Paljonko herkuttelet viikossa?
Kommentit (46)
Rehellisesti, en herkuttele edes viikoittain, välttämättä kuukausittainkaan.
Foodoran muuli kaartaa ovelle pari kertaa viikossa.
En syö pahaa ruokaa, joten herkuttelen aina kun syön.
Olen pitkän ajan jälkeen sortunut taas jatkuvaan herkutteluun. Suklaata, leivoksia, chipsejä tms. pitää saada pari kolme kertaa viikossa. Ja jotain hyvää juomaa.
Tulee kalliiksi ja lihottaakin ajan kanssa. Eilen jo puolitin leivoksen, etten ihan samaa kyytiä hotkinut sitä.
Ap määrittele herkuttelu, ole niin hyvä!
Juuri söin lohta ja kasviksia. Herkkua!
Joka päivä eli 365 kertaa vuodessa. Jäätelöä, suklaata, kahvileipiä. Ruokalaskusta kolmasosa on pelkästään herkkuja. Välillä saattaa olla puolet. Kuukauden ruokalasku noin 250 euroa.
Mitähän nyt sanoisin herkutteluksi.. En syö makeaa ollenkaan. Makea ei maistu. Sipsejä voin välilllä ostaa, mutta niitäkään ei varsin paljoa voi kerralla syödä.
Herkkua on esim. appelsiinit. Joka päivä syön yhden. Tykkään raikkaasta mausta, mandariinikin on hyvää mutta enemmän tykkään appelsiinista.
Minulle ei syöminen ja ruoka tuota erityisesti mitään nautintoa. Ruoka on polttoainetta ja välttämätöntä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri söin lohta ja kasviksia. Herkkua!
En tarkoittanut tuolla herkuttelua. Tarkoitin mässyjä, esim karkkia, sipsiä tai jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.
Kiitos, 1-2 kertaa viikossa
Viikonloppuna kahden kg karkki vasu. Joskus myös jäätelöä tai sipsejä.
Kaikki mitä syön on herkkua. Rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa ja panostan siihen.
Loppuvuodesta paino nousi viisi kiloa neljässä kuukaudessa, kun kävin joka päivä ostamassa karkkia, sipsiä tai jäätelöä. Ikinä ei ole niin överiksi syöminen mennyt. Joka päivä sellainen 300g sipsipussi tai saman verran irtokarkkeja. Välillä lisäksi vielä jäätelöä tai leivos.
Nyt sulattelen noita kiloja välttämällä hiilihydraatteja.
1 näistä suklaa levy/karkkipussi/sipsipussi viikossa. Juon alkoholia 1-3 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla määritelmillä, kerran kuukaudessa tai harvemmin. Mä en näe mitään järkeä laittaa kehooni jatkuvasti sellaista, mikä ei sille ole hyödyksi. Ja mieluummin olen normaalipainoinen kuin ylipainoinen tai lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuo eivät ole herkkua vaan ällötyksiä. Esim graavilohileipä on minulle herkkua, smoothie tuoreista hedelmistä ja laadukkaista aineista tehty kreikkalainen salaatti on yksi suosikkiherkuistani.
Paljon.