin kiitollinen, että sain tämän tiedon ja voin sillä tiedolla tehdä mitä haluan (siirtyä pois OP asiakkuudesta)
No eipä tietenkään se ole pankin kaatamista että valehdellaan pankin ja jonkun mystisen ek tahon yhteyksistä naurettavien olkinukkejen kera ja koitetaan painostaa liittojen jäsenet lopettamaan asiakkuus pankissa. Just niin tyhmiähän me ollaan että me uskotaan jonkun ay-tampion väitettä ettei tuossa painosteta pankkia samalla kun painostetaan täysin avoimesti pankkia /s
Romakkaniemihän tuossa agiteeraa YTK:n puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ytk on työttömyyskassa eikä liitto. YTK ei aja työntekijöiden etuja eikä mitään asiaa.
Kannustan kaikkia eroamaan YTK:sta.
Ei minullekaan asuntolainaa OP:stä myönnetty, mutta säästöpankki myönsi ja nyt rahaliikenne kiertää säästöpankin kautta.
Aika ihmeelliseltä tuntui, kun kymmeniä vuosia olin ensin heidän käyttötilin asiakas ja yrityslaina-asiakas, mutta henkilökohtaista asuntolainaa eivät myöntäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ytk on työttömyyskassa eikä liitto. YTK ei aja työntekijöiden etuja eikä mitään asiaa.
Kannustan kaikkia eroamaan YTK:sta.
Jos ei jostain syystä kuten rahanmenon takia halua kuulua LIITTOON niin halvempiakin KASSOJA kuin YTK on. Linkistä voi jokainen käydä sen toteamassa. YTK taitaa olla kalleimmasta päästä