Paljonko herkuttelet viikossa?
Kommentit (46)
Niin kutsuttuja herkkuja, eli karkkia, suklaata, jäätelöä, sokerisia leipomotuotteita, sipsejä, limuja, alkoholia.. En kuluta kuin äärimmäisen harvoin. Omaa rahaa en niihin laita koskaan, mutta syön jos tarjotaan.
Herkuttelen kuitenkin päivittäin syömällä hyvää ruokaa, joka sekään ei ole kallista
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?
Ovat olevinaan parempia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?
Jostain ne kiksit pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostan vain vegaanisia makeisia ja reilun kaupan suklaata ja boikotoin Venäjällä myyviä merkkejä, niin ei ole kovin paljon vaihtoehtoja. Parin viikon välein ostan karkkipussin, jonka syön yhdellä istumalla.
Arvaan, ettet osta myöskään israelilaisia appelsiineja?
Syön joka päivä kahvipullan aamupäivästä. Muuta herkuttelua ei ole, ellei hedelmiä lasketa herkuiksi. Omenaa menee ja jos appelsiiniä saa tarjouksesta.
Minä säälin kaikkia ylipainoisia joille hyvä elämä on kiinni pelkästään herkuista.